Fabienne Skrevet 13. april #261 Del Skrevet 13. april Bra og spennende episode i dag! Resultatet av avstemmingen var kanskje ikke så overraskende, men veien dit... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 13. april #262 Del Skrevet 13. april (endret) Spoiler Bra jobbet av Fatima å redde seg inn. Skulle imidlertid gjerne hatt hjernen hennes på skyggelaget. Hanne er et bra tilskudd til skyggelaget, men håper Fatima blir «dobbeltagent» når skyggelaget kommer inn, og ikke blir «team Siri», annet enn på papiret. Selv om Siri er flink til å spille føler jeg motvilje når hun nå sprader rundt som en orrfugl og føler seg mektig. Da ønsker jeg at hun skal jekkes ned. Martin irriterer meg sånn! Hver gang det blir snakk om å engasjere én hjernecelle, blir han helt utav seg. Han virker rett og slett ikke helt oppegående. Endret 13. april av Boetica 11 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 13. april #263 Del Skrevet 13. april Jeg syns Martin er morsom, men lurer veldig på om det er slik han er i virkeligheten, eller om han skrur «litt» ekstra på tv fordi det er den rollen han er vant til å være i som underholder. Han fungerer uansett bedre i Ikke lov å le på hytta enn i Spillet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulla25j Skrevet 13. april #264 Del Skrevet 13. april Boetica skrev (39 minutter siden): Minner på ingen spoiling… sikkert litt irriterende for de som ikke har sett det enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 13. april #265 Del Skrevet 13. april Tulla25j skrev (31 minutter siden): Minner på ingen spoiling… sikkert litt irriterende for de som ikke har sett det enda. Beklager! Nå har jeg satt det bak spoilertag. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knitalong Skrevet 13. april #266 Del Skrevet 13. april Det er jo Siri som styrer hele spillet, å de andre danser etter henne som hodeløse høns 😮 Hvorfor hjelper de henne til å vinne? Jeg hadde sansen for Siri før, men ikke etter å ha sett henne i spillet, ikke fordi at hun spiller, men bare hele hennes vesen byr meg imot. Også mistet jeg sansen for henne etter at hun etterlignet noen av ungdommene i Team Pølsa. Rett og slett respektløst. Håper virkelig de andre ser dette spillet til Siri etterhvert å får henne ut. 25 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 13. april #267 Del Skrevet 13. april Så kjedelig at Hanne røk i dag! Det var jo litt spennende en liten stund, men alle lar bare Siri styre skuta til sin egen seier. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knitalong Skrevet 13. april #268 Del Skrevet 13. april Klink skrev (23 minutter siden): Så kjedelig at Hanne røk i dag! Det var jo litt spennende en liten stund, men alle lar bare Siri styre skuta til sin egen seier. Hvorfor spoiler du? Vi er mange som ikke har sett på direkte tv enda 😠 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stuebordet Skrevet 13. april #269 Del Skrevet 13. april Knitalong skrev (5 minutter siden): Hvorfor spoiler du? Vi er mange som ikke har sett på direkte tv enda 😠 Du er en idiot om du går inn her dagen det sendes uten å ha sett det på tv først. 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knitalong Skrevet 13. april #270 Del Skrevet 13. april Stuebordet skrev (1 minutt siden): Du er en idiot om du går inn her dagen det sendes uten å ha sett det på tv først. Denne tråden skal være uten spoiling. Er det så vanskelig å skjønne? 4 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stuebordet Skrevet 13. april #271 Del Skrevet 13. april Knitalong skrev (27 minutter siden): Denne tråden skal være uten spoiling. Er det så vanskelig å skjønne? Det er ikke en nødvendig del av argumentasjonen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 13. april #272 Del Skrevet 13. april Knitalong skrev (38 minutter siden): Hvorfor spoiler du? Vi er mange som ikke har sett på direkte tv enda 😠 Å trodde det hadde gått jeg. De fleste streamer det vel uansett, men beklager. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 13. april #273 Del Skrevet 13. april Har EN hovedklage å komme med mtp programmet jeg; dårlig gjort at det ikke kommer flere episoder i uka, helst burde de ha lagt alt ut med en gang! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wallflower Skrevet 13. april #274 Del Skrevet 13. april Knitalong skrev (1 time siden): Det er jo Siri som styrer hele spillet, å de andre danser etter henne som hodeløse høns 😮 Hvorfor hjelper de henne til å vinne? Jeg hadde sansen for Siri før, men ikke etter å ha sett henne i spillet, ikke fordi at hun spiller, men bare hele hennes vesen byr meg imot. Også mistet jeg sansen for henne etter at hun etterlignet noen av ungdommene i Team Pølsa. Rett og slett respektløst. Håper virkelig de andre ser dette spillet til Siri etterhvert å får henne ut. Virkelig! 🤮 Har likt henne såå godt fra hun var i Lørdagsrådet og andre podcaster, men virkelig ufordragelig adferd på henne nå. Det handler ikke om spillet hennes, for der er hun god, men attituden, ansiktsutrykkene... Den der "kom-hit-vinkingen" med èn finger, måten hun gliser på heeele tiden, virker rett og slett hoven og sjefete, på en ekstremt negativ måte. Nesten litt narsissistiske trekk 🙈 Som samboeren min sa: "lurer på hva typen hennes tenker når han ser henne på tv, eller om hun alltid er så ufordragelig" 🫠 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 13. april #275 Del Skrevet 13. april Irriterer meg at de kunne hjelpe hverandre i den oppgaven med tallene. De skulle ha stått adskilt! Hadde vært mye mer rettferdig!! 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 13. april #276 Del Skrevet 13. april Cookie123 skrev (Akkurat nå): Irriterer meg at de kunne hjelpe hverandre i den oppgaven med tallene. De skulle ha stått adskilt! Hadde vært mye mer rettferdig!! Helt enig! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SitronTre Skrevet 13. april #277 Del Skrevet 13. april Greit episode men når de hjalp hverandre med tallene så skjønte jeg at sett var over. Det ligner på fjorårets spillet bare at Siri er i hvertfall greiere enn hun line. Alle lar henne styret spillet at nå kommer de til å plukke en etter en. Spennende å vite hvordan det blir når skyggelaget kommer inn i huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 13. april #278 Del Skrevet 13. april Knitalong skrev (52 minutter siden): Denne tråden skal være uten spoiling. Er det så vanskelig å skjønne? Det burde strengt tatt ikke vært regnet som spoiling når episoden er sluppet, selv om jeg ser at man her fremdeles praktiserer steinalder-regler. Ikke gå inn i tråden etter at episoden er gjort offentlig tilgjengelig før du har sett den selv, en enkel regel for å unngå å bli spoilet. 28 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulla25j Skrevet 13. april #279 Del Skrevet 13. april Djækklåsst skrev (7 minutter siden): Det burde strengt tatt ikke vært regnet som spoiling når episoden er sluppet, selv om jeg ser at man her fremdeles praktiserer steinalder-regler. Ikke gå inn i tråden etter at episoden er gjort offentlig tilgjengelig før du har sett den selv, en enkel regel for å unngå å bli spoilet. Men det står jo i overskriften at man ikke skal spoile, så da får man isåfall lage egen tråd. Jeg er en av de som ser programmet så tidlig som mulig, da jeg har tv2play. Går heller ikke inn i tråden før jeg har sett episoden selv. Legger alltid ting i spoilertråd fordi jeg vil skrive tanker mine rett etter jeg har sett programmet. Det er for å respektere at ikke alle kan se på det kl 11, eller at man følger sendingen på tv! Synes at det burde være en enkel sak nå det står klar i overskriften at man ikke skal spoile, da er det veldig naturlig at det gjelder tv sending. Selv om jeg er enig i at det er «steinalder», men ikke alle har råd eller lyst til å bruke flere hundre kroner på tv2 play. Det synes jeg man skal resepektere. Det tar 1 sekund ekstra å trykke på spoilerknappen slik at det blir skjult. Så kan folk velge selv om de vil se kommentarene eller ikke. På denne måten kan man også ha en diskusjon med andre som har sett programmet , men skjult for de som ikke har sett den! Ikke meningen å rante på deg, men synes dette er et irritasjonsmoment (jeg har poengtert det flere ganger i tråden også) 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Undrende123 Skrevet 13. april #280 Del Skrevet 13. april Tulla25j skrev (3 timer siden): Minner på ingen spoiling… sikkert litt irriterende for de som ikke har sett det enda. Men hvem er de folka som går inn og leser i denne tråden før man har sett episoden? Burde ikke de selv ta ansvar og holde seg unna? Jeg synes det er gøy å lese disse trådene, hva andre tenker osv, men det er så utrolig irriterende og tungvindt å måtte åpne en haug av spoilertags for å følge med. 21 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå