Gå til innhold

Hva er deres "type"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle kan svare men spørsmålet er egentlig rettet mot de som dater.

Vi kan dele det i 4 kategorier men du kan styre selv:

1. Utseendet: Pen/pretty-boy kontra hollywood kjekk eller sexy. Ikke opptatt av muskler i det hele tatt. Ikke veldig opptatt av høyde heller egentlig, så lenge han er like høy eller høyere (168 cm).

2. Personlighet: Stille/rolig, men jovial hvis man snakker eller gjør ting sammen. Alle mine 3 ekser har vært sånn 😅

3. Stil: Både biker-stil, street wear og litt mer classy (dress og/eller skjorte) fanger oppmerksomheten min hvis antrekket er gjennomtenkt.

4. Sosio-økonomisk status: Ikke veldig opptatt av om han har høy utdannelse eller tjener mye penger, men jeg ønsker at han i det minste matcher min egen inntekt +/- 10% (jeg tjener rett over 700 000 i året), og jeg merker at jeg bevisst-ubevisst går etter menn som omtrentlig har tilsvarende stell på det punktet her.

Anonymkode: 2b88d...4ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Utseende: søt minst en hode høyere enn jeg. Liker også mer harde ansikts trekk. Funnet ur at jeg er glad i smilehull hakekløfter og adamsepler. Liker intenst blikk. Liker ikke for mye muskler eller kroppshår. Liker våkent blikk intenst. Hår på hodet spiller ikke stort rolle syns skallete menn kan være fine, men ikke måne. 

2. Personlighet: morsom og gøy å være sammen med. Easy going. Ikke en som blir stressa og sint av småting. Kjærlig, Omsorgsfull. Selvsikker. 

3. Stil spiller ikke veldig stor rolle egentlig. Liker litt klassisk stil. Litt konservativ, men også avslappet. Kan kle seg som tenåring for min del, så lenge det ser bra ut akkurat det han har på, at det kler ham. 

4. Spiller ikke kjempe stor rolle, men jeg har det nok morsomst med de som er litt smarte og beleste fordi de er de jeg har mest til felles med og vi forstår hverandre. 

Anonymkode: aea0c...d9d

Skrevet

1: utseende: Ikke prettyboy/striglet/«kjekk». Heller litt røff enn pen. «Vanlig» utseende, ikke en som skiller seg ut verken positivt eller negativt ved første øyenskast. Høyde og størrelse irrelevant i seg selv, men dynamikken føles best når jeg er «liten og feminin». Så høyere eller kraftigere enn meg. Muskler ikke spes viktig, men en definert maskulin kropp, med medium eller lav fettprosent.

2, personlighet: Lun, selvironisk, ikke selvhevdende. Morsom, gjerne litt mørk humor. Reflektert, ikke så opptatt av å ha rett eller galt men interessert i diskusjon og å fundere over ting i fellesskap. 

3 stil: Casual, maskulin. Velstelt men avslappa.

4 sosio-økonomisk: samme «klasse» som meg selv, arbeider/lavere middelklasse. Ikke opptatt av inntekt, men ønsker at vi skal ha mulighet til å etablere en felles livsstil der begge dekker ca 50/50. Om det er jeg eller han som tjener bittelitt mer enn den andre spiller ingen rolle. Statusmessig er det viktig at vi hører til i omtrent samme sjikt.

Skrevet

Utseende spiller selvsagt en rolle, men jeg erfarer at utseende endrer seg med personlighet, så det står selvsagt sterkest.

Selvsikkerhet spiller også en stor rolle, jeg orker ikke sjalusi og et konstant jag etter bekreftelse.

M

Anonymkode: 06c01...92a

Skrevet

1. Utseendet: Pen-Kjekk hvis det gir mening. Liker jawline på menn. Må være høyere enn meg. Ikke opptatt av hårfarge og øyenfarge. Litt muskler, men ikke noe i nærheten av en bodybuilding.

2. Personlighet: Kompetent badboy som gjør litt som han vil. Må være snill og grei mot meg da, men samtidig ikke være redd for å si meg imot.

3. Stil: Enten penkledd eller litt røffere med skinn, jeans og boots. Menn i skinnjakke er smelt 🫠🥰😍

4. Sosio-økonomisk status: Middels opptatt av utdannelse. Som regel positivt at han har tatt høyere utdanning. Jeg vil at han skal tjene mer enn meg. Vet ikke hvorfor det er sånn. Jeg tjener såvidt over 1 mill i året, men skal redusere stillingsprosenten og tjener nærmere 800k. Jeg var såvidt borti en mann som tjente rett under 4 mill i året, og det var jo en helt annen virkelighet enn det jeg tidligere har vært kjent med. Penger er ikke noe man går rundt å bekymrer seg over, og man kan gjøre "alt" så lenge man ikke har en helt absurd standard. Spise, reise, kjøre pene biler, gå i dyre klær, you name it. Men det beste må nok være følelsen av å ikke bekymre seg for regninger, uventede kostnader og den type.

Anonymkode: c74fb...c90

Skrevet

1. Utseendet: Har ikke noe "type" men faller for glimt i øye, litt rufsete jordnære menn. Gjerne mørk stemme og fine øyne. Glad i hår men eksen var skallet. Høyde og kroppstype er uvesentlig. Vært betatt av liten og tykk, liten og slank, dadbods og høy og muskuløs. 

2. Personlighet: Snill og omsorgsfull. En som stiller opp for andre og er litt "rund" i kantene. Løsningsorientert og blid. Misliker cocky besserwissere som er høye på seg selv. Svak for menn som er gode til å prate og rolige o stressende situasjoner.

3. Stil: svak for rutete flannel. På jobb: Helst ikke dress eller hettegenser "it slask". 

4. Sosio-økonomisk status: Ikke veldig opptatt av jobb eller lønn. Men bør være samfunnsengasjert og opptatt/interessert i å kunne snakke om det som skjer. Glad i kultur er bonus. Feks like samme type konserter, teater osv. 

Anonymkode: 97baf...3bc

Skrevet

Snill

Anonymkode: 05175...9c0

Skrevet

Drømmemannen har mørkt hår og er 180 høy. Ærlig, snill, lojal og handy. Bryr meg ikke om hva han jobber med, så lenge han trives og kan forsørge seg selv.

Vil ikke ha en slakter da. Og hadde nok takla brannmann og politi osv dårlig 

Anonymkode: 7ce9c...0d9

• Liker 1
Skrevet

1. Utseendet: Nordisk utseende (har aldri opplevd å bli tiltrukket av noe annet dessverre) og helst høyere enn meg (180 cm), i fysisk god form, men kan helt fint ha noen kg ekstra på kroppen (men ikke stor vom). En kropp som viser at de liker fysisk aktivitet er fint, men ikke av den typen du ser bruker timesvis med å løfte vekter. Helst ikke veldig tynn, spinkel løperkropp (men har datet noen sånne også)

2. Personlighet: Gjerne litt rolig, men samtidig sosial og engasjert. Trygg i seg selv, ha egne meninger (og tørre å si meg imot) men også tåle at man ikke er enig i alt. Omsorgsfull. Positiv og med god humor. Respektfull.

3. Stil: Normalt velkledd? Altså rene og hele klær som passer sånn nogenlunde sammen. Ikke mye nagler og lær kanskje😅 Er lite opptatt av klær, men om de går i blådress hver dag er de erfaringsmessig neppe helt min type.(går mer på personlighet og interesser enn klærne)

4. Sosio-økonomisk status: Må ha jobb og leve i hht inntekten han har, god kontroll på økonomien. Ikke sløse med penger selv om han har god råd. Bør være litt miljøbevisst, ingen storforbruker på noe vis. Interesse for natur og friluftsliv er viktig.

Skrevet

1.Utseende: Høyere enn meg (158cm), et godt smil, ikke skummelt ansikt, men en som viser omtanke og et godt smil faller jeg lett for. Jeg har hatt en veltrent kjæreste og en som har «pappakropp+» så er ikke så opptatt av det. Bare ikke sånn at han ikke kan løfte unger og sover på sofaen hele døgnet type, da er det ikke aktuelt.

2. Personlighet: Jeg har dårlig humor, så en med god humor er bra😜 En som viser engasjement, men ikke at det blir selvutslettende. Kan tenke selv og komme med forslag til ting man kan finne på. Nysgjerrig og liker å lære.  Tåle barn og ikke ville ha barn mer. Jeg fikk barn sent, og kan være alvorlig og veldig tøysete (finne på sprell) så man må tåle det. 

3. Stil: normalt kledd, gjerne bry seg litt.

4. Sosio-økonomisk status:  ha jobb og klare seg selv. 

det viktigste for meg er kjemi, jeg har opplevd god seksuell kjemi men ellers passet man ikke og motsatt.. en kombo hadde vært deilig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...