ForumMaria Skrevet torsdag kl. 23:00 #781 Skrevet torsdag kl. 23:00 anno19 skrev (3 timer siden): Har såvidt sett innom den serien, og det var ikke akkurat bra…… litt usikker på om hun er klar over hvordan hun fremstiller seg i den serien? Ikke sett. Vil ikke gi de seertall. Hva går jeg glipp av?
Pasha Skrevet i går, 05:51 #782 Skrevet i går, 05:51 Dette er jo sikkert viaplay sin feil, grunnet slurv. Noen ganger er fjeset til datteren bluret ut, men f eks i episode 3 så vi det lenge mens hun kjørte bilen sin. riktignok med solbriller på. også andre ganger er sladden av og på rett etter hverandre
anno19 Skrevet i går, 07:59 #783 Skrevet i går, 07:59 ForumMaria skrev (8 timer siden): Ikke sett. Vil ikke gi de seertall. Hva går jeg glipp av? Du har ikke gått glipp av noe😄 Den serien er veldig tynn, tror de bør holde seg til snapverden😉 Er vel kanskje ikke så lett å lage en serie om noen som allerede har delt alt av innhold på some? 1
Ellie25 Skrevet i går, 08:01 #784 Skrevet i går, 08:01 Ikke sett serien, da jeg kjenner at hun er relativ uinteressant for meg. Klikker meg en sjelden gang innom snap dersom jeg kjeder meg veldig og føler jeg har «rundet Internett». Det jeg ikke skjønner helt er hvordan hun tenker at hun skjermer barna/ikke eksponerer dem bare fordi hun sladder ansiktene deres. Jeg synes disse barna er voldsomt eksponert, vet jo mye om både helsesituasjon og mye av personligheten til datteren. Hun filmer jo også samtaler de har bare at datterens ansikt ikke er med. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå