Magrat Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Det er en så grusom sak, med så mange ting som ikke gir mening. Hva tror dere skjedde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamm Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Foreldrene, selvfølgelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Lenge siden jeg leste om saken eller så en dokumentar på det, men så vidt jeg husker lå hun faktisk død i foreldrenes hus i kjelleren. Altså, hvor sannsynlig er det at en fremmed har gått inni huset deres og tatt med seg ungen ned i kjelleren og drept henne, og så kommet seg ut igjen uten at foreldrene merket noe som helst? Svært lite sannsynlig. Ungen var 6 år om jeg husker rett, og de (foreldrene) lot jo sikkert ikke en seksåring være alene hjemme. Så foreldrene MÅ ha vært i huset når drapet fant sted. Det er foreldrene, kanskje faren, som står bak. Ev et familiemedlem som var der og som Jon Benets foreldre vil beskytte fra å bli dømt for mordet. Det jeg ikke husker fra saken er om Jon Benet ble seksuelt misbrukt i forbindelsen med drapet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magrat Skrevet 4 timer siden Forfatter #4 Del Skrevet 4 timer siden mamm skrev (7 minutter siden): Foreldrene, selvfølgelig. Begge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamm Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Magrat skrev (Akkurat nå): Begge? Ja. Uavhengig av hvem som utførte selve handlingen er begge medskyldige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magrat Skrevet 4 timer siden Forfatter #6 Del Skrevet 4 timer siden Million skrev (1 minutt siden): Lenge siden jeg leste om saken eller så en dokumentar på det, men så vidt jeg husker lå hun faktisk død i foreldrenes hus i kjelleren. Altså, hvor sannsynlig er det at en fremmed har gått inni huset deres og tatt med seg ungen ned i kjelleren og drept henne, og så kommet seg ut igjen uten at foreldrene merket noe som helst? Svært lite sannsynlig. Ungen var 6 år om jeg husker rett, og de (foreldrene) lot jo sikkert ikke en seksåring være alene hjemme. Så foreldrene MÅ ha vært i huset når drapet fant sted. Det er foreldrene, kanskje faren, som står bak. Ev et familiemedlem som var der og som Jon Benets foreldre vil beskytte fra å bli dømt for mordet. Det jeg ikke husker fra saken er om Jon Benet ble seksuelt misbrukt i forbindelsen med drapet? Det var puttet en pensel i henne. Kan det ha vært for å dekke over tidligere misbruk? For flere leger rapporterte om gamle sår i skjeden. 😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamm Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Million skrev (3 minutter siden): Det jeg ikke husker fra saken er om Jon Benet ble seksuelt misbrukt i forbindelsen med drapet? Drt var fysiske tegn på misbruk, i tillegg var hun sengevæter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøysekopp Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden Var ikke broren litt spesiell? Tror han gjorde det og foreldrene dekket over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym_9283746 Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden tøysekopp skrev (5 minutter siden): Var ikke broren litt spesiell? Tror han gjorde det og foreldrene dekket over 100% broren ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magrat Skrevet 4 timer siden Forfatter #10 Del Skrevet 4 timer siden (endret) tøysekopp skrev (5 minutter siden): Var ikke broren litt spesiell? Tror han gjorde det og foreldrene dekket over Han fremstår veldig nervøs og annerledes. Kanskje på spekteret? Det jeg stusser på er hvorfor de sendte ham vekk med en gang. Burde de ikke hatt ham nær seg for å hindre ham i å snakke? Endret 4 timer siden av Magrat Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 46 minutter siden #11 Del Skrevet 46 minutter siden tøysekopp skrev (3 timer siden): Var ikke broren litt spesiell? Tror han gjorde det og foreldrene dekket over Broren er på spekteret ja. Han gjorde et intervju i voksen alder hvor han snakket om det som skjedde. Det finnes flere youtube kanaler med atferdsanalytikere som har analysert videoen og de fleste jeg har sett lander på at de tror han er uskyldig. Jeg trodde selv lenge det var broren, men nå tror jeg det er foreldrene. Moren er jo død, så vi får nok aldri vite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå