vesla1985 Skrevet 11 timer siden #1 Del Skrevet 11 timer siden Vi leide plass på camping 2 kvartal. Vi fikk plass nummer. Flere ganger Vi kom ut sto det noen på plassen vår ene gangen hadde de stått en uke. Vi fikk nå faktura av campingplassen for 1/2 år. Samme plassen har da vært utleid som døgn plass. Er dette lov? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Nei, det tror jeg ikke. Men tok dere dette opp med campingplassen? At plassen deres er brukt av andre? Og hvorfor står dere ikke der hele tiden, egentlig? Anonymkode: 586c8...30f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden De kan selvsagt gjøre hva de vil med sin eiendom. På samme måte som et flyselskap kan selge det samme setet flere ganger. Anonymkode: 407e7...c37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden Dere lot ikke vogna stå fast, men tok den med dere til og fra hver gang dere skulle ditt. Når dere ikke var der leide eier av campingplassen plassen deres ut på døgnbasis til andre. Har jeg skjønt rette? Det er ikke lov. Betaler dere sesong-leie skal dere kunne gjøre akkurat hva dere vil med plassen, om dere vil ha den to mesteparten av tiden er det opp til dere. Hva skjer hvis dere kommer og noen andre står der? Jages de bort, eller må dere stå et annet sted til de har dratt og flytte på nytt? Her hadde jeg forlangt å se oversikt over netter den har vært leid ut under deres kontrakt og trukket fra det på regningen. Anonymkode: a942b...5b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De kan selvsagt gjøre hva de vil med sin eiendom. På samme måte som et flyselskap kan selge det samme setet flere ganger. Anonymkode: 407e7...c37 Ok, så når min hybelboer reiser bort kan jeg leie ut den leiligheten på Airbnb? For jeg kan jo gjøre hva jeg vil med min eiendom og da betyr kontrakten jeg har med leieboer ingenting. Anonymkode: a942b...5b6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljerød Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): De kan selvsagt gjøre hva de vil med sin eiendom. På samme måte som et flyselskap kan selge det samme setet flere ganger. Anonymkode: 407e7...c37 Flyselskap som gjør dette må selvsagt sende den kunden som er overtallig på neste fly eller lignende. Altså må de likevel gi den personen tjenesten. Eller de betaler dem ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå