AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Jeg går og er sulten hele dagen, jeg spiser normale porsjoner måltider om dagen, men spiser også mellom måltidene. Og nå er det altså pepperkaker jeg spiser på, hele dagen.. Hva kan man spise sånn gjennom dagen?🙈😄 Anonymkode: b1116...fd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvist Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Klementiner er vel bra nå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Jeg bruker å kjøpe noe godt kjøtt, spekemat, spekeskalker for den del, og spiser på Anonymkode: a2e07...ccb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Klementiner og epler. Anonymkode: c7b58...f57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Klementiner Deler opp 2-3 stk i båter og har i en skål gjennom dagen. Anonymkode: d7077...4e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Tenk over hvor du spiser disse klementinene (om du går for det) også da. Det er nok av oss med allergi så hvis du sitter i åpent kontorlandskap er det lurt å la være. Klementiner lukter helt intenst og gassene i skallet henger lenge i rommet. Anonymkode: 57b43...21e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden Frukt og grønt. Anonymkode: 2705f...ca3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Del Skrevet 1 time siden Hvorfor er du sulten hele tiden? Spiser du ikke næringsrikt nok? Hvis du ikke kan la være å småspise, gå for ost, spekemat og nøtter. Anonymkode: 98b1e...4c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Del Skrevet 1 time siden Oppkuttet grønnsaker, minitomater og frukt Anonymkode: f1de4...685 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå