AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:56 #21 Del Skrevet onsdag kl 17:56 Nettinettet skrev (4 minutter siden): Det handler ikke om å like gjerne være den som tar kontakt når den andre partner han gitt tydelig beskjed om at han ikke ønsker å treffe henne med det første. Han er sikkert dritt lei av at damer han møter maser om å få møte han igjen, og dermed gir han beskjed om dette - kanskje også for å for å teste TS og se om hun vil gjøre som de andre, eller om hun rett og slett vil la han få jakte litt. Men hun kommer jo til å skeive at hun kan treffe ham om to uker, når hun er ferdig med eksamen. Det er jo ganske avslappet. Anonymkode: fc34d...394 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:04 #22 Del Skrevet onsdag kl 18:04 Syns ikke du skal. Anonymkode: 12c88...a0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettinettet Skrevet onsdag kl 18:08 #23 Del Skrevet onsdag kl 18:08 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Men hun kommer jo til å skeive at hun kan treffe ham om to uker, når hun er ferdig med eksamen. Det er jo ganske avslappet. Anonymkode: fc34d...394 Er ikke det vet du. Det er "hei ikke glem meg, jeg vil bare vise deg at jeg er her, og så leker jeg at jeg er cool ved å komme med forslag om noe som er langt frem i tid...." vibber.. som han vil gjennomskue med en gang. Er ikke hans første rodeo.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:12 #24 Del Skrevet onsdag kl 18:12 Nettinettet skrev (17 minutter siden): Det handler ikke om å like gjerne være den som tar kontakt når den andre partner han gitt tydelig beskjed om at han ikke ønsker å treffe henne med det første. Han er sikkert dritt lei av at damer han møter maser om å få møte han igjen, og dermed gir han beskjed om dette - kanskje også for å for å teste TS og se om hun vil gjøre som de andre, eller om hun rett og slett vil la han få jakte litt. Så alt skal gå på hans behov og hans premisser? Det er jo et ypperlig utgangspunkt for et sunt og likestilt forhold basert på gjensidig respekt - men det er kanskje ikke så viktig, det viktigste er at hun består testen hans. Hvem trenger vel selvrespekt eller egne behov når man i stedet kan få bli jaget av en mann... Anonymkode: 0366a...6ea 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettinettet Skrevet onsdag kl 18:18 #25 Del Skrevet onsdag kl 18:18 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Så alt skal gå på hans behov og hans premisser? Det er jo et ypperlig utgangspunkt for et sunt og likestilt forhold basert på gjensidig respekt - men det er kanskje ikke så viktig, det viktigste er at hun består testen hans. Hvem trenger vel selvrespekt eller egne behov når man i stedet kan få bli jaget av en mann... Anonymkode: 0366a...6ea Så man har selvrespekt når man tar kontakt med en mann som inderekte har gitt beskjed om at han ikke ønsker at hun tar kontakt? Jeg tenker som så, det er 352.485 andre menn der ute som er single. Hvorfor bruke tid på han her?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:25 #26 Del Skrevet onsdag kl 19:25 TS her! Jeg sa jo ganske direkte ut at hvis han ikke ville treffes så kunne han bare si det nå med engang fordi jeg liker ærlighet veldig godt og setter pris på det! Sa det med engang når vi skulle si hade! Så synes det er litt dumt! Anonymkode: 4d4e3...f4f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:32 #27 Del Skrevet onsdag kl 19:32 AnonymBruker skrev (På 25.11.2024 den 21.57): Jeg hadde ikke sendt melding, jeg hadde tenkt at han ikke er så veldig interessert når du ikke har hørt fra han siden daten. Anonymkode: 63953...202 Samme her, hadde ikke giddet å ta kontakt når han virker så tilbakelent. Glem han inntil videre, så kan du heller bli positivt overrasket dersom han tar kontakt❤️ Men ikke virk overrasket isåfall, bare vær helt «nede»😊 Anonymkode: e55d2...c43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:43 #28 Del Skrevet onsdag kl 19:43 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): TS her! Jeg sa jo ganske direkte ut at hvis han ikke ville treffes så kunne han bare si det nå med