Gå til innhold

Black week eller black friday?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal du kjøpe noe på black week eller black friday og evt. hva?

Anonymkode: db97b...a51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kjøpt Roborock Q5 pro robotstøvsuger. De har den flere steder til kr 2290,- nå mot før kr 3490,-.

Anonymkode: abd02...513

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker meg veldige et Kähler Gingerbread Lyshus, ser det finnes til 30% enkelte steder allerede, men synes fortsatt det er for dyrt. Håper på å finne det til 50%.

Anonymkode: a1118...12e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt meg Skechers vintersko 30% av. Kjøpt på nett, så håper de passer. Har mye fra Skechers så det øker sannsynligheten. Alltid litt ekstra å kjøpe sko på nett, men trengte veldig vanntette vintersko. 

Også kjøpt litt påfyll av diverse fra Tights. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt litt t-skjorter og håndklær til mannen på Arket til 20 %.

Har en lang liste med ting jeg skal handle på torsdag, passer på at alt er til faktisk nedsatt pris 🙂

Anonymkode: e212c...8eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte hodetelefoner. Har ønsket meg nye siden i sommer , så det var planlagt og kjøpe dem om avslaget ble stort nok. 

Anonymkode: 48ed2...a1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt meg ny vinterjakke med 40% avslag, samt en bukse på 30%. Ellers kjøpt sånt som det går mye av, som nå er på tilbud, håndkrem, ansiktskrem, duftlys. Har også kjøpt litt julegaver, noen bøker, hudpleieprodukter. 

Jeg elsker å handle julegaver på salg, da kan jeg gi finere gaver uten å overskride budsjettet. 

Anonymkode: b6298...a7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planlegger å kjøpe en god robotstøvsuger som også kan moppe - noen som har tips til gode modeller på salg nå?

Ellers pleier jeg å gjøre unna julegavene i løpet av black week, finner mye fint til en mye billigere penge. Har hatt stor nytte av denne siden for å finne flotte julegaver på tilbud: https://godegavetips.no/oversikt-over-black-friday-tilbud/

Anonymkode: 5e693...6ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Planlegger å kjøpe en god robotstøvsuger som også kan moppe - noen som har tips til gode modeller på salg nå?

Ellers pleier jeg å gjøre unna julegavene i løpet av black week, finner mye fint til en mye billigere penge. Har hatt stor nytte av denne siden for å finne flotte julegaver på tilbud: https://godegavetips.no/oversikt-over-black-friday-tilbud/

Gå for Roborock Q revo S om du er på budsjett! Utrolig mye for pengene.

Anonymkode: a0ca7...1b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Takk for lenken! Rakk bare å scrolle et minutt før jeg fant noe gøy, magisk kopp 😄 om kreativiteten min noen gang dukker opp igjen blir det noen som får magisk kopp til neste år! 

Anonymkode: b6298...a7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...