AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:24 #1 Del Skrevet mandag kl 17:24 Jeg har lyst å dra på the Well, men er usikker på om de har badetøy som er stort nok. Jeg bruker str 52 i klær. Noen som kan dele erfaring med badetøyet i de store størrelsene? Anonymkode: 40db8...7ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:31 #2 Del Skrevet mandag kl 18:31 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har lyst å dra på the Well, men er usikker på om de har badetøy som er stort nok. Jeg bruker str 52 i klær. Noen som kan dele erfaring med badetøyet i de store størrelsene? Anonymkode: 40db8...7ba Ring dem og spør da vel. Viktig at du får korrekt svar før du står i resepsjonen. Anonymkode: bb1cb...941 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:08 #3 Del Skrevet mandag kl 19:08 Kan du ikke ta med eget badetøy bare? Anonymkode: 755ee...1e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:15 #4 Del Skrevet mandag kl 19:15 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kan du ikke ta med eget badetøy bare? Anonymkode: 755ee...1e8 Er man ikke nødt til å bruke deres badetøy der? Anonymkode: f5dff...cd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:16 #5 Del Skrevet mandag kl 19:16 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kan du ikke ta med eget badetøy bare? Anonymkode: 755ee...1e8 Du kan ikke bruke eget svømmetøy på the Well. Anonymkode: 9473b...9b8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:17 #6 Del Skrevet mandag kl 19:17 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er man ikke nødt til å bruke deres badetøy der? Anonymkode: f5dff...cd7 Stemmer det. Anonymkode: 9473b...9b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:17 #7 Del Skrevet mandag kl 19:17 Jeg hadde ingen problemer med størrelsene på badedrakten, er ganske feit. Anonymkode: 9473b...9b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:18 #8 Del Skrevet mandag kl 19:18 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du kan ikke bruke eget svømmetøy på the Well. Anonymkode: 9473b...9b8 Er ikke det litt æsj? Anonymkode: ff25a...235 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:22 #9 Del Skrevet mandag kl 19:22 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er ikke det litt æsj? Anonymkode: ff25a...235 Nei. Du får lese deg opp på the Well om du har så mye meninger om det. Trådstarter spørr om størrelsen på badetøyet, hold deg til det eller finn en annen tråd. Anonymkode: 9473b...9b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:13 #10 Del Skrevet mandag kl 20:13 Har du lest her, ts? https://thewell.no/ditt-spabesok/badetoy/ 3xl ser ut til å være største. Anonymkode: bb1cb...941 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hohumpf Skrevet mandag kl 21:27 #11 Del Skrevet mandag kl 21:27 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har lyst å dra på the Well Kult, gjør det! Jeg vet dette ikke er svaret på spørsmålet ditt, men tør å utfordre deg selv: Dra på en annen ukedag enn badetøy-tirsdag. Bad naken! Ingen bryr seg, uansett hvordan en ser ut. Kjøp evt. en pesthemal til å dekke deg til i badstu/dampbad om du føler for det, i stedet for badetøy. Om du ikke drar på en tirsdag må badetøyet av og på hele tiden når du skal inn/ut av badstuer og bad. De fleste går lei at badetøyet må på og av hele tiden, dropper badetøyet og blir veldig fort godt komfortable med det. Det er trygt og godt(/best!) å være naken i bad/badstuer/dampbad på The Well. Kos deg masse! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aksase Skrevet tirsdag kl 08:18 #12 Del Skrevet tirsdag kl 08:18 (endret) Enig i alt "hohumpf" skriver over. De har sannsynligvis badetøy i din størrelse også, men du trenger ikke badetøy på The Well. The Well er best uten og du kan dekke deg til med badekåpe, håndklær og peshtemal det meste av tiden, om du vil. Du trenger ikke å sprade naken rundt, og det skal du heller ikke i følge reglene. Jeg forstår at dette kan være fremmed og vanskelig i starten, men det går fort over for de fleste. På dager hvor det er mange nakne, kan det være de med badetøy som skiller seg mest ut. Dessuten er badetøy mest plunder og heft. Du skal ikke dusje med badetøy og du skal ikke i saunaer med badetøy(bortsett fra tirsdager), og det betyr at dette badetøyet må av og på ørten ganger i løpet av noen timer. Å vrenge av og på seg vått badetøy, det blir du fort lei av. Ikke overalt det er garderober i tilknytning til saunaer og dusjer, heller, så du blir ofte stående og gjøre "håndkledansen" på gangen utenfor dusjer og saunaer, og den "dansen" tiltrekker seg lett mer oppmerksomhet enn en naken kropp på The Well. Endret i går, 07:20 av aksase 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå