Momma Skrevet 13 timer siden #821 Skrevet 13 timer siden J.. skrev (På 30.3.2026 den 11.30): Den svenske prinsessen og president fruen i USA har også vært "naken-modell",kvinner langt "høyere opp" enn KV. Hva er problemet,egentlig? Det er da ikke noe problem - jeg synes det er en fin ting at folk velger sin karrierevei som de vil, annet enn at de aldri vil få den respekten kvinner som aldri har valgt å være nakenmodeller får. 1
Jaddah123 Skrevet 13 timer siden #822 Skrevet 13 timer siden Solstråle1 skrev (1 time siden): Næmmen, for en søt liten hersketeknikk du prøver deg på 😘 Nei, jeg ble ikke såret, jeg syns bare det er ufint å poste bilder for å påpeke at noen ikke ser bra ut. Det er noe skrekkelig patetisk over det. Karianne postet vel ikke bildet for å se bra ut heller🤷♀️ 1
Carabilla Skrevet 2 timer siden #823 Skrevet 2 timer siden (endret) Så kleint å plutselig blitt fin frue fra Bygdø...Er ikke hun en harrytass fra Drammen? Endret 2 timer siden av Carabilla 1
Kalkula Skrevet 1 time siden #824 Skrevet 1 time siden Klump skrev (21 timer siden): Hun er ikke rik, mannen hennes er. Stemmer. men hun oppfører seg som nyrik.
Kalkula Skrevet 1 time siden #825 Skrevet 1 time siden Carabilla skrev (1 time siden): Så kleint å plutselig blitt fin frue fra Bygdø...Er ikke hun en harrytass fra Drammen? Se her, du kan også søke selv på google.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå