AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:08 #1 Del Skrevet tirsdag kl 11:08 for de av oss som har felles konto og felles økonomi kan den som ikke er eier av kontoen men bruker ikke lengre spille via norsk tipping, så uten egen konto får man ikke lengre tippe via appen og betale med kort eller vips, så da må man evt kjøpe over disk i butikk. Dette som et steg i tiltak for å få bukt med avhengighet osv - men altså, noen av oss leverer kun en lotto hver 5 uke og det kommerjeg nå til å slutte med fordi jeg ikke løper etter "over disk" for å få tippe - så sparer jeg de pengene og norsk tipping taper de.. Er jeg den eneste som tenker slik? Tror dere norsk tipping innser hvor mange dette potensielt gjelder? Anonymkode: 9bb5b...456 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:21 #2 Del Skrevet tirsdag kl 11:21 Er det virkelig så mange folk som ikke har egen konto i tillegg til felles? Anonymkode: 0a240...1b2 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet tirsdag kl 11:25 #3 Del Skrevet tirsdag kl 11:25 Jeg tenker at en voksen person som har felleskonto og fellesøkonomi med kona kan spørre om den personen kan levere en lottokupong for familien. Om det er bryderi å spørre hver femte uke kan man abonnere på løsningen og ta diskusjonen hvert 4. år når bankkortet går ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:49 #4 Del Skrevet tirsdag kl 11:49 Det gjelder ikke mange. De fleste som har felles økonomi og konto, har også egen konto. Jeg synes det er så spesielt at jeg begynner og lure på om personen lever under kontrollerte forhold, når man ikke har tilgang til egen konto. Men at alle pengene skal på felles konto. Anonymkode: 22cda...2c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:19 #5 Del Skrevet tirsdag kl 12:19 AnonymBruker skrev (1 time siden): for de av oss som har felles konto og felles økonomi kan den som ikke er eier av kontoen men bruker ikke lengre spille via norsk tipping, så uten egen konto får man ikke lengre tippe via appen og betale med kort eller vips, så da må man evt kjøpe over disk i butikk. Dette som et steg i tiltak for å få bukt med avhengighet osv - men altså, noen av oss leverer kun en lotto hver 5 uke og det kommerjeg nå til å slutte med fordi jeg ikke løper etter "over disk" for å få tippe - så sparer jeg de pengene og norsk tipping taper de.. Er jeg den eneste som tenker slik? Tror dere norsk tipping innser hvor mange dette potensielt gjelder? Anonymkode: 9bb5b...456 Du tror helt ærlig at det er mange som ikke har sin egen konto og samtidig spiller lotto, men ikke våger spørre kontoeier om å spille og i tillegg er så tafatte at de verken får til å opprette en egen konto eller gå i butikken for å spille? 🙄 Anonymkode: 304ed...e37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:59 #6 Del Skrevet tirsdag kl 13:59 Jeg vil tro det er så få voksne som ikke har egen konto, og som i tillegg ikke klarer avtale spill med sin partner, at dette vil ikke norsk tipping legge merke til engang. Anonymkode: e92e4...9af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå