Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Nokon som har peiling på om det kjem til å vere kassetilbod på brus på Rimi i løpet av våren?

Har sendt mail til ica og spurt, men har ikkje fått noko svar..

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Skal være tilbud på solo i april og cola i mai.

Gjest gjest1
Skrevet
Skal være tilbud på solo i april og cola i mai.

Men ingen slike vanlege kasse-sal som dei har innimellom?

Kor finn du ut av dette, forresten?

Gjest Gjest
Skrevet
Kor finn du ut av dette, forresten?

Det var bare en dum fleip på et spørsmål kun et fåtall innvidde vet svaret på. Uansett hvor du spør, så vil du ikke få noe konkret svar. Ingen butikker svarer på sånt, de vil ha så mye penger som mulig fra kundene og det får de ikke ved å annonsere tilbud lang tid i forveien. ;)

Forresten så er det vel helst 1,5 liters flasker som bruker å være på tilbud.

Gjest gjest1
Skrevet
Det var bare en dum fleip på et spørsmål kun et fåtall innvidde vet svaret på.  Uansett hvor du spør, så vil du ikke få noe konkret svar.  Ingen butikker svarer på sånt, de vil ha så mye penger som mulig fra kundene og det får de ikke ved å annonsere tilbud lang tid i forveien. ;)

Forresten så er det vel helst 1,5 liters flasker som bruker å være på tilbud.

Joda, slikt har eg blitt informert om tidlegare...

Var 1,5 liters flasker eg var ute etter....

Gjest vimse
Skrevet

Meny har konstant tilbud på kassesalg av valgfritt mineralvann..

Gjest gjest1
Skrevet
Meny har konstant tilbud på kassesalg av valgfritt mineralvann..

Har dei? Kva kostar det då?

Gjest vimse
Skrevet

89 eller 99 for ei kasse, pluss pant selvf.

Skrevet

På Meny koster det 89 kr pluss pant. Uten kasse blir det altså 25 kr ekstra, og med kasse blir det 41 kr ekstra. Du kan velge hva slags brus du vil. Så lenge det er ti brus, så betaler du 89.

Dette er som en annen her sier, et fast tilbud de har.

Gjest Fruktfat
Skrevet
Du kan velge hva slags brus du vil. Så lenge det er ti brus, så betaler du 89.

jeg trodde det bare var på brus fra coca cola?

Skrevet (endret)

Hvis du bor i nærheten av en SmartClub har de alltid billig kassebrus (både 0,5 og 1,5 l), og du kan plukke akkurat de sortene du vil.

Endret av Arkana
Gjest gjest1
Skrevet

Bur ikkje i nærleiken av korkje Meny eller SmartClub vi då.. Men veit Rimi brukar å ha eit eller to kassetilbod i året, på rundt 60,- for kassen..

Skrevet

Vet at det bruker å være kassasalg i forbindelse med påsken. Regner med at det kommer i år også. Før jul kostet kassene 79 kr, mot 69,- som de kostet før.

Gjest gjest1
Skrevet
Vet at det bruker å være kassasalg i forbindelse med påsken. Regner med at det kommer i år også. Før jul kostet kassene 79 kr, mot 69,- som de kostet før.

Suuuuuuuuuperrrrrt!!!

Då ventar vi i spenning... :ler:

Skrevet

Så da lønner det seg altså å kjøpe før tilbudet er der? Siden det var 10 kroner dyrere før jul, mener jeg....?

Ellers kan man fritt blande brus når man handler 10 flasker på Meny, tilbudet er ikke bundet opp mot et spesielt merke.

Skrevet (endret)
Så da lønner det seg altså å kjøpe før tilbudet er der? Siden det var 10 kroner dyrere før jul, mener jeg....?

Hihi, jeg vet at det ble litt dårlig formulert, men poenget var at tidligere brukte kassene å koste 69,- på tilbud, men nå koster de 79,- :)

Endret av Marililja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...