J.. Skrevet 8. mai Forfatter #161 Skrevet 8. mai hvaduikkeser skrev (26 minutter siden): De ser veldig voldsomme ut. Ok. 2
Mrs Kaizer Skrevet 8. mai #162 Skrevet 8. mai anno19 skrev (12 timer siden): Er vel ikke kritisk, men høy risiko. Svangerskapet minutt for minutt er vel det som influencere tjener mest på? Hun gjør ikke annet enn å shoppe, så hun trenger nok pengene.. 2
anno19 Skrevet 9. mai #163 Skrevet 9. mai Mrs Kaizer skrev (13 timer siden): Hun gjør ikke annet enn å shoppe, så hun trenger nok pengene.. Hvor gjør influencere av alt det som de kjøper? Bare alle pappeskene må jo bli en utfordring å bli kvitt😬 3
mimimi123 Skrevet 9. mai #164 Skrevet 9. mai J.. skrev (På 5.5.2025 den 14.44): Kristian tjener egne gode penger som aksjeanalytiker,å han er ikke avhengig av farens lommebok. Karianne sier selv de eier hytten 50/50. Ser forøvrig ikke poenget i å diskutere en potensiell skillsmisse når de per nå virker veldig lykkelige sammen. Ja altså Kristian tjener åpenbart veldig godt, poenget mitt er bare at han på ingen måte er like rik som faren, eller har den type rikdom som ville livnært en ekskones veldig ekstravagante livsstil kun gjennom barnebidrag. Grunnen til at vi snakker om skillsmisse er jo fordi så mange her mener at Kv ikke har noen grunn til å jobbe selv siden hun kan leve på mannen - men som noen av oss sier så er det alltid lurt å ha egen inntekt/kapital. Kv eier lite selv (mannen eier feks hele huset alene), så hun gjør absolutt lurt i å smi mens snap-jernet er varmt 4 1
anno19 Skrevet 10. mai #165 Skrevet 10. mai Det er bare å se til VillaFloris, hadde alt og plutselig så har hun ingenting😬 En historie omtrent like gammel som bibelen - rik mann, «lat» kone, barna vokser litt opp og så smeller det…… Det er nok lurt å sikre seg selv, og ikke la mannen ta full kontroll over økonomien🙃 9
mimimi123 Skrevet 10. mai #166 Skrevet 10. mai anno19 skrev (12 timer siden): Det er bare å se til VillaFloris, hadde alt og plutselig så har hun ingenting😬 En historie omtrent like gammel som bibelen - rik mann, «lat» kone, barna vokser litt opp og så smeller det…… Det er nok lurt å sikre seg selv, og ikke la mannen ta full kontroll over økonomien🙃 ja nettopp! skjønner ikke hvorfor det er kontroversielt eller frekt å si. jeg syns kristian virker som en veldig snill man (i den grad man kan gjøre seg opp en slik mening om noen man ikke kjenner), men man vet faktisk aldri hva framtiden bringer. Å råde damer til å være økonomisk avhengige av mannen sin er så hinsides, vi har da nok av eksempler på tilfeller hvor tilsynelatende perfekte par ender i ruin og dama levna i stikken 2
Fotballmamma Skrevet 29. mai #168 Skrevet 29. mai Krysser fingrene for at tvillingene er friske og sterke! 🤞 3 12
Gjest Helene J. Skrevet 29. mai #169 Skrevet 29. mai Fotballmamma skrev (33 minutter siden): Krysser fingrene for at tvillingene er friske og sterke! 🤞 Takk og lov for at de kom seg så langt som de gjorde. Føler med de nå!
Gjest Helene J. Skrevet 29. mai #171 Skrevet 29. mai cerruti skrev (3 timer siden): Håper alt går bra, ja. Ja! Jeg fikk vondt av Kristian. Han syntes det var tøft å se "operasjonsrommet". Forstår han godt. Det er søren meg ikke lett å være voksen og skulle være sterk i alle situasjoner.
refill Skrevet 29. mai #172 Skrevet 29. mai Krysser fingrene for tvillingene 🤞🩵🩵🤞 Og mamma og pappa, selvsagt. 7 2
Melus Skrevet 29. mai #174 Skrevet 29. mai Krysser fingrene for at alt går fint. -Selv om jeg synes det er snodig å ta selfie og snappe av at man ikke holder ut. 5 5
Mrs Robinson Skrevet 29. mai #175 Skrevet 29. mai Melus skrev (10 minutter siden): Krysser fingrene for at alt går fint. -Selv om jeg synes det er snodig å ta selfie og snappe av at man ikke holder ut. Enig. Og hva er det å "holde ut"? Er det ikke "bare" vanlige fødselssmerter, eller er det noe mer? 2 1
Melus Skrevet 29. mai #176 Skrevet 29. mai Mrs Robinson skrev (Akkurat nå): Enig. Og hva er det å "holde ut"? Er det ikke "bare" vanlige fødselssmerter, eller er det noe mer? Hun mener nok at hun ikke holder ut riene. Og det er fair, men hun orker å ta selfie og legge ut, det synes jeg er ekstremt spesielt. Særlig i en sånn situasjon. 13 3
Mrs Robinson Skrevet 29. mai #177 Skrevet 29. mai Melus skrev (3 minutter siden): Hun mener nok at hun ikke holder ut riene. Og det er fair, men hun orker å ta selfie og legge ut, det synes jeg er ekstremt spesielt. Særlig i en sånn situasjon. Hehe, holder ikke ut riene, men orker å snappe i timesvis... Kjøper ikke HEEEELT den, men ok. Håper alt står bra til med barna 😊 9 2
Melus Skrevet 29. mai #178 Skrevet 29. mai Mrs Robinson skrev (43 minutter siden): Hehe, holder ikke ut riene, men orker å snappe i timesvis... Kjøper ikke HEEEELT den, men ok. Håper alt står bra til med barna 😊 Nei, det er noe ekstremt usmakelig over det hele. Jeg mener, hun er i fødsel, i uke 28. Hun har fått lungemodningssprøyte, denne skal virke så lenge som mulig. Aller helst i 24 t før man får én dose til, som helst skal virke like lenge. Hun har fått magnesiumsulfat, som skal beskytte barnas hjerner mot blødninger og minke risikoen for blant annet cp. Dette bør virke i minst 4 timer før barna blir født. Hun tar en selfie hvor hun skriver at hun ikke holder ut lenger, altså hun klarer ikke å holde ut riesmertene lenger for barna sine, men hun orker å ta selfie og poste den før hun da skal få et akutt keisersnitt. 17 4
Doris Becker Skrevet 29. mai #179 Skrevet 29. mai Melus skrev (Akkurat nå): Nei, det er noe ekstremt usmakelig over det hele. Jeg mener, hun er i fødsel, i uke 28. Hun har fått lungemodningssprøyte, denne skal virke så lenge som mulig. Aller helst i 24 t før man får én dose til, som helst skal virke like lenge. Hun har fått magnesiumsulfat, som skal beskytte barnas hjerner mot blødninger og minke risikoen for blant annet cp. Dette bør virke i minst 4 timer før barna blir født. Hun tar en selfie hvor hun skriver at hun ikke holder ut lenger, altså hun klarer ikke å holde ut riesmertene lenger for barna sine, men hun orker å ta selfie og poste den før hun da skal få et akutt keisersnitt. Mange influensere er blitt avhengige av sine sosiale medier. Det handler ikke lenger bare om inntjening, de klarer ikke logge av. De er totalt avhengige av oppmerksomheten og bekreftelsen det gir. De vet ikke hvem de er uten. 5 3
Glufseguri Skrevet 29. mai #180 Skrevet 29. mai Evnt tilskrive all snapping som sjokk eller benektelse av at de skulle komme nå. Noe annet temmelig spesielt, fordi det er vel ikke der fokuset burde ligge. 2 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå