AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 05:57 #21 Del Skrevet tirsdag kl 05:57 Du vil ikke være i et forhold med han lengre. Det er evig god nok grunn. Anonymkode: f1fe2...0be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 06:35 #22 Del Skrevet tirsdag kl 06:35 Vær ærlig. Dette funker ikke og jeg må avslutte forholdet. Vi påvirker hverandre negativt og jeg elsker deg ikke. The End. Ikke masse prat og frem og tilbake. Rent brudd så han kan gå videre uten håp. Han er ansvarlig for seg selv og egen helse. Du tar vare på deg. Anonymkode: 49cd6...523 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet tirsdag kl 06:58 #23 Del Skrevet tirsdag kl 06:58 Dette er da ikke «uten noen grunn», jeg ser flere grunner i innlegget ditt! Blant annet at han ignorerer deg! -Er han tre år? Voksne holder ikke på slik. En annen grunn er hans manglende evne til å si unnskyld, og at han istedenfor lemper det over på deg. At du må trøste ham når det er han som har såret deg, er et rødt flagg i mine øyne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet tirsdag kl 08:27 #24 Del Skrevet tirsdag kl 08:27 Hvordan? Du sier at du ikke ønsker å være i dette forholdet mer, og så må du ordne det praktiske avhengig av hvordan dere bor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:19 #25 Del Skrevet onsdag kl 18:19 tøydokka skrev (På 26.11.2024 den 3.00): Bare si at du er glad i han, men for at du skal være i et forhold med noen, så må du ha det bedre enn om du er singel. Og nå føler du ikke at dere har det bedre sammen enn dere ville hatt det hver for dere. Si at han ikke trenger å være enig, dette er din avgjørelse og du har tenkt godt gjennom det og du håper dere kan skilles som venner. Nei! Du blir aldri kvitt han hvis du sier at du fortsatt har følelser for han, men at det er noen konkrete ting som er problemet. Da vil han "fikse det som er galt", eller benekte at det er noe som er galt, og krangle med deg når du ikke vil ha han tilbake. Ei venninne ble dumpet av samboeren sin. Han satte fingeren på noen konkrete ting han ikke kunne leve med, men sa også at han fortsatt elsket henne. Og hun fikk jo da forhåpninger, og prøvde alt hun kunne for å bli bedre. Så gjorde han ei anna gravid. "Han elsket venninnen min fortsatt, og skulle ønske det ikke var sånn, og blablabla". Venninnen min ventet fortsatt. Det måtte jo bli brudd før eller senere da han fortsatt "elsket venninnen min". Men det var jo bare bullshit for å gjøre bruddet enklere. Først da de giftet seg, ga venninnen min han opp. Skal man slå opp med noen, så må man avslutte helt. Ikke gi håp. Det kan godt hende at du TS fortsatt er glad i han, men det trenger han ikke å vite. Han trenger faktisk å få gi slipp på deg, og gå videre. Uansett hvor udugelig han måtte være. Anonymkode: eb589...ee9 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #26 Del Skrevet 2 timer siden Du har mer enn nok grunner. Men som andre sier, du trenger jo ikke noen grunn egentlig, annet enn at man bare ikke vil være sammen lengre. Han her høres ut som en skikkelig kranglefant, kverulant og manipulerende. Så selv om det er vanlig å oppgi noen årsaker og på en måte få en felles forståelse for hvorfor det ble brudd, så tror jeg at jeg hadde gitt faen i det med han her. Hvis du vikler deg inn i og skulle argumentere for bruddet, så kommer han til å komme med motargumenter, eller fortelle deg hvor du gjør feil og tar feil osv. Jeg hadde bare holdt det så kort som mulig. Det blir nok kranling og kverulering og du får nok høre hvor dårlig kjæreste du er uansett, det må du nok dessverre bare stålsette deg for, dersom du velger å ta samtalen. Selv hadde jeg nok kanskje vurdert å bare ikke ta den, bare sende en sms, hvis det. Han har ignorert deg i to dager, da kunne jeg nok bare tenkt jaja, good riddance, fuck off, og blokkert han. Jeg har gjort det en gang med en fyr som hadde litt lignende tendenser, jeg så det heldigvis veldig tidlig, vil ikke kalle det en eks engang for det var likom litt mer i datingfasen. Long story short så slo han på sett og vis opp med meg, men det var jo bare straff og trusler, jeg visste han ikke ville det, han brukte det bare for og få noe ut av meg. Men i stedet for å be på mine knær, så trakk jeg mer på skuldrene og sa "ok, hadet" og så meg aldri tilbake. Helt korrekt avgjørelse. Han ble dritforbanna. Ville ikke ha meg heller. Tipper historien om bruddet vårt er ganske annerledes når han forteller om det til sine venner, enn hvordan det faktisk var. Men sånt kan man ikke bry seg om med sånne. De får leve i sin galskap. Men du trenger ikke det. Anonymkode: 2cd7c...349 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå