Gå til innhold

Når begynte du å trives i ny jobb?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor lang tid tok det for deg å trives i ny jobb (hvis det i det hele tatt skjedde)? Kjente du potensialet var der fra starten, eller tok det en helomvending? 

Anonymkode: 21254...ccd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Umiddelbart. Føler at her kan jeg jobbe til jeg går av med pensjon. 

Anonymkode: d67b2...1c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ca. 3 mnd, da begynte jeg å få litt kontroll på arbeidsoppgavene og skjønne hva jeg holdt på med og samtidig begynt å kjenne folka litt mer. Jeg startet i en nyopprettet stilling og hadde kanskje 14 dager med litt opplæring fra en person som skulle slutte. Jeg hadde ingen som kunne hjelpe eller veilede, så måtte finne ut av det sjøl.  Husker jeg hadde helt panikk, gråt og følte at jeg hadde havnet på helt feil plass. Nå har jeg jobbet i firmat i snart 20 år og hatt flere ulike stillinger.  Ting går seg til !

Anonymkode: 28550...011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med det samme jeg startet :) (3 måneder siden). Selv om ting er nytt og utfordrende, har jeg endelig landa - det er en nydelig følelse! Forrige jobben gikk på helsa løs, nå har jeg det bedre enn på lenge. Det handler mest om ledelse, kollegaer (arbeidsmiljø) og arbeidsoppgaver. 

Men jeg veit også at det kan ta tid! 

Anonymkode: 32d22...a1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har variert faktisk. Jeg er en person som raskt finner min plass som regel. Er veldig trygg på meg selv, og er vant til å jobbe med og møte mange ulike mennesker.

Trives veldig godt med å jobbe med ungdommer. De er ofte veldig gode på samarbeid er min erfaring, og ikke minst villige. Det betyr mye. I de jobbene jeg har hatt til nå så er vi veldig avhengig av at alle gjør sin del. Vi drar lasset sammen. Det er veldig givende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...