AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Del Skrevet 1 time siden Jeg er en kvinne på 42 år, med elendig selvtillit. Denne selvtilliten har hindret meg i å strebe, forsøke å oppnå noe annet enn det middelmådige, fungere godt i sosiale sammenhenger og så videre. Så jeg vil gjøre noe med det. HVORDAN få bedre selvtillit? Hvordan overbevise seg selv at man ikke er stygg, at man ikke er patetisk, at man er smart, flink og verdig? Tar gjerne imot alle tips med stor takk! Anonymkode: 4b81a...627 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Del Skrevet 1 time siden Trener du? Hvis ikke, så er det iallefall en god start på veien. Anonymkode: d7272...75a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden Finne styrkene i deg. Spørre noen om hjelp til å se dem. Meditere. Ikke banke deg selv når du snakker stygt til deg selv, men registrere at det skjer og så vende tankene forsiktig og vennlig mot noe annet, for eksempel pust. Eller noe du er god på, eller en ny ting. Det er er en praksis som tar tid. Du må øve litt hver dag og ikke forvente resultater med det samme. Når hjernen er vant et spor, tar det tid å skifte. Anonymkode: e233c...8aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå