_ems Skrevet tirsdag kl 04:07 #1 Del Skrevet tirsdag kl 04:07 Hei! Startet på Levaxin for en stund siden, men fikk ekstrem kløe og antydning til urticaria. Byttet så til Euthyrox, men føler jeg får skikkelig økt appetitt?? Står ikke oppført som bivirkning i Norge, men står i USA. Noen som har erfart det samme? Hatt skikkelige søvnvansker etter oppstart også… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:12 #2 Del Skrevet tirsdag kl 15:12 _ems skrev (11 timer siden): Hei! Startet på Levaxin for en stund siden, men fikk ekstrem kløe og antydning til urticaria. Byttet så til Euthyrox, men føler jeg får skikkelig økt appetitt?? Står ikke oppført som bivirkning i Norge, men står i USA. Noen som har erfart det samme? Hatt skikkelige søvnvansker etter oppstart også… Finnes en stoffskiftemedisin som her L-Thyrox. De fleste tåler denne bedre enn Levaxin, fordi der er mindre tilsetningsstoffer i den. Be legen om resept, mulig legen må søke registreringsfritak, men det er gjort på to minutter. Anonymkode: e3b5e...c64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_ems Skrevet onsdag kl 15:02 Forfatter #3 Del Skrevet onsdag kl 15:02 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Finnes en stoffskiftemedisin som her L-Thyrox. De fleste tåler denne bedre enn Levaxin, fordi der er mindre tilsetningsstoffer i den. Be legen om resept, mulig legen må søke registreringsfritak, men det er gjort på to minutter. Anonymkode: e3b5e...c64 Takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:45 #4 Del Skrevet onsdag kl 15:45 _ems skrev (På 26.11.2024 den 5.07): Hei! Startet på Levaxin for en stund siden, men fikk ekstrem kløe og antydning til urticaria. Byttet så til Euthyrox, men føler jeg får skikkelig økt appetitt?? Står ikke oppført som bivirkning i Norge, men står i USA. Noen som har erfart det samme? Hatt skikkelige søvnvansker etter oppstart også… Dette har jwg aldri hørt om, men jeg merker absolutt mye appetitt på eurhyrox. Kansnje jeg også skal spørre om den nevnt over! Anonymkode: 78e01...6ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_ems Skrevet onsdag kl 16:39 Forfatter #5 Del Skrevet onsdag kl 16:39 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Dette har jwg aldri hørt om, men jeg merker absolutt mye appetitt på eurhyrox. Kansnje jeg også skal spørre om den nevnt over! Anonymkode: 78e01...6ba Står som sagt en del flere symptomer om man leser på amerikanske sider, så er nok noe i det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå