AnonymBruker Skrevet mandag kl 23:34 #1 Del Skrevet mandag kl 23:34 Hvilken klokke anbefaler du? Har fitbit fra før, men ønsker en med litt flere funksjoner. Jeg er f.eks. veldig rask til å bruke opp all energi jeg har og enda litt mer når jeg kjenner at jeg har litt energi, så det hadde vært fint med ei klokke som passer litt på akkurat det. Gjerne en som også passer til litt «penere» bruk. Har lest mye bra om garmin, og liker mye ved de, men det var jo mange å velge mellom. Jeg er ikke så glad i å bruke mye tid på å sette meg inn i teknologi, så trenger en klokke som er enkel i bruk. Takk til alle som tar seg tid til å svare. Anonymkode: 27c20...edd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 02:05 #2 Del Skrevet tirsdag kl 02:05 Garmin Forerunner 265, de har den blant annet hos XXL og Milrab: https://www.xxl.no/garmin-forerunner-265-amoled-smartklokke-multisportklokke-unisex-svart/p/1219832_1_Style?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_content=paid_search&utm_campaign=&utm_campaignid=21367279138&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIvry5hPT4iQMVspSDBx08uiSkEAQYASABEgIe8vD_BwE&gclsrc=aw.ds Anonymkode: eab41...5cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå