Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Vanilje70 skrev (På 5.10.2025 den 1.00):

Hun sier jo at hun er enten syk elller på ferie. Nå var hun vist syk da

Likevel. Jeg skulle hatt ganske mye mer energi om jeg kunne outsourcet alt husarbeid 

Edit: Siterte feil. Skulle sitere den som skrev at hun ”bare” hadde au pair 5 timer om dagen. 

Endret av Fenomen
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fenomen skrev (5 timer siden):

Likevel. Jeg skulle hatt ganske mye mer energi om jeg kunne outsourcet alt husarbeid 

Haha jeg og- 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Norah.A. skrev (På 23.9.2025 den 14.07):

Jeg oppfattet ikke henne som beruset, men ekstremt trøtt og sliten. 

Jeg syntes jo det er rart at hvis man er SÅ trøtt og sliten…. at man da orker å snappe? At det er det man tenker på …. Da må man hvile/sove. Så dårlig råd har ikke Spetalen av hun må snappe akkurat da. De aller fleste med barn veit hvordan dette livet er i en periode.

• Liker 3
  • Nyttig 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Karianne er den verste av dem alle (influensere) til å eksponere barna🙈 Ansiktet er lite eksponering ifht all informasjonen.. gårsdagen med dattera som synger karaoke eller hva det nå er, så er dette veldig ugreit.  All den klaginga på gulping/spying på tvilling-gutta også... ++++ 

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet

Folkelige og jordnære Karianne som drar på Folkemuseum med barna iført Chanel støvler og en lue som ligner noe en russisk h#%* går med.. En pels klump av et slag. 

Og står på kjøkkenet og sier man skal spise rene råvarer og kle seg i kvalitet. 

Hun er så usmakelig…

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
ForumMaria skrev (8 timer siden):

Folkelige og jordnære Karianne som drar på Folkemuseum med barna iført Chanel støvler og en lue som ligner noe en russisk h#%* går med.. En pels klump av et slag. 

Hun er så usmakelig…

Synes dette er mer usmakelig å si noen ser ut som en russisk hore pga valg av hodeplagg,enn å si man bør spise rene råvarer og ha med barna på museum,gitt..

Endret av J..
  • Liker 7
  • Nyttig 5
Skrevet
J.. skrev (26 minutter siden):

Synes dette er mer usmakelig å si noen ser ut som en russisk hore pga valg av hodeplagg,enn å si man bør spise rene råvarer og ha med barna på museum,gitt..

Jeg sa ikke hun så ut som en russisk hore! Men hun ser tacky og usmakelig ut ja, og at det plagget forbinder jeg slik. 
Alle har ikke råd til å kjøpe rene råvarer, det er dyrt.. Samme med klær i rent ull f eks. Poenget er bare at hun kan jo bare gjøre alt det men ikke kringkaste det slik at vi andre føler vi ikke gjør noe rett..

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
ForumMaria skrev (9 timer siden):

Hun er så usmakelig…

Er det fottøyet av avgjør om det er bra å ta med barna på museum? For en idiotisk holdning! 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Lurer veldig på hva svigerfar synes om henne 😆

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Kalkula skrev (29 minutter siden):

Lurer veldig på hva svigerfar synes om henne 😆

Virker ikke som han har problemer med at datteren henger med en av Norges mest profilerte OF creators,så at sønnen har funnet en "dødelig" går nok også bra,skal du se.

• Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt.

Måne, admin. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...