høydepunkt1234 Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Datteren min på 22 mnd har fått påvist bakteriell lungebetennelse. Hun startet på penicillin fredag, og har ikke hatt feber siden lørdag. Hun hoster enda og er litt surklete, men jeg vil si at allmenntilstanden er fin. Hun spiser og drikker som normalt, leker og sover bra. Noen som har erfaring med bakteriell lungebetennelse? Jeg har mest lyst å holde henne hjemme fra barnehagen ut uken, men jeg har brukt opp syktbarn dager og jobben kaller. Er det innafor å levere henne i barnehagen på torsdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Da vårt barn fikk det var beskjeden å holde barnet hjemme til fullført antibiotikakur. Var først innlagt og deretter hjemme i ti døgn fra barnehagen. Anonymkode: 0336b...644 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden Har dere hatt kontakt med sykehus? Hvis dere har det kan du tinge og be om at legen skriver en legeerklæring så du får søkt om pleiepenger i den perioden barnet må være hjemme. Den kan dateres tilbake til første gang dere var inne, så da kan du spare sykt barn dagene og bare ta pleiepenger. Anonymkode: 832f1...16d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå