Gå til innhold

Jeg er en snart 40 år gammel mannebaby. Er livet over?

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Vanskelig å si hvordan ting hadde blitt i et eventuelt forhold.

Men det blir bare hypotetisk.

Anonymkode: d3a75...518

Vel, når han ikke gidder å gjøre vesentlige ting til vanlig, er det lite sannsynlig for at han endrer seg i forhold. 🤷🏻‍♀️ 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MonJean skrev (12 minutter siden):

Vel, når han ikke gidder å gjøre vesentlige ting til vanlig, er det lite sannsynlig for at han endrer seg i forhold. 🤷🏻‍♀️ 

Så da skal han bare gi opp og fortsette ensomheten? Han kan jobbe med saken. 

Jeg skjønner om du har erfaring med tafatt, men det er ikke greit å spre, dette er som det er for evig, til en som ikke har det greit heller. 

Anonymkode: afa1b...135

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg skjønner om du har erfaring med tafatt, men det er ikke greit å spre, dette er som det er for evig, til en som ikke har det greit heller. 

Det virker jo ikke som om ts er så veldig villig til å tak tak i ting og gjøre endringer da. 

Anonymkode: e8e12...8d3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Ja, han kan jobbe med saken. Han vet jo hvor det skorter. Det ser man jo i hi.

Men han velger å ikke gjøre noe med det. Det er jo utallige hjelpemidler å finne om man vil gjøre noe med det. 

Han kan til og med betale noen for det, det er jo ikke midlene det står på. 

Anonymkode: cef2e...b01

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MonJean skrev (44 minutter siden):

Dette stemmer jo egentlig ikke. Det er veldig mange som ikke er så motivert til å lage middag til en, eller holde orden for seg selv, mens når de har partner liker de å glede den andre og gjøre det. Mener jeg at alle voksne mennesker bør ha et minstehold av standard hjemme, jo absolutt, samtidig synes jeg det er noe merkelig med slutningene en trekker ut fra dette. Det er ikke som at TS ikke kan å holde orden. 

Anonymkode: ff424...c45

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Det virker jo ikke som om ts er så veldig villig til å tak tak i ting og gjøre endringer da. 

Basert på hva? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Basert på hva? 

Ts:

Det er derfor jeg mener det er uløselig. Det er kun et ulykkelig liv som venter meg- eventuelt ikke et liv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hvor lang tid hat det tatt? Du ga han sånn 5 dager maks på å snu om på livet sitt? 😂 Han har mye å bygge, vaner kommer ikke på få dager. Men det betyr ikke at det er umulig. 

Har slår meg som litt ulykkelig, å da bør vi heie.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ts:

Det er derfor jeg mener det er uløselig. Det er kun et ulykkelig liv som venter meg- eventuelt ikke et liv.

Ikke jobb i helse. Ikke ha barn heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvor lang tid hat det tatt? Du ga han sånn 5 dager maks på å snu om på livet sitt? 😂 Han har mye å bygge, vaner kommer ikke på få dager. Men det betyr ikke at det er umulig. 

Har slår meg som litt ulykkelig, å da bør vi heie.

Hva har tid med dette å gjøre? Jeg skrev det basert på ts sine egne uttalelser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva har tid med dette å gjøre? Jeg skrev det basert på ts sine egne uttalelser. 

Les om psykologi. Jeg kan ikke hjelpe deg forstå at livet endrer seg, eller at noen kan ha negative tanker i en krise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les om psykologi. Jeg kan ikke hjelpe deg forstå at livet endrer seg, eller at noen kan ha negative tanker i en krise.

Hva er det du fabler om? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ts:

Å kjenne på håpløshet og maktesløshet, og sorg over alt som ikke er slik en ønsker sier jo ingenting om hva TS gjør med denne situasjonen i hverdagen. Jeg får inntrykk av at dette er en person som lærer seg selv bedre å kjenne stadig vekk og forsøker ut ulike ting han får tips om. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Å kjenne på håpløshet og maktesløshet, og sorg over alt som ikke er slik en ønsker sier jo ingenting om hva TS gjør med denne situasjonen i hverdagen. Jeg får inntrykk av at dette er en person som lærer seg selv bedre å kjenne stadig vekk og forsøker ut ulike ting han får tips om. 

Han sier jo selv det er en uløselig situasjon og da er det veldig vanskelig å tro at han faktisk gjør noe for å få det bedre. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sier jo selv det er en uløselig situasjon og da er det veldig vanskelig å tro at han faktisk gjør noe for å få det bedre. 

Du synes det er vanskelig, og vi er flere andre som ikke synes det er vanskelig. Jeg synes det er tydelig at TS har gjort mye for å få det bedre. En økonomisk situasjon som pleide å være elendig har han nå spart nesten en million. Fra å mangle fast arbeid, har han nå 100% fast stilling. At noen sier noe, betyr ikke at det er uttrykk for alt de tenker og mener til en hver tid. Jeg kan regelmessig kjenne på at situasjonen er uløselig, håpløs og umulig, og kan gi uttrykk for det, og så setter jeg meg opp på hesten igjen neste dag. Ting er ikke så unyansert og svart hvitt som du virker å tenke, for de aller fleste. En kan både kjenne seg håpløs og håpefull på samme tid, en har så mange ulike sider og deler av seg. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du synes det er vanskelig, og vi er flere andre som ikke synes det er vanskelig. Jeg synes det er tydelig at TS har gjort mye for å få det bedre. En økonomisk situasjon som pleide å være elendig har han nå spart nesten en million. Fra å mangle fast arbeid, har han nå 100% fast stilling. At noen sier noe, betyr ikke at det er uttrykk for alt de tenker og mener til en hver tid. Jeg kan regelmessig kjenne på at situasjonen er uløselig, håpløs og umulig, og kan gi uttrykk for det, og så setter jeg meg opp på hesten igjen neste dag. Ting er ikke så unyansert og svart hvitt som du virker å tenke, for de aller fleste. En kan både kjenne seg håpløs og håpefull på samme tid, en har så mange ulike sider og deler av seg. 

You do you ✌️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

You do you ✌️

Beklager, men du har lav emosjonell intelligens. 

Jeg sier deg det, så du kan vite det til siden når du ikke støtter noen som trenger det. At det er deg, ikke dem. Ikke si til folk, spesielt ikke folk som ønsker å ta livet sitt, at de ikke vil få det bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

You do you ✌️

Takk for tillatelsen til å være meg selv, det setter jeg pris på! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men du har lav emosjonell intelligens. 

Jeg sier deg det, så du kan vite det til siden når du ikke støtter noen som trenger det. At det er deg, ikke dem. Ikke si til folk, spesielt ikke folk som ønsker å ta livet sitt, at de ikke vil få det bedre. 

🤣🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.11.2024 den 23.00):

ær så snill, og bare vær ærlige. Si at løpet er kjørt for meg. Det er jo det?

Du vil jo at vi skal være ærlige ? Nei løpet er aldri kjørt for et menneske ! Du har din frie vilje og kan bruke den slik du vil, ut i fra dine ønsker, og alle kan tilpasse seg og lære. Så kutt det tullpratet at med deg så er du universet eneste menneske som ikke kan det. Du har fortalt deg selv dette så lenge at det er blitt din livstil, begynn å jobbe med det og endre på det over tid. Du har jobb, du har penger og du kan begynne i det små med å se deg om på boligmarkedet ! Tilpasse deg og bare begynne å se, lete og bli kjent med prosessen. Det tar tid ? WOW hva så, la det ta tid. Og nei du er ikke alle andre, du er deg selv med alle dine særegenheter, og hva vet du om du ikke en gang finner en omtrent lik deg selv som du kan bli kjæreste med ? Men selvfølgelig det enkleste er å gi opp, og få KG til å si at løpet er kjørt for deg. I så fall lyger de så der renner av de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...