Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Justlooking skrev (3 timer siden):

Har tenkt det samme, skjønner ikke hva han ser i henne. 

Hun er da søt og sjarmerende, syns jeg. Det virker som et hyggelig par, og selv om jeg syns de eksponerer barna altfor mye så virker begge til å være dedikerte foreldre. Jeg syns det skal bli spennende å følge oppussingen deres, det er et vakkert hus. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hallepalle2 skrev (11 timer siden):

Hun er da søt og sjarmerende, syns jeg. Det virker som et hyggelig par, og selv om jeg syns de eksponerer barna altfor mye så virker begge til å være dedikerte foreldre. Jeg syns det skal bli spennende å følge oppussingen deres, det er et vakkert hus. 

Hun eksponerer da ikke barna hun. Hun skjuler jo tross alt ansiktet deres...... 🫣 Ja hun også som mange andre influensere mener nok at hun ikke eksponerer.. så lite smart er den flotte bedrevitende frua med den verste ovenfra og ned holdningen av dem alle. Ja om du lurer på noe så er det bare å spørre Karianne. Hun er så erfaren og gooood. 🤓

• Liker 1
Skrevet
Nillani skrev (55 minutter siden):

Hun eksponerer da ikke barna hun. Hun skjuler jo tross alt ansiktet deres...... 🫣 Ja hun også som mange andre influensere mener nok at hun ikke eksponerer.. så lite smart er den flotte bedrevitende frua med den verste ovenfra og ned holdningen av dem alle. Ja om du lurer på noe så er det bare å spørre Karianne. Hun er så erfaren og gooood. 🤓

Herlighet. Hvordan klarer man å opparbeide seg en så hånlig holding til et menneske man kun følger på sosiale medier 😂jeg har ikke samme inntrykk, jeg syns hun er morsom og selvironisk. 

• Nyttig 1
Skrevet
Hallepalle2 skrev (15 timer siden):

Herlighet. Hvordan klarer man å opparbeide seg en så hånlig holding til et menneske man kun følger på sosiale medier 😂

Du kan jo heller spørre deg selv hvordan du klarer å opparbeide deg så hånlige holdninger til mennesker du kun ser på kvinneguiden, ref de mange nedlatende og forsurende innleggene dine.

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...