Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Baksiden av medaljen når en filmer seg selv 24/7 er at de som følger med lett ser når noe endrer seg……

• Liker 2
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jente456 skrev (4 timer siden):

Hun deler jo bilder av guttenes ansikt i samme snap, når hun tidligere har sagt hun ikke skal gjøre det sååå… 

Ja, for det er jo helt det samme…

Jeg blir faktisk målløs. 

• Liker 1
Skrevet
Kristine79 skrev (3 timer siden):

Skjønner ikke hva du ikke forstår? Hun har lagt ut gjentatte ganger at hun drikker. Både med og uten barn.

Drikker? Her er det vel mengden som er essensiell. Ett glass vin skader ingen, og jeg nekter faktisk å tro at hun legger ut film av at hun er beruset rundt barna. At dere troooor noe betyr ikke at dere vet. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Hallepalle2 skrev (2 timer siden):

Drikker? Her er det vel mengden som er essensiell. Ett glass vin skader ingen, og jeg nekter faktisk å tro at hun legger ut film av at hun er beruset rundt barna. At dere troooor noe betyr ikke at dere vet. 

Ja. Drikker. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Hallepalle2 skrev (12 timer siden):

Så du snappene den kvelden/natten? 
Det er helt klart at det handler om mengde. Det er også klart at det finnes foreldre som er beruset rundt barna sine. Helt enig at det virker helt absurd å legge dette ut, samtidig ser vi at grenser stadig pushes når det gjelder hva man deler. Nei, vi vet ikke, og hun sier selv hun var trøtt, men når man har fulgt med på snap det siste året og alt de har vært igjennom så stusset jeg veldig over de snappene den kvelden. 

Endret av Jobbermedbarn
  • Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg oppfattet ikke henne som beruset, men ekstremt trøtt og sliten. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Norah.A. skrev (2 timer siden):

Jeg oppfattet ikke henne som beruset, men ekstremt trøtt og sliten. 

Det er jo 100 % sikkert at hun ikke poster film av at hun er beruset sammen med babyene. Folk må virkelig skjerpe seg!

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Hallepalle2 skrev (16 timer siden):

Det er jo 100 % sikkert at hun ikke poster film av at hun er beruset sammen med babyene. Folk må virkelig skjerpe seg!

Hvorfor er det 100 % sikkert? 

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet

Hva heter serien hun så på , hvor noen er team conrad 

Skrevet
Strikkemamsen skrev (1 time siden):

Hva heter serien hun så på , hvor noen er team conrad 

The summer I turned pretty

Skrevet

Hun har tydligvis gått mye ned i vekt, og vil gjerne vise det. Og hva er greia m at hun sitter å holder på den kjeksen gjennom hele story timen? For å få kommentarer på vekta si? 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Vanilje70 skrev (6 timer siden):

Hun har tydligvis gått mye ned i vekt, og vil gjerne vise det. Og hva er greia m at hun sitter å holder på den kjeksen gjennom hele story timen? For å få kommentarer på vekta si? 

Det la jeg merke til også.

Sikkert travelt med tre små og da renner kiloene av 

• Liker 1
Skrevet
Tough cookie skrev (10 minutter siden):

Det la jeg merke til også.

Sikkert travelt med tre små og da renner kiloene av 

Har ikke hun aupair boende hos dem? Det er vel til ganske stor avlastning? Datteren er i barnehagen og mannen kommer hjem på kvelden?

• Liker 2
Skrevet
Justlooking skrev (8 timer siden):

Har ikke hun aupair boende hos dem? Det er vel til ganske stor avlastning? Datteren er i barnehagen og mannen kommer hjem på kvelden?

Aupairen passer ikke barn under ett år. Og jobber bare fem timer om dagen.

• Liker 4
Skrevet
Justlooking skrev (På 3.10.2025 den 23.22):

Hun sier jo at hun er enten syk elller på ferie. Nå var hun vist syk da

• Liker 2
Skrevet
Justlooking skrev (På 4.10.2025 den 0.44):

Aner ikke. Hva influensere sier og gjør er ofte to forskjellige ting 👍 Husker henne fra bloggen og vennekretsen den gang da, og det var Carina Dahl, Linni Meister og den gjengen der. Og bodde i LA og festet med Dan Blitzeran eller hva han nå het 😅

Måtte google https://www.klikk.no/underholdning/karianne-22---spurt-om-a-posere-lettkledd-for-instagram-playboyen-4625739

(Fulgte med på bloggere den gang det var aktuelt for mange år siden, og er ikke engasjert i folk i «nyere» tid med Instagram/tiktok/whatever 😅)

Er hun ikke venn m annikken mer? Hva skjedde der?

• Liker 2
Skrevet
Justlooking skrev (På 4.10.2025 den 0.44):

Aner ikke. Hva influensere sier og gjør er ofte to forskjellige ting 👍 Husker henne fra bloggen og vennekretsen den gang da, og det var Carina Dahl, Linni Meister og den gjengen der. Og bodde i LA og festet med Dan Blitzeran eller hva han nå het 😅

Måtte google https://www.klikk.no/underholdning/karianne-22---spurt-om-a-posere-lettkledd-for-instagram-playboyen-4625739

(Fulgte med på bloggere den gang det var aktuelt for mange år siden, og er ikke engasjert i folk i «nyere» tid med Instagram/tiktok/whatever 😅)

Oyy

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Måne, admin. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...