AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:55 #1 Del Skrevet mandag kl 17:55 Hei. Jeg sliter med en utfordring. I mitt tidigere forhold på 9 år så hadde min daværende samboer og jeg svært lite sex de siste 3 årene. Jeg ble veldig mye avvist, noe som er helt greit såklart men over tid så ble det til at jeg alltid "forventet å få nei". Tolket alle hennes signaler som at hun ikke hadde lyst så derfor tok jeg ikke initiativ hele siste året av forholdet. Nå er jeg gift og veldig lykkelig. Men jeg sliter litt med at det henger igjen at jeg sliter litt med initiativ, fordi jeg tror jeg mentalt fortsatt innerst inne forventer avslag. Det fører enten til at jeg vegrer meg til å ta initiativ fordi jeg feiltoker signaler som at min nåværende kone ikke vil. Som ikke er tilfelle i 9 av 10 tilfeller. Til tider kan jeg også betvile om min kone egentlig vil ha sex når hun sier ja, og på den måten "antenne" meg selv litt. Dette er er veldig dårlig mønster som jeg ikke klarer å bryte. Noen tips? Anonymkode: 7a828...e93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:32 #2 Del Skrevet mandag kl 18:32 Viktigste er å snakke med nåværende partner om det. Eventuelt noen andre. Hvis ny partner forstår, og er åpen i kommunikasjonen rundt dette, er jeg ganske sikker på at du blir tryggere etterhvert. Ikke noe gøy å bli avvist - spesielt over lang tid. Da blir man usikker på seg selv og andre, og jeg forstår hvorfor du blir reservert. Men du sier at du er svært lykkelig i nytt forhold - og det hadde du ikke vært om hun ikke var glad i deg for den du er nå. Men mitt beste tips er å prate om det. Anonymkode: b4968...e8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå