AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:44 #1 Del Skrevet mandag kl 16:44 Jeg skal starte med garnfarging. De første forsøkene tenkte jeg å kjøpe garn fra garnbutikker, men når jeg skal farge mer og selge så vil jeg gjerne kjøpe større parti og billigere enn garnbutikkene selger for. Er det noen som farger garn som kan gi meg tips? Interessert i både norske steder og utenlandske nettbutikker som selger til forhandlere/butikker. Mest interessert i tynn merino med silke og tynn forsterket merino. Anonymkode: e5728...161 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 09:01 #2 Del Skrevet tirsdag kl 09:01 Jeg lager for det meste mitt eget garn også, men har vært fornøyd med det lille jeg har kjøpt fra Spinnvilt. De har ulike fibre også. Ellers vet jeg at Hillesvåg har en del, men det er vel mest ren ull tror jeg. Bruker mest Jacquard sine syrefarger, de er veldig ukompliserte å jobbe med Anonymkode: cc272...b3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå