AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #1 Skrevet 25. november 2024 Er det noen som har dummet seg ut på et jobbintervju, men likevel fått jobben? Fortell! Ironisk nok har jeg opplevd å ikke få jobben, selv om jeg har forberedt meg godt Anonymkode: d6fd6...f38
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #2 Skrevet 25. november 2024 Tja, det var covid og jeg skulle på digitalt intervju mens jeg var hjemme med baby. Han sov akkurat da venninna mi kom for å passe ham, men han våkna fem minutter før intervjuet og hylskrek og jeg ble kjempestressa, og da jeg skulle logge på i siste minutt så funka ingenting og sjefen ringte meg og lurte på hvor det ble av meg 🙈 Jeg jobber der nå enda 😄 Var ikke sånn at jeg dumma meg ut skikkelig, men tar seg så dårlig ut å være forsinka. Anonymkode: 78950...94b
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #3 Skrevet 26. november 2024 Jeg kom 15 minutter forsinket og var så stresset pga det at jeg glemte at jeg kunne ringe å gi beskjed om at jeg ble for sen.. Men fikk jobben og har hatt den i 10 år. Anonymkode: 2405f...c86
William_S Skrevet 26. november 2024 #4 Skrevet 26. november 2024 Ikke direkte intervju men en jeg kjenner klarte å skrive en annen arbeidsplass i søknadsteksten enn der han sendte inn søknaden og han ble innkalt til intervju... Han fikk ikke jobben da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå