Orly Skrevet 17. mars #121 Del Skrevet 17. mars (endret) FruR skrev (46 minutter siden): Faktisk ikke. Unntaksvis når det noe helt spesielt ja . Men i utganspunktet har barnehagen ofte kjernetid. Gjerne aktiviteter som hvile, tur , spising i kjernetiden midt på dagen og det kan være veldig forstyrrende med henting levering når de andre barna sover eller spiser. Mulig sånn der du hører til , heldigvis ikke her og jeg er glad jeg jobber et sted hvor vi ikke har det sånn. men denne diskusjonen går jeg ikke inn i igjen , den var ferdig for to mnd siden Endret 17. mars av Orly 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 20. mars #122 Del Skrevet 20. mars Har fulgt KV av og på, fikk mitt nok av festing og slanking, men begynt å følge igjen når hun er gravid, fordi jeg er det selv. Er imponert over måten hun håndterer hele situasjonen de er i nå, på.! 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anno19 Skrevet 21. mars #123 Del Skrevet 21. mars Å gjennomgå et slikt svangerskap er nok en stor påkjenning, får håpe at alt går bra🤞🏻🤞🏻 Likevel så gjøres det butikk av det hele….. Hva med å logge av litt? Skjerm barna og ikke bare tenke inntekt. Det er mulig å være influencer og holde barn utenfor. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SigridElise Skrevet 21. mars #124 Del Skrevet 21. mars anno19 skrev (1 time siden): Å gjennomgå et slikt svangerskap er nok en stor påkjenning, får håpe at alt går bra🤞🏻🤞🏻 Likevel så gjøres det butikk av det hele….. Hva med å logge av litt? Skjerm barna og ikke bare tenke inntekt. Det er mulig å være influencer og holde barn utenfor. Jeg syntes hun deler mye viktig informasjon på en rolig og måte. Har ikke tenkt at hun gjør det for pengene, det trenger hun heller ikke. En forferdelig tøff situasjon og jeg syntes hun gjør en veldig bra jobb med å dele. 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anno19 Skrevet 21. mars #125 Del Skrevet 21. mars SigridElise skrev (6 minutter siden): Jeg syntes hun deler mye viktig informasjon på en rolig og måte. Har ikke tenkt at hun gjør det for pengene, det trenger hun heller ikke. En forferdelig tøff situasjon og jeg syntes hun gjør en veldig bra jobb med å dele. Her er vi nok ganske så uenige. Det er aldri greit å dele barn på some. Hva er den viktige informasjonen som hun deler? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 21. mars #126 Del Skrevet 21. mars Hva heter hun på snap eller insta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cockerlover Skrevet 21. mars #127 Del Skrevet 21. mars Jeg følger henne også på snap, hun er den eneste influenseren jeg orker å følge. Håper virkelig at alt går bra med tvillingene, synes hun er virkelig tøff og også ganske modig som deler! Men fy f... så lei jeg hadde blitt om kjæresten min hadde snappa så mye. Haha 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SigridElise Skrevet 21. mars #128 Del Skrevet 21. mars anno19 skrev (1 time siden): Her er vi nok ganske så uenige. Det er aldri greit å dele barn på some. Hva er den viktige informasjonen som hun deler? TTS som desverre hun ikke er den eneste som får i gjennom. Operasjon var idag. Plan A var å redde begge tvillingene, hvis det ikke gikk så var plan B å klampe av næringen slik at den ene babyen dør, men da overlever kanskje den andre. Dette er en sjelden operasjon men skjer desverre flere norske. Hun lagde ingen drama rundt det men forklarte rolig og har gitt mye god informasjon til andre med eneggete tvillinger som er redd for det samme. Hun kunne laget så mye drama og store overskrifter på snap og insta men hun har kun informert på en rolig måte. Sammenlignet med andre influensere så er jeg imponert over hvor rolig hun her og forklarer godt. 16 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anno19 Skrevet 21. mars #129 Del Skrevet 21. mars SigridElise skrev (33 minutter siden): TTS som desverre hun ikke er den eneste som får i gjennom. Operasjon var idag. Plan A var å redde begge tvillingene, hvis det ikke gikk så var plan B å klampe av næringen slik at den ene babyen dør, men da overlever kanskje den andre. Dette er en sjelden operasjon men skjer desverre flere norske. Hun lagde ingen drama rundt det men forklarte rolig og har gitt mye god informasjon til andre med eneggete tvillinger som er redd for det samme. Hun kunne laget så mye drama og store overskrifter på snap og insta men hun har kun informert på en rolig måte. Sammenlignet med andre influensere så er jeg imponert over hvor rolig hun her og forklarer godt. Dette er ikke viktig informasjon, og at hun snakker rolig gjør vel ikke noe viktig? Får du denne diagnosen i et svangerskap så vil du få informasjon fra kvalifisert helsepersonell med kompetanse på området. Hun gjengir helseinformasjon på sin måte, det som hun husker og slik hun tolker det knytt til seg selv. Helseinformasjon/råd fra influencere er absolutt ikke som å få informasjon fra en lege. De som er gravid med tvillinger og er usikre på denne tilstanden må søke kunnskap hos de som kan dette, ikke hos en influencer. Influencere feilinformerer gang på gang om helse, og det blir påpeker. Likevel så fortsetter de - fordi det gir inntekt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 21. mars Forfatter #130 Del Skrevet 21. mars anno19 skrev (24 minutter siden): Dette er ikke viktig informasjon, og at hun snakker rolig gjør vel ikke noe viktig? Kanskje ikke for deg,men for mange andre. Mange har aldri hørt om TTTS,mange vet heller ikke at flerlingsvangerskap er risikosvangerskap,se bakover i tråden feks.. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 21. mars Forfatter #131 Del Skrevet 21. mars Tough cookie skrev (1 time siden): Hva heter hun på snap eller insta? KarianneVilde på begge plattformer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anno19 Skrevet 21. mars #132 Del Skrevet 21. mars J.. skrev (1 minutt siden): Kanskje ikke for deg,men for mange andre. Mange har aldri hørt om TTTS,mange vet heller ikke at flerlingsvangerskap er risikosvangerskap,se bakover i tråden feks.. Det er viktig informasjon for de som er gravid med tvillinger, det stemmer. Da skal den viktige informasjonen komme fra helsepersonell, fordi det gjelder deg og din kropp. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 21. mars #133 Del Skrevet 21. mars SigridElise skrev (1 time siden): TTS som desverre hun ikke er den eneste som får i gjennom. Operasjon var idag. Plan A var å redde begge tvillingene, hvis det ikke gikk så var plan B å klampe av næringen slik at den ene babyen dør, men da overlever kanskje den andre. Dette er en sjelden operasjon men skjer desverre flere norske. Hun lagde ingen drama rundt det men forklarte rolig og har gitt mye god informasjon til andre med eneggete tvillinger som er redd for det samme. Hun kunne laget så mye drama og store overskrifter på snap og insta men hun har kun informert på en rolig måte. Sammenlignet med andre influensere så er jeg imponert over hvor rolig hun her og forklarer godt. Enig ! Jeg er imponert over hvor tøff hun er. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SigridElise Skrevet 22. mars #134 Del Skrevet 22. mars anno19 skrev (14 timer siden): Det er viktig informasjon for de som er gravid med tvillinger, det stemmer. Da skal den viktige informasjonen komme fra helsepersonell, fordi det gjelder deg og din kropp. Skal ja! Jeg var igjennom samme inngrep for 2.5 år siden. Informasjonen hun ga var helt riktig og bedre enn jeg fikk. Desverre strekker ikke alltid helsevesen til alltid og mange med enegget tvillinger får ikke god nok informasjon. Her har hun gjort en god jobb. 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anno19 Skrevet 22. mars #135 Del Skrevet 22. mars SigridElise skrev (2 timer siden): Skal ja! Jeg var igjennom samme inngrep for 2.5 år siden. Informasjonen hun ga var helt riktig og bedre enn jeg fikk. Desverre strekker ikke alltid helsevesen til alltid og mange med enegget tvillinger får ikke god nok informasjon. Her har hun gjort en god jobb. Nei, her står vi nok langt fra hverandre. Det er ikke greitt på noen måte at en influencer med null utdanning skal gjøre jobben med å informere ut i verden om denne typen helseinformasjon. Overlat det til de som kan det. Det er skummelt når de som mangler kunnskap velger en sånn kilde til informasjon. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 22. mars #136 Del Skrevet 22. mars anno19 skrev (5 minutter siden): Nei, her står vi nok langt fra hverandre. Det er ikke greitt på noen måte at en influencer med null utdanning skal gjøre jobben med å informere ut i verden om denne typen helseinformasjon. Overlat det til de som kan det. Det er skummelt når de som mangler kunnskap velger en sånn kilde til informasjon. Hun har vel aldri utpekt seg selv som noen helseekspert. Hun forteller om sin reise, med sine ord. Andre som skulle være i samme situasjon får vel den medisinske info de trenger fra helsepersonell. 8 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anno19 Skrevet 22. mars #137 Del Skrevet 22. mars Poly skrev (5 minutter siden): Hun har vel aldri utpekt seg selv som noen helseekspert. Hun forteller om sin reise, med sine ord. Andre som skulle være i samme situasjon får vel den medisinske info de trenger fra helsepersonell. Og hvorfor gjør hun det tror du? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 22. mars Forfatter #138 Del Skrevet 22. mars anno19 skrev (9 minutter siden): Og hvorfor gjør hun det tror du? Å dele er jobben hennes som influencer. Ingen påstår de tror hun deler for å være "snill",vi vet hun tjener penger på dette. Men denne typen content er (for mange..) mer interessant enn andre typer content. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anno19 Skrevet 22. mars #139 Del Skrevet 22. mars J.. skrev (18 minutter siden): Å dele er jobben hennes som influencer. Ingen påstår de tror hun deler for å være "snill",vi vet hun tjener penger på dette. Men denne typen content er (for mange..) mer interessant enn andre typer content. Hun tjener penger på sine barn. Influencere vet godt at barn og svangerskap gir økt klikk og økte inntekter. Så fremfor å skjerme barn fra å bli utlevert på nett, så tenkes det penger. Det er ingenting av det som influencere deler som er tilfeldig, her er det godt gjennomtenkt i forhold til hva som gir mest inntekt. Barn av influencere har dessverre ingen som skjermer dem. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mio-lio Skrevet søndag kl 20:42 #140 Del Skrevet søndag kl 20:42 anno19 skrev (På 22.3.2025 den 14.01): Hun tjener penger på sine barn. Influencere vet godt at barn og svangerskap gir økt klikk og økte inntekter. Så fremfor å skjerme barn fra å bli utlevert på nett, så tenkes det penger. Det er ingenting av det som influencere deler som er tilfeldig, her er det godt gjennomtenkt i forhold til hva som gir mest inntekt. Barn av influencere har dessverre ingen som skjermer dem. Tror ikke akkurat hun trenger inntekten 🤣 hun liker nok oppmerksomheten kjendis livet gir. Pengene trenger hun strengt tatt ikke. Hun er giftet inn i en av Norges rikeste familier. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå