AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Del Skrevet 1 time siden Hei, var på en date forrige uke med en mann. Gått ca 5 dager. Han sa at han ville treffes igjen. Men han sa at han ikke visste når det ble igjen og at han ikke er typen til å møtes 3 dager i strekk i starten. Han liker å ta det rolig!. Har ikke fått en melding av han etter daten. Derfor lurte jeg på om det er masete å sende han en melding nå? Eller er det helt innafor ? Og tips til hva som eventuelt kan stå i meldingen, uten at jeg maser om neste møte? Litt subtilt. jeg tenker at det passer for meg å ses ca om to uker igjen( da er jeg ferdig med eksamen). Anonymkode: 4d4e3...f4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Del Skrevet 1 time siden Synes det er innafor jeg Men ved at du spørr her, så blir jeg usikker. Anonymkode: 8ef87...5f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Synes det er innafor jeg Men ved at du spørr her, så blir jeg usikker. Anonymkode: 8ef87...5f8 Hvorfor blir du usikker? Anonymkode: 4d4e3...f4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden Nei Anonymkode: 935f0...2cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden Bare skriv; går det bra? Så ser du om han gidder å skrive tilbake. Tipper dette er en med flere damer på gang. Anonymkode: 7f7fd...6c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden Han holder deg på gress. er en interessert så tar han kontakt. han prøver å hekte deg! Og drt ser det jo ut som han har klart og. Anonymkode: bc9db...27c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden Dårlig match da hvis han er typen til å ta det rolig og ikke du Anonymkode: e0f35...dbc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Del Skrevet 1 time siden Ja, hvis du vil han noe Anonymkode: 21a7b...b97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 1 time siden #9 Del Skrevet 1 time siden Er det ikke vanlig å ha litt daglig kontakt tidlig i datingfasen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Del Skrevet 1 time siden Jeg hadde ikke sendt melding, jeg hadde tenkt at han ikke er så veldig interessert når du ikke har hørt fra han siden daten. Anonymkode: 63953...202 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Del Skrevet 1 time siden Fem dager uten kontakt etter date tolker jeg som en gjensidig ghosting. Anonymkode: 061fb...24b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goodbeforelong Skrevet 1 time siden #12 Del Skrevet 1 time siden Følg magefølelsen din du. Spiller liten rolle hva vi andre tror. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #13 Del Skrevet 1 time siden Ikke ta kontakt. Han her er ikke veldig gira. Gå videre. Tar han kontakt igjen, så tar du det derfra. Det er han som har sagt at det skal gå tid til neste gang. HAN har satt en grense, ikke du. Hva vil du oppnå med å jage han? Tror du han blir mer interessert? Anonymkode: 9f00c...db3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå