Hallepalle2 Skrevet 23. februar #801 Skrevet 23. februar Justlooking skrev (3 timer siden): Har tenkt det samme, skjønner ikke hva han ser i henne. Hun er da søt og sjarmerende, syns jeg. Det virker som et hyggelig par, og selv om jeg syns de eksponerer barna altfor mye så virker begge til å være dedikerte foreldre. Jeg syns det skal bli spennende å følge oppussingen deres, det er et vakkert hus. 2
Nillani Skrevet 24. februar #802 Skrevet 24. februar Hallepalle2 skrev (11 timer siden): Hun er da søt og sjarmerende, syns jeg. Det virker som et hyggelig par, og selv om jeg syns de eksponerer barna altfor mye så virker begge til å være dedikerte foreldre. Jeg syns det skal bli spennende å følge oppussingen deres, det er et vakkert hus. Hun eksponerer da ikke barna hun. Hun skjuler jo tross alt ansiktet deres...... 🫣 Ja hun også som mange andre influensere mener nok at hun ikke eksponerer.. så lite smart er den flotte bedrevitende frua med den verste ovenfra og ned holdningen av dem alle. Ja om du lurer på noe så er det bare å spørre Karianne. Hun er så erfaren og gooood. 🤓 3
Hallepalle2 Skrevet 24. februar #803 Skrevet 24. februar Nillani skrev (55 minutter siden): Hun eksponerer da ikke barna hun. Hun skjuler jo tross alt ansiktet deres...... 🫣 Ja hun også som mange andre influensere mener nok at hun ikke eksponerer.. så lite smart er den flotte bedrevitende frua med den verste ovenfra og ned holdningen av dem alle. Ja om du lurer på noe så er det bare å spørre Karianne. Hun er så erfaren og gooood. 🤓 Herlighet. Hvordan klarer man å opparbeide seg en så hånlig holding til et menneske man kun følger på sosiale medier 😂jeg har ikke samme inntrykk, jeg syns hun er morsom og selvironisk. 1 2
baremeg007 Skrevet 25. februar #804 Skrevet 25. februar Hallepalle2 skrev (15 timer siden): Herlighet. Hvordan klarer man å opparbeide seg en så hånlig holding til et menneske man kun følger på sosiale medier 😂 Du kan jo heller spørre deg selv hvordan du klarer å opparbeide deg så hånlige holdninger til mennesker du kun ser på kvinneguiden, ref de mange nedlatende og forsurende innleggene dine. 6 6
mimimi123 Skrevet 1. mars #805 Skrevet 1. mars ForumMaria skrev (På 23.2.2026 den 4.06): Enig. Rappkjeftet og harry er riktig ord. Og klesstilen oser «nyrik». Kan ikke fatte og begripe at en så oppegående mann hun har kan finne det tilfredsstillende å omgås en slik person, annet enn seksuelt. Hun kan jo ikke være en sparringspartner på noe med samfunn, politikk, eller generelt engasjement annet enn Chanel, Hermès, hente pakke og ta egenpleie jeg tror muligens dere overvurderer kristian litt? jeg har ikke sett noen indikasjoner på at han lengter etter sofistikerte samtaler om samfunn og politikk. han har studert økonomi (antar jeg?) og jobbet i en ganske sjelløs finansjobb, ingen av filmene eller seriene de ser på er særlig bra, esoteriske verker, og han virker strengt tatt kun opptatt av fotball. jeg tror de er en perfekt match🤷♀️ 12 1
Whitesnake69 Skrevet 11. mars #806 Skrevet 11. mars Før syns jeg hun virket jordnær og ekte. Etter jeg har sett henne på Mødre har jeg endret oppfattning. Måten hun snakket om å ha apair og hvordan hun snakket om de som muligens hadde en tanke om det var skikkelig ekkel. Det jeg lurer på er om hun har vokst opp rik eller er det etter hun giftet seg ? Virker utrolig snobbete. Hvertfall i den serien. 1 7
Cami9 Skrevet søndag kl. 20:46 #807 Skrevet søndag kl. 20:46 (endret) Whitesnake69 skrev (På 11.3.2026 den 14.24): Før syns jeg hun virket jordnær og ekte. Etter jeg har sett henne på Mødre har jeg endret oppfattning. Måten hun snakket om å ha apair og hvordan hun snakket om de som muligens hadde en tanke om det var skikkelig ekkel. Det jeg lurer på er om hun har vokst opp rik eller er det etter hun giftet seg ? Virker utrolig snobbete. Hvertfall i den serien. KV har giftet seg rik - dvs mannen hennes er rik (eller, han er milliardærarving da…) Ta deg en tur innom snapstoryen hennes i dag, så ser du hvor snobbete hun er. Endret søndag kl. 21:00 av Cami9 2 1
sys64738 Skrevet mandag kl. 02:04 #808 Skrevet mandag kl. 02:04 Husker den gangen hun var naken-modell jeg! 😊 1 2
J.. Skrevet mandag kl. 09:30 Forfatter #809 Skrevet mandag kl. 09:30 sys64738 skrev (7 timer siden): Husker den gangen hun var naken-modell jeg! 😊 Den svenske prinsessen og president fruen i USA har også vært "naken-modell",kvinner langt "høyere opp" enn KV. Hva er problemet,egentlig? 1 1
Jente456 Skrevet mandag kl. 11:03 #810 Skrevet mandag kl. 11:03 J.. skrev (1 time siden): Den svenske prinsessen og president fruen i USA har også vært "naken-modell",kvinner langt "høyere opp" enn KV. Hva er problemet,egentlig? At det er harry? Lite classy? Desperat forsøk på å finne rik mann, akkurat som de damene du nevner😉 5 7
Pasha Skrevet tirsdag kl. 09:13 #811 Skrevet tirsdag kl. 09:13 Er det ikke ekstremt mye umerket reklame hos henne? Den genseren K bruker konstant er vel fra eget merke, samt mye av hennes tøy 1
Cami9 Skrevet tirsdag kl. 10:31 #812 Skrevet tirsdag kl. 10:31 (endret) Sexy Endret tirsdag kl. 10:32 av Cami9
Solstråle1 Skrevet i går, 06:19 #813 Skrevet i går, 06:19 Cami9 skrev (19 timer siden): Sexy Er det ikke ekte, ufiltrert og naturlige snapper det hele tiden etterspørres i trådene her? Jeg syns det er kult å legge ut et slikt bilde. Hun er trebarnsmor og legger ikke skjul på at det er hektisk til tider. 12
Cami9 Skrevet i går, 07:22 #814 Skrevet i går, 07:22 Solstråle1 skrev (1 time siden): Er det ikke ekte, ufiltrert og naturlige snapper det hele tiden etterspørres i trådene her? Jeg syns det er kult å legge ut et slikt bilde. Hun er trebarnsmor og legger ikke skjul på at det er hektisk til tider. Hehe joda, men hun gjør jo det hele tiden😉 Resten av familien Spetalen derimot 1
Solstråle1 Skrevet i går, 07:28 #816 Skrevet i går, 07:28 Cami9 skrev (5 minutter siden): Hehe joda, men hun gjør jo det hele tiden😉 Resten av familien Spetalen derimot Jeg skjønner ikke helt hva du mener. Hun skaper content på sin egen konto. Om det ikke faller i smak er det jo bare å skippe hele kontoen. 3
Cami9 Skrevet i går, 09:04 #817 Skrevet i går, 09:04 Solstråle1 skrev (1 time siden): Jeg skjønner ikke helt hva du mener. Hun skaper content på sin egen konto. Om det ikke faller i smak er det jo bare å skippe hele kontoen. Poenget var at bildet var uheldig, fordi hun ser heelt ferdig ut😂 Blir du såret av det?
Klump Skrevet i går, 09:47 #818 Skrevet i går, 09:47 Kalkula skrev (2 timer siden): Nyrike oppfører seg alltid slik. Hun er ikke rik, mannen hennes er. 2
Solstråle1 Skrevet 17 timer siden #819 Skrevet 17 timer siden Cami9 skrev (8 timer siden): Poenget var at bildet var uheldig, fordi hun ser heelt ferdig ut😂 Blir du såret av det? Næmmen, for en søt liten hersketeknikk du prøver deg på 😘 Nei, jeg ble ikke såret, jeg syns bare det er ufint å poste bilder for å påpeke at noen ikke ser bra ut. Det er noe skrekkelig patetisk over det. 3
Cami9 Skrevet 16 timer siden #820 Skrevet 16 timer siden Solstråle1 skrev (1 time siden): Næmmen, for en søt liten hersketeknikk du prøver deg på 😘 Nei, jeg ble ikke såret, jeg syns bare det er ufint å poste bilder for å påpeke at noen ikke ser bra ut. Det er noe skrekkelig patetisk over det. Hele denne tråden er vel ganske patetisk? 😂 Gøy med alt som er ufiltrert, er også gøy å se hvor sinnsyke kontraster det er mellom dette bildet og instafeeden, dette bildet ser ut som et av de få som ikke ble «dobbeltsjekket» før man la det ut
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå