Gå til innhold

Uløst: Hvem drepte JonBenét Ramsey?

Magrat

Anbefalte innlegg

Det er en så grusom sak, med så mange ting som ikke gir mening.

Hva tror dere skjedde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lenge siden jeg leste om saken eller så en dokumentar på det, men så vidt jeg husker lå hun faktisk død i foreldrenes hus i kjelleren. Altså, hvor sannsynlig er det at en fremmed har gått inni huset deres og tatt med seg ungen ned i kjelleren og drept henne, og så kommet seg ut igjen uten at foreldrene merket noe som helst? Svært lite sannsynlig. Ungen var 6 år om jeg husker rett, og de (foreldrene) lot jo sikkert ikke en seksåring være alene hjemme. Så foreldrene MÅ ha vært i huset når drapet fant sted.

Det er foreldrene, kanskje faren, som står bak. Ev et familiemedlem som var der og som Jon Benets foreldre vil beskytte fra å bli dømt for mordet.

Det jeg ikke husker fra saken er om Jon Benet ble seksuelt misbrukt i forbindelsen med drapet? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamm skrev (7 minutter siden):

Foreldrene, selvfølgelig.

Begge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magrat skrev (Akkurat nå):

Begge?

Ja. Uavhengig av hvem som utførte selve handlingen er begge medskyldige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (1 minutt siden):

Lenge siden jeg leste om saken eller så en dokumentar på det, men så vidt jeg husker lå hun faktisk død i foreldrenes hus i kjelleren. Altså, hvor sannsynlig er det at en fremmed har gått inni huset deres og tatt med seg ungen ned i kjelleren og drept henne, og så kommet seg ut igjen uten at foreldrene merket noe som helst? Svært lite sannsynlig. Ungen var 6 år om jeg husker rett, og de (foreldrene) lot jo sikkert ikke en seksåring være alene hjemme. Så foreldrene MÅ ha vært i huset når drapet fant sted.

Det er foreldrene, kanskje faren, som står bak. Ev et familiemedlem som var der og som Jon Benets foreldre vil beskytte fra å bli dømt for mordet.

Det jeg ikke husker fra saken er om Jon Benet ble seksuelt misbrukt i forbindelsen med drapet? 

Det var puttet en pensel i henne. 

Kan det ha vært for å dekke over tidligere misbruk?

For flere leger rapporterte om gamle sår i skjeden. 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Million skrev (3 minutter siden):

Drt var fysiske tegn på misbruk, i tillegg var hun sengevæter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke broren litt spesiell? Tror han gjorde det og foreldrene dekket over 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøysekopp skrev (5 minutter siden):

100% broren ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøysekopp skrev (5 minutter siden):

Han fremstår veldig nervøs og annerledes. Kanskje på spekteret?

Det jeg stusser på er hvorfor de sendte ham vekk med en gang. Burde de ikke hatt ham nær seg for å hindre ham i å snakke?

Endret av Magrat
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøysekopp skrev (3 timer siden):

Broren er på spekteret ja. Han gjorde et intervju i voksen alder hvor han snakket om det som skjedde. Det finnes flere youtube kanaler med atferdsanalytikere som har analysert videoen og de fleste jeg har sett lander på at de tror han er uskyldig.
Jeg trodde selv lenge det var broren, men nå tror jeg det er foreldrene. Moren er jo død, så vi får nok aldri vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...