Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har tips til en fin babyminnebok (hva nå og da det heter) som gjerne har plass til å lime inn litt bilder ol og? Blanke sider for eks til polaroider. 

Anonymkode: 23445...923

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker bare et vanlig album/scrapbook med blanke sider og skriver og limer inn bilder og diverse selv.

Anonymkode: 1a09c...412

• Liker 1
Skrevet (endret)

Vi har denne til våre barn. Jeg er ikke noe glad i de gammeldagse søte babybøkene og liker at denne har farger og er litt mer interessant å se på. I tillegg til sider hvor man skal fylle ut ulike ting har den også plass til egen tekst, bilder og plastlommer bakerst om det er noe man ikke kan eller vil lime inn. Scrapbooking er fint og personlig, men min erfaring og det jeg også observerer hos andre er at det er sånt man har tid til med første barn og så tar livet over. :D Så det er mer lavterskel med en ferdig babybok og større sjanse for at alle barna får det samme. :) 

Endret av Arkana
  • Liker 1
Skrevet

Takk for tipsene 🥰

TS

Anonymkode: 23445...923

Skrevet

Jeg er veldig glad i alfabetdyr sin! Det er en ringperm, så man kan legge til mange ark selv. Kan kjøpe ekstra «blanke» ark om man vil ha samme stil, eller bare lage selv.

https://www.miniverden.no/products/alfabetdyr-barnets-bok-din-historie-rosa

Jeg hadde organized sin med første, og har hentet mye inspo fra den til egne sider/innhold når jeg gikk over til alfabetdyr på alle barna. Så sier meg enig med de andre om at den er veldig kjekk den også😊

Anonymkode: 6e86d...bc2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...