engang fordi jeg liker ærlighet veldig godt og setter pris på det! Sa det med engang når vi skulle si hade! Så synes det er litt dumt! Anonymkode: 4d4e3...f4f Det virker litt desperat, ikke noe man behøver å si høyt men som et inneforstått. Han kan ikke vite om du er en dramadame som blir lei seg der og da eller en som mener det du sier, kjører derfor safe. La det ligge du, han er uansett ikke like interessert i deg som du er i han, Anonymkode: 44d54...d6f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettinettet Skrevet onsdag kl 20:16 #29 Del Skrevet onsdag kl 20:16 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): TS her! Jeg sa jo ganske direkte ut at hvis han ikke ville treffes så kunne han bare si det nå med engang fordi jeg liker ærlighet veldig godt og setter pris på det! Sa det med engang når vi skulle si hade! Så synes det er litt dumt! Anonymkode: 4d4e3...f4f Ok, nå må vi ta en liten pause og forstå litt hvordan mennesker fungerer. Dere (jeg sier dere, fordi det er ekstremt mange som er som deg) at noen skal vite om de vil treffes igjen eller hva de føler etter en date. Dere må roe dere helt ned og la folk få puste litt. I tillegg så er det veldig uattraktivt med en sånn holdning og væremåte på avslutning etter en date. Det viser usikkerhet, kravstorhet og vil nok skape negative følelser hos den andre, selv om det kanskje ikke var det før det. Hva med "Dette var skikkelig hyggelig! og så ikke noe mer enn det. La den andre personen få kjenne litt på følelsene og lande.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:18 #30 Del Skrevet onsdag kl 20:18 AnonymBruker skrev (På 25.11.2024 den 21.39): Han sa at han ville treffes igjen. Men han sa at han ikke visste når det ble igjen og at han ikke er typen til å møtes 3 dager i strekk i starten. Nei vel, har han en standard på alt sånt så hadde jeg fort mistet interessen. Da jeg traff eksen min møttes vi på en bar, tok innpå hotell og tilbrakte hele helgen sammen, var ikke noe "naaa ser an noen dager" da. Jeg hadde ikke tatt kontakt, jeg er ikke så desperat at jeg setter meg som en option. Anonymkode: f9142...2b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:22 #31 Del Skrevet onsdag kl 20:22 Nettinettet skrev (5 minutter siden): Ok, nå må vi ta en liten pause og forstå litt hvordan mennesker fungerer. Dere (jeg sier dere, fordi det er ekstremt mange som er som deg) at noen skal vite om de vil treffes igjen eller hva de føler etter en date. Dere må roe dere helt ned og la folk få puste litt. I tillegg så er det veldig uattraktivt med en sånn holdning og væremåte på avslutning etter en date. Det viser usikkerhet, kravstorhet og vil nok skape negative følelser hos den andre, selv om det kanskje ikke var det før det. Hva med "Dette var skikkelig hyggelig! og så ikke noe mer enn det. La den andre personen få kjenne litt på følelsene og lande.... Er vel forskjell på det og når fyren bare erklærer at han gjør sånn og sånn, trangsynt kontrollfrik tenker jeg da Anonymkode: f9142...2b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettinettet Skrevet onsdag kl 20:27 #32 Del Skrevet onsdag kl 20:27 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nei vel, har han en standard på alt sånt så hadde jeg fort mistet interessen. Da jeg traff eksen min møttes vi på en bar, tok innpå hotell og tilbrakte hele helgen sammen, var ikke noe "naaa ser an noen dager" da. Jeg hadde ikke tatt kontakt, jeg er ikke så desperat at jeg setter meg som en option. Anonymkode: f9142...2b7 Eksen din.... Altså jeg sier ikke at det dere gjorde var feil, det er bare kanskje ikke den sunneste måten å starte en relasjon på. AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er vel forskjell på det og når fyren bare erklærer at han gjør sånn og sånn, trangsynt kontrollfrik tenker jeg da Anonymkode: f9142...2b7 Veldig mange menn og kvinner som har det bra med seg selv og livet de lever (som jo er sunt når man skal inn i en relasjon med noen) har behov for å ta ting rolig i begynnelsen. De vil ikke gå inn i noe uten å være sikker på at de faktisk liker personen som en helhet og ikke bare er seksuelt tiltrukket og hopper inn i noe pga seksuell attraksjon. Å sette grenser og være ærlig om hvordan man er og hva man trenger er sunt. Å ikke lytte og respektere til det som blir sagt er det motsatte av sunt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:31 #33 Del Skrevet onsdag kl 20:31 Han er dessverre ikke interessert... Anonymkode: a4440...8d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:34 #34 Del Skrevet onsdag kl 20:34 Nettinettet skrev (5 minutter siden): Eksen din.... Altså jeg sier ikke at det dere gjorde var feil, det er bare kanskje ikke den sunneste måten å starte en relasjon på. Veldig mange menn og kvinner som har det bra med seg selv og livet de lever (som jo er sunt når man skal inn i en relasjon med noen) har behov for å ta ting rolig i begynnelsen. De vil ikke gå inn i noe uten å være sikker på at de faktisk liker personen som en helhet og ikke bare er seksuelt tiltrukket og hopper inn i noe pga seksuell attraksjon. Å sette grenser og være ærlig om hvordan man er og hva man trenger er sunt. Å ikke lytte og respektere til det som blir sagt er det motsatte av sunt. Så du drar frem at det er eksen mln? Vi var sammen i mange år og det var ikke helgen på hotell som tok knekken på oss. Ja han satte en grense, og for meg er det så sært at jeg hadde mistet interesse. Jeg har det veldig bra med meg selv, vet du hva jeg avslutter dater med? "Takk for en fin kveld/dag" og ikke "jeg dater ikke noen før det har gått sånn og sånn dager". Anonymkode: f9142...2b7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:37 #35 Del Skrevet onsdag kl 20:37 Ikke bruk pusten på han.... Anonymkode: ac4f9...a8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:37 #36 Del Skrevet onsdag kl 20:37 Jeg tenker at jeg har absolutt respektert han ved å ikke ta kontakt ennå. Det har gått litt over en uke nå. Jeg må på et tidspunkt ha en avklaring. TS her! Anonymkode: 4d4e3...f4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:37 #37 Del Skrevet onsdag kl 20:37 Han er nok ikke så super gira på en fortsettelse. Ved at han sier han ikke vet når osv tipper jeg han ønsker å la det dø ut av seg selv. Anonymkode: 1377f...57b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:38 #38 Del Skrevet onsdag kl 20:38 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tenker at jeg har absolutt respektert han ved å ikke ta kontakt ennå. Det har gått litt over en uke nå. Jeg må på et tidspunkt ha en avklaring. TS her! Anonymkode: 4d4e3...f4f Det har du fått.... Anonymkode: f9142...2b7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettinettet Skrevet onsdag kl 20:39 #39 Del Skrevet onsdag kl 20:39 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så du drar frem at det er eksen mln? Vi var sammen i mange år og det var ikke helgen på hotell som tok knekken på oss. Ja han satte en grense, og for meg er det så sært at jeg hadde mistet interesse. Jeg har det veldig bra med meg selv, vet du hva jeg avslutter dater med? "Takk for en fin kveld/dag" og ikke "jeg dater ikke noen før det har gått sånn og sånn dager". Anonymkode: f9142...2b7 Nå tror jeg ikke at han avsluttet på den måten, men svarte det når hun krevde et svar fra han om de skulle møtes. Anyway vi vet ikke hvordan det hele foregikk. Vi har kun hennes historie. Det eneste vi kan gjøre er å dele det vi tenker er lurt og ikke. Jeg har mine tanker på bakgrunn av den erfaringen og kunnskapen jeg har, du har dine på bakgrunn av hvordan du velger å gjøre ting. Helt fair! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:39 #40 Del Skrevet onsdag kl 20:39 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tenker at jeg har absolutt respektert han ved å ikke ta kontakt ennå. Det har gått litt over en uke nå. Jeg må på et tidspunkt ha en avklaring. TS her! Anonymkode: 4d4e3...f4f Men den avklaringen får du med stillheten fra han. Han har playet deg og fått deg hekta, klassisk. Stillhet = ikke interessert. Ikke send han melding, du driter deg bare ut. Avklaringen har du fått, gå videre. Anonymkode: 71e1a...72d 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå