AnonymBruker Skrevet 25. november #1 Del Skrevet 25. november Hvis dere skulle legge ut hus til salg nå, ville dere pyntet det litt til jul eller ikke? Barna forventer julepyntet hus 1. desember, men jeg har mest lyst til å holde det helt enkelt når det skal være visninger. Hva ville dere gjort? Anonymkode: 317fa...0a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november #2 Del Skrevet 25. november Nei.Ikke pynt til jul. Man leter ikke etter et hus kun til jul, men et hus en skal leve i flere år. Noen feirer jul fra november, mens andre pynter til jul på lille julaften. Det blir helt feil å selge et hus med julepynt. Du kan pynte til jul og ta det vekk til visninger. Anonymkode: 8f397...c61 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november #3 Del Skrevet 25. november Kommer an på hvor mye du pynter. Jeg tenker stjerne i vinduet er greit etter 1. desember, men ville droppet nissefest og juleby. Anonymkode: da852...d6c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november #4 Del Skrevet 25. november Ikke pynt. Denne desember er unntakstilstand og barna vet hvorfor. Anonymkode: af34e...ce2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november #5 Del Skrevet 25. november Ikke julepynt, men gjerne ekstra utebelysning. Heng opp lyslenka i treet og lykter på trappa. Og mye stearinlys inne på visning. Veldig dumt å ta bilder med julepynt på hvis dere ikke har tatt bilder ennå. Desember er en tung måned å selge i, så hvis dere ikke får solgt før på nyåret gjelder det å ikke ha julebilder i annonsen. Anonymkode: 31498...35d 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november #6 Del Skrevet 25. november Jeg ville ventet til nyåret. Hadde ikke orker visninger og stress med hussalg i desember. Anonymkode: efac1...4c4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november #7 Del Skrevet 25. november Vi tok bilder rett etter nyttår så vi slapp ekstra stress før jul, kan anbefale det. Anonymkode: 3ee83...539 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november #8 Del Skrevet 25. november Jeg synes det blir for personlig, og «datert» med julepynt. Trist med julepynt på bildene hvis salget først skjer i februar. Anonymkode: 0a6fc...8ff 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november #9 Del Skrevet 25. november Nei. Det kan ta tid å selge et hus. Å se julepynt på bilder nærmere sommeren er ikke noe godt salgstriks. Drop det. Anonymkode: ae2d2...8b4 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november #10 Del Skrevet 25. november Hvem har overskudd til å gå på visning i førjulsstria? 😱 Anonymkode: fa4ef...de2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november #11 Del Skrevet 25. november Ville hatt minst mulig på bildene som vitner om sesong, men etter bildene er tatt kan du jo pynte til jul for barna. Tror folk som kommer på visning i desember tåler litt pynt, og at det kanskje til og med kan være positivt om det er stilfullt og innbydende gjort. Anonymkode: 52086...7ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 25. november #12 Del Skrevet 25. november Du vet aldri hvor lang tid det tar før du får solgt. Jeg hadde derfor tenkt at bildene som skal tas må være uten noe veldig sesongbasert, men dere skal jo bo der underveis og jeg hadde nok pyntet noe, om jeg ønsket det. Hadde ikke slått på stortromma, men er dere maks uheldige så er ikke huset solgt før til sommeren, og da må dere faktisk leve i mellomtiden med både jul, påske, 17.mai og bursdager. Gjelder å finne en balanse her. Det er litt unntakstilstand, men en kan pynte litt om en ønsker det. Krysser selvsagt fingrene for hurtig og godt salg, og da er det greit å ikke måtte ta ned 50000 julelys rundt fordi 😉🫣🤞🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november #13 Del Skrevet 25. november Ville aller helst ventet til etter jul... Hvem går på visning og kjøper hus i julestria? Men om dere må selge nå, så ville jeg hatt oppe noe enkel julebelysning ute, adventsstjerne i vindu, og noe enkel og pen julepynt inne. Noe slikt som fra Skeidar, men uten juletre. Boliger bør være minst mulig personlig til visning, men samtidig bør man forholde seg litt til årstiden man er i. Anonymkode: 252cc...acf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 25. november #14 Del Skrevet 25. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis dere skulle legge ut hus til salg nå, ville dere pyntet det litt til jul eller ikke? Barna forventer julepyntet hus 1. desember, men jeg har mest lyst til å holde det helt enkelt når det skal være visninger. Hva ville dere gjort? Anonymkode: 317fa...0a8 Ikke julepynt! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november #15 Del Skrevet 25. november Ville aldri solgt nå like før jul, det er absolutt ikke tiden der folk prioriterer huskjøp. Jeg har for så vidt kjøpt hus like før jul for mange år siden. Fikk det langt under prisantydning, for vi var de eneste interesserte. Anonymkode: 66f02...98e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november #16 Del Skrevet 25. november Du må absolutt julepynte, jeg ville lagt vekt på om det er et hus som kler julepynt. Men ikke overpynt og bruk personlig pynt . Anonymkode: b78de...d7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november #17 Del Skrevet 26. november Takk for alle svar! Det er visst ganske stor enighet om at vi får la de verste nissedekorasjonene ligge litt. Grunnen til at vi gjør det nå, er at vi har funnet drømmehjemmet, men må selge før vi kan kjøpe. (Og nei, vi kan ikke bare håpe på at noe lignende dukker opp, for det gjør det ikke her vi bor.) Jeg holder meg til stearinlys og lyslenker inntil rett før jul og krysser fingrene for at noen er interesserte. Og tar bildene nå, så de er uten julestemning 😊 Anonymkode: 317fa...0a8 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 26. november #18 Del Skrevet 26. november AnonymBruker skrev (3 timer siden): Takk for alle svar! Det er visst ganske stor enighet om at vi får la de verste nissedekorasjonene ligge litt. Grunnen til at vi gjør det nå, er at vi har funnet drømmehjemmet, men må selge før vi kan kjøpe. (Og nei, vi kan ikke bare håpe på at noe lignende dukker opp, for det gjør det ikke her vi bor.) Jeg holder meg til stearinlys og lyslenker inntil rett før jul og krysser fingrene for at noen er interesserte. Og tar bildene nå, så de er uten julestemning 😊 Anonymkode: 317fa...0a8 Krysser fingrene for dere om hurtig salg 🤞🏻🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå