AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Er sex et menneskerett? Finnes jo menn og kvinner som aldri får muligheten til sex. Er det mulig å leve et helt liv uten sex? Anonymkode: 1178d...b94 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Ja, seff kan mennesker leve uten sex. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden Lett Anonymkode: 65d65...e9a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden Ja, man må endre tankesettet sitt så går det bra. Det er mye mer til livet enn sex. Ett år uten her og still going strong. Det er mye mindre styr med frøken høyre. Anonymkode: 3d7a8...338 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden I Romerriket mente man at sex var en menneskerett. Etter kristendommens inntog ble det mer skam og tabubelagt. I dag mener man, som følge av dette, at det ikke er en menneskerett, selv om det åpenbart er et av de mest grunnleggende behovene et menneske har, etter mat. Anonymkode: 73317...aa5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden Ja. Dessverre. Jeg har separert meg fra en mann etter åtte år uten. Det var ingen ønskesituasjon, men det gikk jo bra det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hololo Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden jeg tipper at det er mange som har gjort det, masse andre gleder i livet. Og nei det er absolutt ikke en menneskerett 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Del Skrevet 1 time siden Såklart. Og nei, virkelig ikke en menneskerett. Anonymkode: 8fbec...020 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 1 time siden #9 Del Skrevet 1 time siden (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): I Romerriket mente man at sex var en menneskerett. Etter kristendommens inntog ble det mer skam og tabubelagt. I dag mener man, som følge av dette, at det ikke er en menneskerett, selv om det åpenbart er et av de mest grunnleggende behovene et menneske har, etter mat. Anonymkode: 73317...aa5 Å kalle sex et "grunnleggende behov" er å dra det langt. I bestefall kan det kalles sosiale behov iht Marslows behovspyramide, der trygghet også kommer foran sex. Ingen dør av å gå uten sex. Endret 1 time siden av Bombasi 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Del Skrevet 1 time siden Endelig singel i to år. Har da sex jeg- mye mer sex enn i forhold, og mye bedre sex. Med meg selv. Helt topp! Anonymkode: 8f439...ad4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 1 time siden #11 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): I Romerriket mente man at sex var en menneskerett. Etter kristendommens inntog ble det mer skam og tabubelagt. I dag mener man, som følge av dette, at det ikke er en menneskerett, selv om det åpenbart er et av de mest grunnleggende behovene et menneske har, etter mat. Anonymkode: 73317...aa5 Som følge av kristendomen? Det er vel heller en følge av at det ikke er tilat å tvinge noen til sex.... men alle har vel lov til å ha sex med seg selv da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 1 time siden #12 Del Skrevet 1 time siden Sex er en naturlig del av oss. Det finnes sikkert mennesker som føler de ikke kan leve uten sex. Det tror jeg. Nå har ikke jeg hatt sex på tre år, og det merkes jo...Jeg har jo mer lyst enn noen gang. Så har jeg mye å gi en partner tror jeg. Det kan være sårt. Trøster meg selv med musikk. Musikk og humor gjør meg glad og i godt humør. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #13 Del Skrevet 1 time siden Har overlevd i førti år og ikke savna det en gang. Anonymkode: 23f6b...718 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #14 Del Skrevet 1 time siden Selvfølgelig. Mange mennesker lever og har levd hele livet uten sex. Det går fint. Jeg har aldri hatt sex (er i slutten av femtiårene), og kommer neppe til å ha det noen gang. Ikke noe savn. Anonymkode: 5aee1...c63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #15 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Er sex et menneskerett? Finnes jo menn og kvinner som aldri får muligheten til sex. Er det mulig å leve et helt liv uten sex? Anonymkode: 1178d...b94 Alle og enhver kan ha sex. Med seg selv. Kalles runking. Ellers kan du finne en person - mann eller kvinne - som også ønsker sex og dere avtaler dere imellom. Alle får «muligheten» til sex. De som later som om de ikke får det har bare preferanser knyttet til hvem de vil ha sex med som er uforenelig med realiteten. Incels, feks. Det er mengdevis av incels sier de. De kunne når som helst avtalt sex seg imellom og løst det hele. Partnervalg kunne skje ved loddtrekning, feks. AnonymBruker skrev (4 minutter siden): I Romerriket mente man at sex var en menneskerett. Etter kristendommens inntog ble det mer skam og tabubelagt. I dag mener man, som følge av dette, at det ikke er en menneskerett, selv om det åpenbart er et av de mest grunnleggende behovene et menneske har, etter mat. Anonymkode: 73317...aa5 I Romerriket holdt eldre menn rutinemessig unge «sex venner». «vennene» - eller la oss kalle dem prostituerte, hva? - var menn. Eldre menn hadde sex med unge menn. Romerne var ikke så nøye på det med kjønn. Som ville løst mye av debatten om såkalte selvoppnevnte incels. De kunne ha arrangert sexfester. Seg imellom. Som seg hør og bør. For all del - la oss gjøre som romerne. Eller - la menn gjøre som romerske menn. Ha seg seg imellom. Anonymkode: de647...636 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #16 Del Skrevet 1 time siden Har ikke hatt sex siden 2009. Ikke lett å få dame når man er lav, tykk og skallet, men har blitt vandt til det for lenge siden. Skulle gjerne hatt kone og barn men fyller livet med dyr og hobbyer. Anonymkode: 79bda...1bf 1 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #17 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Alle og enhver kan ha sex. Med seg selv. Kalles runking. Ellers kan du finne en person - mann eller kvinne - som også ønsker sex og dere avtaler dere imellom. Alle får «muligheten» til sex. De som later som om de ikke får det har bare preferanser knyttet til hvem de vil ha sex med som er uforenelig med realiteten. Incels, feks. Det er mengdevis av incels sier de. De kunne når som helst avtalt sex seg imellom og løst det hele. Partnervalg kunne skje ved loddtrekning, feks. Hvordan kan de gjøre avtaler hvis de ikke kjenner så mange av det motsatte kjønn? Nå snakker jeg om ''incels''. Anonymkode: 1178d...b94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #18 Del Skrevet 1 time siden Jeg har vært singel i tre år. Ser på det som en privilegiet å slippe presset med å ha jevnlig sex med en samboer. Nyter å kunne gå å legge meg med den viten om at jeg bare kan sove🥱😴 Anonymkode: befdc...5ac 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #19 Del Skrevet 1 time siden Vi kan ha sex med oss selv. Anonymkode: ea39f...f15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #20 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Har ikke hatt sex siden 2009. Ikke lett å få dame når man er lav, tykk og skallet, men har blitt vandt til det for lenge siden. Skulle gjerne hatt kone og barn men fyller livet med dyr og hobbyer. Har ikke hatt sex siden 2013, så føler med deg Mager trøst er at det finnes veldig mange stakkars menn der ute som aldri har hatt sex. Anonymkode: 1178d...b94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå