Gå til innhold

Tenker yngre menn som har sex med eldre kvinner på at de kan være i overgangsalder'n?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

va er det du hisser deg opp for egentlig? Vedkommende kom med en relevant erfaring.

Vedkommende driter ut sexpartneren sin. Det er ikke relevant dor tema. Det går fint an å diskutere temaet uten å tegne et dårlig bilde av kvinner i overgangsalderen. 

Anonymkode: 76e61...64e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Er det virkelig mulig å være et voksent menneske i Norge uten å kjenne til det velkjente uttrykket «erobringer»?

Hvordan leste du det ut av mitt svar? En "erobring" blir ikke en erobring, før du bruker den til å hevde deg selv, pga noe du har tatt fra en annen. I mellommenneskelige forhold, så er det heldigvis et uttrykk på vei ut av språket.

Anonymkode: 5ee36...6fb

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vedkommende driter ut sexpartneren sin. Det er ikke relevant dor tema. Det går fint an å diskutere temaet uten å tegne et dårlig bilde av kvinner i overgangsalderen. 

For meg var det relevant å tegne et bilde av den ene kvinnen jeg har møtt, som ikke ville vedkjenne seg sine problemer med tørrhet. Jeg ligger bare med kvinner i overgangsalderen for øyeblikket, alle unntatt én har vært en herlig gjeng, som både snakker om det, og bruker de hjelpemidlene de kan, inkludert hormonbehandling. 

Skrevet
Tått skrev (20 timer siden):

Hvor mange 40-50 år gamle kvinner har du pult som 25åring da?

Mange ....  Hadde min første modne kvinne  (52) som 24-åring, siden var jeg hekta på modne/eldre kvinner.  Akkurat hvor mange det året jeg var 25, husker jeg ikke nøyaktig.

Anonymkode: 92350...415

• Liker 1
Skrevet

Jeg bryr meg ihvertfall ikke. Selv om jeg vet hun er innenfor tiden hvor hun kan være der, er det ikke et pute-samtale.

Det eneste negative med glidemiddel, er di billige kjipe variantene. Som nevnt over her, det å bli runket litt med lange sakte drag med glidemiddel før den skal inn, er bare deilig!

Anonymkode: cd87a...5b9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

For meg var det relevant å tegne et bilde av den ene kvinnen jeg har møtt, som ikke ville vedkjenne seg sine problemer med tørrhet.

Da kunne du skrevet det på en mer sivilisert og gentlemansaktig måte. Forslag: «Jeg har, som mann, erfart at det for noen kvinner er viktig å bruke glidemiddel når man har kommet i overgangsalderen, da samleie uten glidemiddel har vært ubehagelig for meg.» Budskapet her er det samme, bare uten at man driter ut kvinner i overgangsalderen.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Mange ....  Hadde min første modne kvinne  (52) som 24-åring, siden var jeg hekta på modne/eldre kvinner.  Akkurat hvor mange det året jeg var 25, husker jeg ikke nøyaktig.

Såpass! 

Selv er jeg 51, men blir alltid tatt for å være yngre. Får noen intense blikk fra en på 32 til stadighet, men trodde bare jeg tolket signalene helt feil, og at det heller var datteren min han var interessert i. (Han har aldri møtt oss sammen) 

-Ikke det at jeg er interessert, men det hadde jo vært fortreffelig for selvfølelsen da! 

Anonymkode: e1afc...3af

Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Da kunne du skrevet det på en mer sivilisert og gentlemansaktig måte. Forslag: «Jeg har, som mann, erfart at det for noen kvinner er viktig å bruke glidemiddel når man har kommet i overgangsalderen, da samleie uten glidemiddel har vært ubehagelig for meg.» Budskapet her er det samme, bare uten at man driter ut kvinner i overgangsalderen.

Takk for tipset. Siden jeg ikke er spesielt pretensiøs av meg, så vil jeg nok velge å fortsette å drite ut både meg selv og mine medmennesker, i alle aldre og livssituasjoner. Her er vi anonyme du og jeg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hun dreit ut seg selv, og hun er fullstendig anonym.

Anonymkode: b7ee8...734

Skrevet

Jeg tilhører kategorien "kvinne i overgangsalderen" (50) men blir ofte tatt for å være noe yngre. Min unge "Boytoy" hadde faktisk det på ønskelista si da han søkte lekepartner. Angående det å bli våt så er jeg svært heldig (og takknemlig) for naturen, her blir det både godt smurt og plaskvått, noe som bare har forsterket den unge mannens, og selvsagt min, begeistring når vi hygger oss :)

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Takk for tipset. Siden jeg ikke er spesielt pretensiøs av meg, så vil jeg nok velge å fortsette å drite ut både meg selv og mine medmennesker, i alle aldre og livssituasjoner. Her er vi anonyme du og jeg. 

Ja, og nettopp der ligger problemet med dette forumet og andre nettforum generelt. Når anonyme «voksne» tillater seg å «drite ut» hverandre på nettet, påvirker det også hvordan unge oppfører seg. Mobbing, trusler og sjikane på nettet har blitt et alvorlig samfunnsproblem. Samtidig sitter vi, som skal være forbilder og voksne, og uttrykker vår «bekymring» over netthets på foreldremøter og lignende, mens vi selv «driter ut» andre på anonyme nettforum.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

høna kan smøres selv om eggene ikke lengre virker TS, du er usikkert på deg selv og din verdi, det er trist lesing.. 

Anonymkode: 1c80d...313

• Liker 2
Skrevet

Nei, de tenker ikke på det! Slapp av og bruk glid hvis du har behov for det. Ingen som synes det er rart. 

Anonymkode: e7fda...588

• Liker 1
Skrevet

Hatt mye sex med kvinner som nærmer seg 50, og sjelden jeg har lagt merke til det. Faktisk er det kvinner i den alderen jeg har opplevd som kåtest. 

Og om kvinner trenger glidemiddel eller ikke er der nok få menn som bryr seg om. 

Anonymkode: 43ded...0ba

• 9 måneder senere...
Skrevet
Tennplugg skrev (På 27.11.2024 den 17.23):

Jeg tilhører kategorien "kvinne i overgangsalderen" (50) men blir ofte tatt for å være noe yngre. Min unge "Boytoy" hadde faktisk det på ønskelista si da han søkte lekepartner. Angående det å bli våt så er jeg svært heldig (og takknemlig) for naturen, her blir det både godt smurt og plaskvått, noe som bare har forsterket den unge mannens, og selvsagt min, begeistring når vi hygger oss :)

Hei, hørtes fantastisk ut. Har dere noen gang tenkt tanken om å ha med en boytoy til for å gi deg maksimal nytelse med dobbel **********

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 26.11.2024 den 6.08):

Å bryr de seg om det?

Har de forståelse for at man ikke blir like våt som før? Eller tror de at det er det samme som da man var 25?

Jeg har funnet meg en yngre mann, så tenker litt på dette her hva tenker han om det tro?

Jeg prøver å hinte til jeg ikke blir like våt som før da. Nå har vi ikke hatt sex enda bare vært på date.  Så er litt smånervøs for når den dagen kommer. Samtidig har jeg lyst på sex med han da. Redd jeg skal være en nedtur lissom. 

Anonymkode: 40bc1...060

Hvordan er det med sexlysten i overgangsalderen da? Biologisk betyr jo overgangsalderen krøll i hormonene🫡
Altså, en nedgang i østrogen, progestoron og testosteron. Noe som gjør at vagina blir tørr.. graviditet og mensen opphører.. og sexlysten og tanken på sex avtar.
Så jeg lurer på om du tar, noen hormonell behandling for østrogen og testosteron? Progesteronet er jo en fordel å bli kvitt..
Riktig balanse østrogen og testosteron kan jo behandles, da blir du iallefall våtere og kåtere..
Men men.. forskjellige grader av plager da.. Har du fjernet den hormonelle spiralen, kan jo det gjøre deg kåt nok.. 

Unge menn ja.. tror ikke de tenker så mye over dette.. aldersforskjellen kan også være en fetish, da tenner de ekstra fordi du er en voksen dame. De er nesten ustoppelig og gjør alt de kan for å please deg❣️
I rake motsetting til unge menn, som ikke har den Milf-fetishen.. de hopper jo ut vinduet med en gang de er ferdige..😅eller enda værre:  Du blir tatt med i "gutta" diskusjonen 

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eg har forståelse for at du er opptatt av dette, kjæresten min var så våt da eg traff henne at første date ble hun gjennomvåt så det ble flekk på sofan...

Eg synest det var veldig tøft i starten og fikk ein veldig god bekreftelse på hun ville ha meg, men så kom overgangsalderen og hun tørket nesten heit inn, eg så ikkje på det som noe problem, noen dråper baby Oil så funket det.

Men hun følte at ikkje kroppen leverte som hun skulle ønske men etter 2-3 år no så har hun kommet tilbake til mer normale tilstander,  på slutten av økten så renner det saft ned gjennom ballene mine å der blir vått, hun påpeker alltid dette for å vise at no er hun tilbake igjen 🙂

Eg er glad på hennes vegne men for meg er det ikkje så veldig viktig.

Anonymkode: 5d5f3...263

AnonymBruker
Skrevet

Ikke alle "tørker inn" i overgangsalderen, noen får faktisk økt lyst. Hatt masse deilig sex med damer i overgangsalderen jeg  😉

G 2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke at det har så mye med overgangsalder å gjøre. Har selv en relasjon til en 12 år yngre mann. Jeg mistet mensen for snart to år siden. Og må ærlig innrømme at jeg nå har mye mer sexlyst enn før overgangsalderen.  Føler meg nesten som en hormonell tenåring igjen som kan kjøre på opptil flere ganger pr dag. 

Så tror cluet her er å være i dialog på hvordan man har det og hvordan man liker ting. Det er jo det som er fordelen med å være moden. Si ifra og ikke komme med subtile hint og gjetteleker. 

Anonymkode: f6a69...5d3

AnonymBruker
Skrevet

Ovesterin krem er et godt hjelpemiddel om man er litt sår eller tørr nedentil. Google den! 

Anonymkode: e1afc...3af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...