AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #1 Del Skrevet 25. november 2024 Jeg jobber i dag 60% på natt + en del ekstravakter i kommunen som sykepleier, tjener rundt 650 000 kroner i året. Har nå søkt jobb på barnevernsinstitusjon (privat) hvilken lønn kan jeg forvente? Jeg har i dag 6 års ansiennitet i kommunen, vil jeg få det samme i privat sektor? Kan man forhandle lønnen før man takker ja til stillingen? Ønsker jo ikke å gå ned særlig mye i lønn om jeg skal bytte jobb. Anonymkode: 5aca1...226 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #2 Del Skrevet 25. november 2024 HAr 750 i året her Anonymkode: 0065f...49d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Qwertyy Skrevet 25. november 2024 #3 Del Skrevet 25. november 2024 Når det gjelder lønn i barnevernsinstitusjoner, kan den variere avhengig av flere faktorer, inkludert beliggenhet, institusjonens størrelse og hvilken type stilling du søker. Generelt kan du forvente en lønn som ligger i nærheten av det du tjener nå, men det kan være lavere i noen private institusjoner. Med 6 års ansiennitet i kommunen, vil det avhenge av den enkelte institusjon om de anerkjenner denne ansienniteten i sin lønnsstruktur. Det kan være lurt å spørre om dette under ansettelsesprosessen. Ja, det er vanlig å forhandle lønn før du takker ja til stillingen. Det er viktig å være åpen om hva du forventer og hvorfor, spesielt hvis du ønsker å unngå å gå ned i lønn. Forbered deg på forhandlingene ved å ha informasjon om gjennomsnittlig lønn for lignende stillinger og hva du allerede tjener. Vær klar til å argumentere for din verdi basert på erfaring og kvalifikasjoner. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #4 Del Skrevet 25. november 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): HAr 750 i året her Anonymkode: 0065f...49d Hvor jobber du og hvor mange år ansiennitet har du? Jobber du 3/7 4/7 eller annen turnus? Anonymkode: 5aca1...226 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #5 Del Skrevet 25. november 2024 Noen som har jobbet i et bemanningsbyrå på barnevernsinstitusjon og kan si hvordan det er? Hva er lønnen per vakt? Anonymkode: 5aca1...226 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #6 Del Skrevet 25. november 2024 Det er enorme forskjeller mellom de forskjellige arbeidsplassene. Noen har 500k i året for en fulltidsstilling som sykepleier mens andre har 800k. I tillegg kommer gjerne medlevertillegget og fler og fler steder har også høytidstillegg i tillegg. Enkelte har alt av tillegg inkludert i timelønnen og enkelte er selvstendig næringsdrivende og leier seg selv ut. Det er forskjellige turnuser i form av 3/4, 7/7 og opptil 14 på og en måned av. Du må kommunisere med din potensielle nye arbeidsgiver og forhandle. Anonymkode: 45079...2ee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #7 Del Skrevet 25. november 2024 Hvilke private aktører lønner best og har bra arbeidsforhold? Aberia, humana, stendi, næromsorg, Ecura, osv? Anonymkode: 5aca1...226 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå