mommyaka Skrevet 5 timer siden #161 Del Skrevet 5 timer siden Anonym006 skrev (Akkurat nå): Jeg mener ingen ting. Jeg aner ikke hvordan syklusen min er siden den er uregelmessig. Jeg bare sier/lurer på om det kan være det som er tilfellet Tilfelle hva da?. Om du er gravid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym006 Skrevet 5 timer siden Forfatter #162 Del Skrevet 5 timer siden mommyaka skrev (3 minutter siden): Det kan du... men om det er festeblødning kan ikke noe gi svar på Men du spurte om du kunne ha eggløsning og festeblødning..så.du har kon bare da skrevet feil Har ikke spurt noen plasser om jeg har eggløsning OG festeblødning. Det vet jeg jo at ikke går? (Er hvertfall EKSTREMT sjeldent) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 5 timer siden #163 Del Skrevet 5 timer siden Anonym006 skrev (8 timer siden): I dag målte den 7,5 og sier at jeg har eggløsning i dag siden den surgen/peaken er over. Papiret var litt lyserosa i sted når jeg var på do, og jeg har hatt ekstremt sensitive bryst de siste par dagene. Det er vel tvilsomt at det er mensen som kommer dagen jeg skal ha eggløsning. Kan det være festeblødning? Her skriver du på svart og hvit Jeg har eggløsning idag..kan det være festeblødning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym006 Skrevet 4 timer siden Forfatter #164 Del Skrevet 4 timer siden mommyaka skrev (Akkurat nå): Tilfelle hva da?. Om du er gravid? Ja. Om jeg har hatt eggløsning for 2-3 uker siden, og blitt gravid og derfor fått positive eggløsningstester så mange dager på rad, (alle dagene jeg har testet meg nå) og nå blødning (når jeg i følge appen som leser testene, sier at jeg egt har eggløsning) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym006 Skrevet 4 timer siden Forfatter #165 Del Skrevet 4 timer siden (endret) mommyaka skrev (3 minutter siden): Her skriver du på svart og hvit Jeg har eggløsning idag..kan det være festeblødning Hvis du bruker øynene dine så klarer du vell å lese at det står «IDAG MÅLTE DEN 7,5 OG SIER AT JEG HAR EGGLØSNING I DAG» Den - som i: APPEN SOM LESER AV TESTENE. Og: Det er vell tvilsom at det er mensen som kommer dagen jeg skal ha eggløsning. Dagen jeg skal ha eggløsning, IFØLGE APPEN JA. Endret 4 timer siden av Anonym006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 4 timer siden #166 Del Skrevet 4 timer siden Anonym006 skrev (1 minutt siden): Ja. Om jeg har hatt eggløsning for 2-3 uker siden, og blitt gravid og derfor fått positive eggløsningstester så mange dager på rad, (alle dagene jeg har testet meg nå) og nå blødning (når jeg i følge appen som leser testene, sier at jeg egt har eggløsning) Jeg forstår ikke noe...du sier eggløsning 3 uker siden..men du skriver at app sier du hadde eggløsning idag. Ok...om du hadde eggløsning 3 uker siden skulle du nå fått mens eller positive graviditet test. Altfor seint med festeblødning nå Om du har eggløsning idag...ikke festeblødning Du får ta gravid test...om du har knall positive eggløsning tester i flere dager er du enten gravid eller at du har litt feil i hormon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym006 Skrevet 4 timer siden Forfatter #167 Del Skrevet 4 timer siden mommyaka skrev (2 minutter siden): om du hadde eggløsning 3 uker siden skulle du nå fått mens eller positive graviditet test. Det er jo fullt mulig å bli gravid etter eggløsning. Festeblødning kan man få 14 dager etter befruktning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 4 timer siden #168 Del Skrevet 4 timer siden Anonym006 skrev (1 minutt siden): Det er jo fullt mulig å bli gravid etter eggløsning. Festeblødning kan man få 14 dager etter befruktning Nei min kjære ...da må du lese seg opp hvordan dette funker. Egg vil feste seg 4-7 dager etter eggløsning...da vil det ta noen dager før du produserer hgc til p få positive tester. Derfor man ikke får mensen når man venter den...altså 10-14 dager etter eggløsning. Egger fester seg ikke 14 dager etter eggløsning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym006 Skrevet 4 timer siden Forfatter #169 Del Skrevet 4 timer siden mommyaka skrev (2 minutter siden): Nei min kjære ...da må du lese seg opp hvordan dette funker. Egg vil feste seg 4-7 dager etter eggløsning...da vil det ta noen dager før du produserer hgc til p få positive tester. Derfor man ikke får mensen når man venter den...altså 10-14 dager etter eggløsning. Egger fester seg ikke 14 dager etter eggløsning Det er jo mulig å bli gravid når man ikke har eggløsning. Det er mange som blir gravid selv om de har mensen osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 4 timer siden #170 Del Skrevet 4 timer siden Anonym006 skrev (Akkurat nå): Det er jo mulig å bli gravid når man ikke har eggløsning. Det er mange som blir gravid selv om de har mensen osv Nei..du må ha eggløsning for å bli gravid...om du er gravid..er det ikke mensen..med blødning pga graviditet Jeg har pcos og har aldri eggløsning...jeg ble ikke gravid uten hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym006 Skrevet 4 timer siden Forfatter #171 Del Skrevet 4 timer siden mommyaka skrev (1 minutt siden): Nei..du må ha eggløsning for å bli gravid...om du er gravid..er det ikke mensen..med blødning pga graviditet Jeg har pcos og har aldri eggløsning...jeg ble ikke gravid uten hjelp «Sjansene for å bli gravid mens du har menstruasjon er veldig små. Men det er likevel mulig å bli gravid hvis du har ubeskyttet sex.» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 4 timer siden #172 Del Skrevet 4 timer siden Anonym006 skrev (1 minutt siden): «Sjansene for å bli gravid mens du har menstruasjon er veldig små. Men det er likevel mulig å bli gravid hvis du har ubeskyttet sex.» Ja...for sædcelle kan leve 1-7 dager inni deg..og om du har da eggløsning etter mensen..man du bli gravid. Min kjære om du vil bli gravid..bør du lære mer om kroppen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym006 Skrevet 4 timer siden Forfatter #173 Del Skrevet 4 timer siden mommyaka skrev (Akkurat nå): Ja...for sædcelle kan leve 1-7 dager inni deg..og om du har da eggløsning etter mensen..man du bli gravid. Min kjære om du vil bli gravid..bør du lære mer om kroppen Jeg vet mye om kroppen jeg. Jeg sa aldri at man kan bli gravid uten å ha eggløsninger i det hele tatt. Mente bare at man må ikke ha samleie når man har eggløsning for å bli gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 4 timer siden #174 Del Skrevet 4 timer siden Anonym006 skrev (Akkurat nå): Jeg vet mye om kroppen jeg. Jeg sa aldri at man kan bli gravid uten å ha eggløsninger i det hele tatt. Mente bare at man må ikke ha samleie når man har eggløsning for å bli gravid Det er jo mulig å bli gravid når man ikke har eggløsning. Det er mange som blir gravid selv om de har mensen osv Du må begynne å se over hvordan du skriver...eller kan vi ikke hjelpe deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym006 Skrevet 4 timer siden Forfatter #175 Del Skrevet 4 timer siden mommyaka skrev (7 minutter siden): Jeg har pcos og har aldri eggløsning... Hvordan fant du ut at du aldri har eggløsninger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym006 Skrevet 4 timer siden Forfatter #176 Del Skrevet 4 timer siden mommyaka skrev (1 minutt siden): Det er jo mulig å bli gravid når man ikke har eggløsning. Det er mange som blir gravid selv om de har mensen osv Du må begynne å se over hvordan du skriver...eller kan vi ikke hjelpe deg Tenkte du skjønte at jeg mente ukene før og etter eggløsning osv siden jeg skrev at mange blir gravide når de har mensen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 4 timer siden #177 Del Skrevet 4 timer siden Anonym006 skrev (Akkurat nå): Tenkte du skjønte at jeg mente ukene før og etter eggløsning osv siden jeg skrev at mange blir gravide når de har mensen Nei ikke når du skriver slikt... Men Du kan ikke bruke app..bare de som har fast syklus kan bruke app Eggløsning tester vil bare vise at du kan få eggløsning.. ikke at det vil skje. Mensen kommer 14 dager etter eggløsning Om man garantert ver eggløsning dagen kan man teste 8-14 dager etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym006 Skrevet 4 timer siden Forfatter #178 Del Skrevet 4 timer siden mommyaka skrev (1 minutt siden): Nei ikke når du skriver slikt... Men Du kan ikke bruke app..bare de som har fast syklus kan bruke app Eggløsning tester vil bare vise at du kan få eggløsning.. ikke at det vil skje. Mensen kommer 14 dager etter eggløsning Om man garantert ver eggløsning dagen kan man teste 8-14 dager etterpå Kan jeg ikke bruke en app som leser og lagrer svarene på testene jeg tar bare fordi syklusen min er uregelmessig?😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 4 timer siden #179 Del Skrevet 4 timer siden Anonym006 skrev (Akkurat nå): Kan jeg ikke bruke en app som leser og lagrer svarene på testene jeg tar bare fordi syklusen min er uregelmessig?😂 Du kan...men igjen om den sier at en test er positivt. Er det ikke noe garanti Tenkte også om du bruket app for å finne eggløsning dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym006 Skrevet 4 timer siden Forfatter #180 Del Skrevet 4 timer siden (endret) mommyaka skrev (4 minutter siden): Du kan...men igjen om den sier at en test er positivt. Er det ikke noe garanti Tenkte også om du bruket app for å finne eggløsning dag Har bare en app som lagrer svarene på testene jeg tar, også gir den ett mer nøyaktig svar på styrken på testen. (Fra 1-10) Jeg prøver å skal se om syklusen min blir regelmessig eller ikke, nå som jeg ikke går på noen prevensjon lengre. Ble anbefalt av legen min å gjøre dette, og å bruke den appen jeg bruker. Endret 4 timer siden av Anonym006 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå