ForumMaria Skrevet 19. februar #781 Skrevet 19. februar anno19 skrev (3 timer siden): Har såvidt sett innom den serien, og det var ikke akkurat bra…… litt usikker på om hun er klar over hvordan hun fremstiller seg i den serien? Ikke sett. Vil ikke gi de seertall. Hva går jeg glipp av? 1
Pasha Skrevet 20. februar #782 Skrevet 20. februar Dette er jo sikkert viaplay sin feil, grunnet slurv. Noen ganger er fjeset til datteren bluret ut, men f eks i episode 3 så vi det lenge mens hun kjørte bilen sin. riktignok med solbriller på. også andre ganger er sladden av og på rett etter hverandre
anno19 Skrevet 20. februar #783 Skrevet 20. februar ForumMaria skrev (8 timer siden): Ikke sett. Vil ikke gi de seertall. Hva går jeg glipp av? Du har ikke gått glipp av noe😄 Den serien er veldig tynn, tror de bør holde seg til snapverden😉 Er vel kanskje ikke så lett å lage en serie om noen som allerede har delt alt av innhold på some? 2
Ellie25 Skrevet 20. februar #784 Skrevet 20. februar Ikke sett serien, da jeg kjenner at hun er relativ uinteressant for meg. Klikker meg en sjelden gang innom snap dersom jeg kjeder meg veldig og føler jeg har «rundet Internett». Det jeg ikke skjønner helt er hvordan hun tenker at hun skjermer barna/ikke eksponerer dem bare fordi hun sladder ansiktene deres. Jeg synes disse barna er voldsomt eksponert, vet jo mye om både helsesituasjon og mye av personligheten til datteren. Hun filmer jo også samtaler de har bare at datterens ansikt ikke er med. 7
Spania33 Skrevet 21. februar #785 Skrevet 21. februar ForumMaria skrev (På 20.2.2026 den 0.00): Ikke sett. Vil ikke gi de seertall. Hva går jeg glipp av? Om du går inn på Henrik Troy sin IG så ligger det et lite klipp der. Hvor hun prøver å forsvare det at de har au pair ved å plapre i vei på inn- og utpust om misunnelse, at de faktisk hjelper au pairen når de har ansatt henne og en oppramsing av at hun ikke gidder krangling om oppvask og må ha tid til å poste bilder på IG. Hele klippet fremstår som en parodi… 14
AntiBullshit Skrevet 21. februar #786 Skrevet 21. februar Spania33 skrev (4 minutter siden): Om du går inn på Henrik Troy sin IG så ligger det et lite klipp der. Hvor hun prøver å forsvare det at de har au pair ved å plapre i vei på inn- og utpust om misunnelse, at de faktisk hjelper au pairen når de har ansatt henne og en oppramsing av at hun ikke gidder krangling om oppvask og må ha tid til å poste bilder på IG. Hele klippet fremstår som en parodi… Hun virker ikke som hun klarer å formulere en sammenhengende, logisk argumentasjonsrekke. At hun var bestevenn med Marius Borg Høiby forsterker bare inntrykket av at dette er en festdame som ikke sier nei til enkle løsninger, enten det er kokain, glp1 eller au pair. 6 2
Prøver18 Skrevet 21. februar #787 Skrevet 21. februar Jeg forstår generelt infulensere ekstre lite...hvor kommer dette behovet for å filme og ta bildet av ALT??????? kan noe være privat? og de deler så mye uinteressant og rett og slett hårreisende ting. Jeg er prematur selv og er gravid nå, hadde baby kommet tidlig kunne det ALDRI falt meg inn å lage underholdningsserie mens barnet kjemper for livet?!!!! prioriteringene er jo helt på bærtur! 8 6
Lille harepus Skrevet 21. februar #788 Skrevet 21. februar (endret) Jeg har lagt merke til at Kristian ofte virker ukomfortabel med filmingen hennes. Det kan se ut som om han synes det blir litt mye, og at han til tider opplever det som flaut og umodent. Endret 21. februar av Lille harepus 9
anno19 Skrevet 21. februar #789 Skrevet 21. februar Uff…..det klippet…..🙈 Det er en så ovenfra-og-ned holdning at det nesten er vondt å høre på😬 Det er svært vanlig å ha hjelp i hjemmet i dag, hvorfor i alle dager er hun så opptatt av at alle er så sjalu hele tiden? Var dette virkelig beste måten hun kunne svart ut dette på? 8
Cami9 Skrevet 22. februar #790 Skrevet 22. februar Det sykeste er vel praten om et barn nummer 4, når man «trenger hjelp» når man har 3 barn…. 11 1
Hallepalle2 Skrevet 22. februar #791 Skrevet 22. februar Cami9 skrev (6 timer siden): Det sykeste er vel praten om et barn nummer 4, når man «trenger hjelp» når man har 3 barn…. Det er vel forskjell på å trenge hjelp og å «trenge hjelp». De hadde au pair da de kun hadde ett barn også. Hvorfor skal man ikke kunne kjøpe seg en enklere hverdag når man har midlene? 4 2
anno19 Skrevet 22. februar #792 Skrevet 22. februar Å prate om, og hinte om ev flere barn er vel et ganske velbrukt triks blant influencere dersom klikktallene går nedover?💰💰 2
tausen Skrevet 22. februar #793 Skrevet 22. februar Hallepalle2 skrev (8 timer siden): Det er vel forskjell på å trenge hjelp og å «trenge hjelp». De hadde au pair da de kun hadde ett barn også. Hvorfor skal man ikke kunne kjøpe seg en enklere hverdag når man har midlene? Hadde jeg hatt økonomi til det, skulle jeg kjøpt mange flere tjenester. Tenk så deilig kun konsentrere seg om jobb og bruke resten av tiden på barna❤️ de er heldige som. Har slike muligheter 3 1
muve Skrevet 22. februar #794 Skrevet 22. februar tausen skrev (3 timer siden): Hadde jeg hatt økonomi til det, skulle jeg kjøpt mange flere tjenester. Tenk så deilig kun konsentrere seg om jobb og bruke resten av tiden på barna❤️ de er heldige som. Har slike muligheter Absolutt. Det tror jeg mange både vil og gjør. Det handler (for min del) mer om hvordan hun snakker om det. Veldig oven ifra og ned. Og det gjør hun om mange ting , som en blanding av at følgere ikke kan noen ting og at hun kan så mye, som at hun skjønner så mye mer og er så mye smartere enn andre. Men selv sitter jeg mer igjen med følelsen Av at hun er virkelighetsfjern og tror ingen andre er med barna sine og krangler så mye. Som at å få hjelp er nøkken til å være lykkelig! vanskelig å forklare inntrykket man sitter igjen med. Det er ikke feil å få hjelp (og de virker å ivareta nåværende au pair veldig fint), men jeg får avsmak av hvordan hun snakker om det og mellom linjene antyder at andre med mindre penger/ikke samme mulighet har det så grusomt 2 9
Lili-S Skrevet 22. februar #795 Skrevet 22. februar Uff, har egentlig hatt helt ok inntrykk ved å følge litt med på Snap’en hennes. Spesielt da hun fødte barna og dokumenterte hverdagen fra sykehuset. Hatt inntrykket av at hun er litt «grunn»… Men!!! Kikket innom «Mødre». Finnes det noe mer overfladisk vestkantfrue?? Hun har jo null kontakt med virkeligheten. Hun uttaler selv at ingen kan forstå hvordan det er å oppleve det hun har vært gjennom med tvillingene uten å ha opplevd det selv… Det har jeg ingen problemer med å forstå! Men hva om hun tenker likt om andre!! Hun kan jo heller ikke forstå hvordan det er å ikke ha penger tytende ut av alle kroppsåpninger. Gud, jeg fikk avsmak… Kvalm etter å ha sett de første episodene😵💫 5 8
Cami9 Skrevet 22. februar #796 Skrevet 22. februar (endret) muve skrev (5 timer siden): Absolutt. Det tror jeg mange både vil og gjør. Det handler (for min del) mer om hvordan hun snakker om det. Veldig oven ifra og ned. Og det gjør hun om mange ting , som en blanding av at følgere ikke kan noen ting og at hun kan så mye, som at hun skjønner så mye mer og er så mye smartere enn andre. Men selv sitter jeg mer igjen med følelsen Av at hun er virkelighetsfjern og tror ingen andre er med barna sine og krangler så mye. Som at å få hjelp er nøkken til å være lykkelig! vanskelig å forklare inntrykket man sitter igjen med. Det er ikke feil å få hjelp (og de virker å ivareta nåværende au pair veldig fint), men jeg får avsmak av hvordan hun snakker om det og mellom linjene antyder at andre med mindre penger/ikke samme mulighet har det så grusomt 100 % enig med deg! Hun snakker om visse ting som at hun er gud, og hver gang det kommer kommentarer om at de har mye penger så deler hun det på snap😉 Sannheten er vel at mesteparten av pengene er Kristian sine… Hun er rappkjeftet og harry - men prøver hardt å være «rikmannsfrue». Når hun ble sammen med Kristian så gikk hun fra slutty bekledning til å bli «tantente» over natta, alt for å se rik og mektig ut! Endret 22. februar av Cami9 1 10
anno19 Skrevet 23. februar #797 Skrevet 23. februar Mektig er hun vel ikke, men hun er dessverre svært ufin. Det gir makt i form av at ingen har lyst til å bli utsatt for den frekke munnen hennes og da flytter folk seg, men det er ikke ut av respekt😉 Hun kunne lært noe av sine svigerinner, de har klasse og klarer å balansere some uten å være ufine. 4 2
ForumMaria Skrevet 23. februar #799 Skrevet 23. februar Cami9 skrev (10 timer siden): 100 % enig med deg! Hun snakker om visse ting som at hun er gud, og hver gang det kommer kommentarer om at de har mye penger så deler hun det på snap😉 Sannheten er vel at mesteparten av pengene er Kristian sine… Hun er rappkjeftet og harry - men prøver hardt å være «rikmannsfrue». Når hun ble sammen med Kristian så gikk hun fra slutty bekledning til å bli «tantente» over natta, alt for å se rik og mektig ut! Enig. Rappkjeftet og harry er riktig ord. Og klesstilen oser «nyrik». Kan ikke fatte og begripe at en så oppegående mann hun har kan finne det tilfredsstillende å omgås en slik person, annet enn seksuelt. Hun kan jo ikke være en sparringspartner på noe med samfunn, politikk, eller generelt engasjement annet enn Chanel, Hermès, hente pakke og ta egenpleie 7 8
Justlooking Skrevet 23. februar #800 Skrevet 23. februar ForumMaria skrev (8 timer siden): Enig. Rappkjeftet og harry er riktig ord. Og klesstilen oser «nyrik». Kan ikke fatte og begripe at en så oppegående mann hun har kan finne det tilfredsstillende å omgås en slik person, annet enn seksuelt. Hun kan jo ikke være en sparringspartner på noe med samfunn, politikk, eller generelt engasjement annet enn Chanel, Hermès, hente pakke og ta egenpleie Har tenkt det samme, skjønner ikke hva han ser i henne. 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå