MissCoverdale Skrevet i går, 10:14 #81 Del Skrevet i går, 10:14 Tough cookie skrev (9 timer siden): Så det er greit å levere ungen kl 9:45 én dag, kl 11 dagen etter og kl 12:15 dagen etter der igjen? Jeg har jobbet i 5 ulike barnehager, både kommunale og private, og ingen steder har det vært greit å levere barnet når man vil, bare man gir beskjed. Helt i orden i vår barnehage. Og barnehagen gir beskjed tilbake hvis det passer dårlig den dagen, så tilpasser man seg deretter. Feks "vi går ut på tur halv ti, så det passer ikke med levering etter det i dag". Kommunikasjon er vel normalt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet i går, 10:15 #82 Del Skrevet i går, 10:15 Tough cookie skrev (42 minutter siden): At du kverulerer på noe så opplagt! Skjerp deg , og det å legge til ting etter innlegg er sitert blir for dumt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet i går, 10:18 #83 Del Skrevet i går, 10:18 MissCoverdale skrev (1 minutt siden): Helt i orden i vår barnehage. Og barnehagen gir beskjed tilbake hvis det passer dårlig den dagen, så tilpasser man seg deretter. Feks "vi går ut på tur halv ti, så det passer ikke med levering etter det i dag". Kommunikasjon er vel normalt? Ja kommunikasjon er tingen, hadde blitt skremt om jeg jobbet i barnehage hvor man forlangte at barnet må leveres innen en viss tid og Aldri kunne blitt levert ut fra hva som passer familien best, men så har jeg aldri jobbet ett sted hvor man mener barnehage er viktigere enn tid med familien da. Har jobbet flere steder både kommunalt og privat og dette har aldri vært ett problem, så lenge man kommuniserer 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet i går, 10:25 #84 Del Skrevet i går, 10:25 Orly skrev (12 timer siden): Nei å jeg jobber også i bhg så dette vet jeg. Merkelig å si man må være i bhg tim kjernetid , det er fint lov å si man kommer senere og det er aldri et problem, heldigvis . Jeg leverte alltid sent og hentet tidlig i barnehagen, men fikk beskjed om å levere og hente innenfor kjernetiden. De ansatte blir sure om jeg kommer 09.35 og henter 14 har jeg blitt forklart. To forskjellige barnehager dette og samme regler. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet i går, 10:55 #85 Del Skrevet i går, 10:55 ForumMaria skrev (11 timer siden): Akkurat! Og hvordan klarer alle andre seg med tre barn..? Hun har inntatt rikmannsfrue rollen helt og fullt, og glemmer vel hvor hun kommer fra. Hun gjør jo ikke en dritt om dagene! Au pair skjønner jeg om man har full jobb, men hun jobber jo ikke…. Men hvorfor klikker damer i vinkel så fort andre damer vil ha hjelp hjemme? Hvorfor kan man ikke få hjelp når en faktisk har den muligheten? 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet i går, 11:03 #86 Del Skrevet i går, 11:03 elskersommer skrev (Akkurat nå): Men hvorfor klikker damer i vinkel så fort andre damer vil ha hjelp hjemme? Hvorfor kan man ikke få hjelp når en faktisk har den muligheten? Jeg lurer også på det samme. Men det fins nok noen supermennesker her inne som mestrer alt uansett hvor mange barn de har. Også forventes det at alle andre kvinner skal klarer det samme. Jeg beundrer slike mennesker så lenge de ikke ser ned på andre kvinner som tar imot/betaler for litt hjelp i hverdagen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 20 timer siden #87 Del Skrevet 20 timer siden bonsaijenta skrev (5 timer siden): Jeg lurer også på det samme. Men det fins nok noen supermennesker her inne som mestrer alt uansett hvor mange barn de har. Også forventes det at alle andre kvinner skal klarer det samme. Jeg beundrer slike mennesker så lenge de ikke ser ned på andre kvinner som tar imot/betaler for litt hjelp i hverdagen. Så lenge KV og mannen ansetter ett menneske innenfor lover og regler så ser jeg ikke problemet.. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basil Skrevet 15 timer siden #88 Del Skrevet 15 timer siden ForumMaria skrev (21 timer siden): Akkurat! Og hvordan klarer alle andre seg med tre barn..? Hun har inntatt rikmannsfrue rollen helt og fullt, og glemmer vel hvor hun kommer fra. Hun gjør jo ikke en dritt om dagene! Au pair skjønner jeg om man har full jobb, men hun jobber jo ikke…. Har tre barn, full jobb og ingen au pair. Hadde jeg hatt råd hadde jeg slutta i jobben tvert og gjerne også leid inn folk til hjelp i huset. LETT. Heldige hun som har mulighet til å ikke brenne seg ut som halvparten av småbarnsmødre gjør nå til dags med alle krav og økte priser + tidsklemma inn i det igjen! Tenk for ett overskudd hun kan ha til å faktisk være sammen med barna sine. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anno19 Skrevet 6 timer siden #89 Del Skrevet 6 timer siden Med 3 små så trenger en hjelp, ingen tvil om det. Hushjelp er ganske vanlig i dag i alle samfunnslag. Å leie inn vaskehjelp og barnevakt fordi du trenger ro og fred til å tusle rundt og ta bilder og selge barna sitt liv på some er litt mer spesielt🥴 Her er hun ikke hakket bedre enn Sara Emilie eller Sophie Elise. Dersom de har så god økonomi, hvorfor må hun da selge alt på some? Da er du passert behovet for inntekt og viser at behovet for oppmerksomhet er stort, veldig stort….. Det å “stage” og smugfilme (hvor greit er det egentlig?) mannen sin reaksjon på å få vite om et svangerskap - da er du ganske kalkulerende på hva som gir inntekt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 4 timer siden #90 Del Skrevet 4 timer siden Det er utrolig kjedelig å lese 3 sider om hva dere gjør, hva deres barnehage gjør, hva barnehagen dere jobbet gjør, hva som er lov osv. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 6 minutter siden #91 Del Skrevet 6 minutter siden Fenomen skrev (4 timer siden): Det er utrolig kjedelig å lese 3 sider om hva dere gjør, hva deres barnehage gjør, hva barnehagen dere jobbet gjør, hva som er lov osv. Men du vet du kan finne en annen tråd om det er så kjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå