Ellie25 Skrevet 16. januar #762 Skrevet 16. januar Poly skrev (48 minutter siden): Har de fått ny au pair? Ja. Hun skal være der i 6 mnd. 1
mimimi123 Skrevet 20. januar #763 Skrevet 20. januar fruvanlig skrev (På 2.12.2025 den 9.42): Ikke at jeg er fan av henne men her måtte jeg bare svare; Tenker du at hun har funnet på å gi dem fast føde helt uten innvirkning fra helsevesenet? Lite sannsynlig. Så da er det vel egentlig bare å la være å kommentere. Om du skulle vært i helsevesenet selv, er det også mange meninger innad der. Må nesten bare regne med at hun følger gitte råd. jeg har ingen formening om når barna hennes bør få mat eller ikke, men hun har jo flere ganger før tatt avgjørelser utenfor helsevesenets regi? satt barna på laktosefri mme på råd fra en vilkårlig følger, og ikke minst han kvakksalveren hun betalte grådig mye for å kna «magesekken ut av spiserøret» på guttene:’) får ikke følelsen at hun er en slave til helsepersonells føringer akkurat 2
mimimi123 Skrevet 20. januar #764 Skrevet 20. januar Stargaze skrev (På 23.11.2025 den 0.37): Man leverer også barn i en barnehage med voksne man aldri har møtt før… da under regi av en barnehageleder og flere voksne, utdannede pedagoger. det er litt forskjell på det og en nittenåring uten noe relevant utdanning eller sertifisering. 1 2
Rosamuffins Skrevet 20. januar #765 Skrevet 20. januar Hvordan kan hun ha ny au-pair når hele au-pair ordningen er avviklet? 1 1
Hallepalle2 Skrevet 20. januar #766 Skrevet 20. januar Rosamuffins skrev (2 timer siden): Hvordan kan hun ha ny au-pair når hele au-pair ordningen er avviklet? https://www.regjeringen.no/no/aktuelt/au-pair-ordningen-avvikles/id3025775/ Avviklingen innebærer at tredjelandsborgere ikke lenger kan få opphold i Norge som au pair. Det vil imidlertid fortsatt være mulig å hente au pairer eller praktikanter fra EØS-området, i henhold til det vanlige EØS-regelverket om fri bevegelighet.
Lune Skrevet 28. januar #767 Skrevet 28. januar Hvorfor har hun der enorme behovet å flashe hvor mye penger de har? Er det fordi hun er nyrik? Hagearkitekt med basseng, sauna bla bla. 3 4
Justlooking Skrevet 28. januar #768 Skrevet 28. januar Lune skrev (1 time siden): Hvorfor har hun der enorme behovet å flashe hvor mye penger de har? Er det fordi hun er nyrik? Hagearkitekt med basseng, sauna bla bla. Det er vel ikke hun som er rik. Og han har aldri vært i fokus noe sted før han ble sammen med henne …. 2
Tough cookie Skrevet 28. januar #769 Skrevet 28. januar Lune skrev (1 time siden): Hvorfor har hun der enorme behovet å flashe hvor mye penger de har? Er det fordi hun er nyrik? Hagearkitekt med basseng, sauna bla bla. Det er han som har pengene-ikke hun 3
Poly Skrevet 29. januar #771 Skrevet 29. januar Tror hun tjener ganske bra på snap og tv og diverse hun driver med altså.
Horisonten Skrevet 30. januar #772 Skrevet 30. januar (endret) Jeg forstår ikke at hun kan være så mye på telefon når hun har 3 små barn som naturligvis trenger omsorgsgiverens oppmerksomhet og tilstedeværelse. Da hun filmet rampenissen og datteren Olivia på snap i desember, var datteren så ukomfortabel. Ba Karianne ta vekk rampenissen og alt sprellet moren hadde stelt i stand. Barnet var ubekvem med hele situasjonen. Men Karianne syns det var gøy. Alt for content. Usmakelig dame! Endret 30. januar av Horisonten 2 3
-Turtle Skrevet 30. januar #773 Skrevet 30. januar Horisonten skrev (34 minutter siden): Jeg forstår ikke at hun kan være så mye på telefon når hun har 3 små barn som naturligvis trenger omsorgsgiverens oppmerksomhet og tilstedeværelse. Da hun filmet rampenissen og datteren Olivia på snap i desember, var datteren så ukomfortabel. Ba Karianne ta vekk rampenissen og alt sprellet moren hadde stelt i stand. Barnet var ubekvem med hele situasjonen. Men Karianne syns det var gøy. Alt for content. Usmakelig dame! Den tiden jeg fulgte henne (mens hun var gravid og en liten stund etterpå) var det flere ganger man hørte datteren prøve å få kontakt med mamma. Men nei.. hu mor var opptatt med å filme seg selv 🙄 2 4
Horisonten Skrevet 30. januar #774 Skrevet 30. januar -Turtle skrev (3 minutter siden): Den tiden jeg fulgte henne (mens hun var gravid og en liten stund etterpå) var det flere ganger man hørte datteren prøve å få kontakt med mamma. Men nei.. hu mor var opptatt med å filme seg selv 🙄 Grusomt! Fikk samme inntrykk da jeg fulgte henne tidligere. Ble oppriktig dårlig av det. Neglisjering 1 1
Poly Skrevet 30. januar #775 Skrevet 30. januar Horisonten skrev (4 timer siden): Jeg forstår ikke at hun kan være så mye på telefon når hun har 3 små barn som naturligvis trenger omsorgsgiverens oppmerksomhet og tilstedeværelse. Da hun filmet rampenissen og datteren Olivia på snap i desember, var datteren så ukomfortabel. Ba Karianne ta vekk rampenissen og alt sprellet moren hadde stelt i stand. Barnet var ubekvem med hele situasjonen. Men Karianne syns det var gøy. Alt for content. Usmakelig dame! Er vel en av grunnene til at hun «må» ha aupair. 3
ForumMaria Skrevet torsdag kl. 07:27 #776 Skrevet torsdag kl. 07:27 -Turtle skrev (På 30.1.2026 den 10.04): Den tiden jeg fulgte henne (mens hun var gravid og en liten stund etterpå) var det flere ganger man hørte datteren prøve å få kontakt med mamma. Men nei.. hu mor var opptatt med å filme seg selv 🙄 Enig. Men hun svarte en gang på det, at barna nå til dags var så vant at foreldre svarte de med en gang og måtte tåle å vente. Er enig i det, men ofte kanskje litt større barn og noe annet enn om du tar oppvasken liksom. Nei for en usmakelig og ukarismatisk dame hun er… 2 1
Hallepalle2 Skrevet 6 timer siden #777 Skrevet 6 timer siden ForumMaria skrev (På 5.2.2026 den 8.27): Enig. Men hun svarte en gang på det, at barna nå til dags var så vant at foreldre svarte de med en gang og måtte tåle å vente. Er enig i det, men ofte kanskje litt større barn og noe annet enn om du tar oppvasken liksom. Nei for en usmakelig og ukarismatisk dame hun er… Snap er jobben hennes, det er slett ikke uvanlig at barn må vente når foreldrene jobber. Og så må vi huske på at hennes døgn har også 24 timer, hvor mange minutt pr dag blir vist på snap? Maks 60 vil jeg si, så altså en time blir publisert. Det brukes nok noen timer til til redigering, men hun er likevel langt unna 7,5 t arbeidsdag på det jevne. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå