Donnap Skrevet 4. september #621 Skrevet 4. september Jeg fulgte henne gjennom svangerskapet og til inntil nylig. Kjempesøt jente og liker måten de er foreldre på, men herlighet for en barneeksponering hun driver med. Det er faktisk helt vilt, og blir bare verre og verre for hver dag virker det som. Hun viser mer og mer ansikt. Jeg hadde ikke hatt noe problem med å kjenne igjen datteren hennes, og det er skikkelig skummelt med tanke på at de er så rike. Jeg fatter ikke at de tørr. Norge er jo ett trygt land, men vi vet jo det skjer mye rart her også. Hun fikk enormt mye nye følgere i svangerskapet, og det er forståelig, men nå håper jeg inderlig hun slutter med den enorme barneeksponering hun holder på med, det er sykt at ikke flere folk avfølger henne pga den. Virkelig kritikkverdig at hun gjør det. 6 3
cerruti Skrevet 4. september #622 Skrevet 4. september Jeg har også likt å følge hvor rolig og avslappet hun har vært i svangerskapet. Om det nå blir miniporsjoner igjen m cottage cheese og strengt treningsregime avfølger jeg. 3
Bibbedi Skrevet 9. september #623 Skrevet 9. september ForumMaria skrev (På 2.9.2025 den 13.56): Nei. Eller jo man kan. Arv kan ikke forfordeles, men man kan gi gaver og slik kan vel det bli skjevt fordelt? Jo arv kan forfordeles. Det er en pliktdel på 15G per barn, utover det kan man gi resten til et av barna eller Røde Kors om man vil. Men man kan gjøre hva man vil med det man eier før man dør. Som å gi 100% til et barn…. 1
ForumMaria Skrevet 9. september #624 Skrevet 9. september Bibbedi skrev (2 timer siden): Jo arv kan forfordeles. Det er en pliktdel på 15G per barn, utover det kan man gi resten til et av barna eller Røde Kors om man vil. Men man kan gjøre hva man vil med det man eier før man dør. Som å gi 100% til et barn…. Ja sånn ja. Så det er bare at man ikke kan gjøre et barn arveløs?
Irja Skrevet 10. september #625 Skrevet 10. september ForumMaria skrev (15 timer siden): Ja sånn ja. Så det er bare at man ikke kan gjøre et barn arveløs? Du kan ikke gjøre et barn arveløs, men du kan jo sørge for at det ikke er noe igjen å arve.. 4 3
Bibbedi Skrevet 14. september #626 Skrevet 14. september Irja skrev (På 10.9.2025 den 14.32): Du kan ikke gjøre et barn arveløs, men du kan jo sørge for at det ikke er noe igjen å arve.. Om man forventer å arve 50 mill og bare arver ca en mill mens søsken får resten så føles det nok som at man blir arveløs. 5
ForumMaria Skrevet 15. september #627 Skrevet 15. september At ikke Kristian skjemmes. Han virker oppegående, smart og med skikkelig utdanning. Virker nesten som han skjemmes når hun kommer med tlf og filmer aaaaalt han gjør. Det passer seg liksom ikke slik hun holder på… 3 7
anno19 Skrevet 16. september #628 Skrevet 16. september Det må være slitsomt å leve med en person som nærmest manisk filmer absolutt alt, er egentlig bare trist å se - og det er ikke innhold i noe, bare fjas og tomt prat for å hale ut tiden. Alt blir kamuflert som humor…. 2 9
Poly Skrevet 19. september #629 Skrevet 19. september Han ser litt irritert ut, men ler det bort. 3 2
hege78 Skrevet 19. september #630 Skrevet 19. september Poly skrev (5 timer siden): Han ser litt irritert ut, men ler det bort. Hva ser han i henne, utenom utseendet? 2 2
J.. Skrevet 19. september Forfatter #631 Skrevet 19. september hege78 skrev (3 timer siden): Hva ser han i henne, utenom utseendet? Ser ut som de har det mye gøy sammen,så er vel det da,i hvert fall. 1 1
S_ofie Skrevet 19. september #632 Skrevet 19. september hege78 skrev (3 timer siden): Hva ser han i henne, utenom utseendet? Hun virker jo som en super person. Har langt mer enn utseende å by på og slik jeg forstår så føler han seg heldig. Hun er en utrolig god mamma, veldig avslappende energi, livlig og jordnær. Hva skulle han ikke sett i hun? 10 1
Durancell Skrevet 19. september #633 Skrevet 19. september S_ofie skrev (3 minutter siden): Hun virker jo som en super person. Har langt mer enn utseende å by på og slik jeg forstår så føler han seg heldig. Hun er en utrolig god mamma, veldig avslappende energi, livlig og jordnær. Hva skulle han ikke sett i hun? Hvordan vet du at hun er en utrolig god mamma? 9
mannor Skrevet 19. september #634 Skrevet 19. september S_ofie skrev (8 minutter siden): Hun virker jo som en super person. Har langt mer enn utseende å by på og slik jeg forstår så føler han seg heldig. Hun er en utrolig god mamma, veldig avslappende energi, livlig og jordnær. Hva skulle han ikke sett i hun? Jordnær er hun ikke 7 13
S_ofie Skrevet 19. september #635 Skrevet 19. september Durancell skrev (34 minutter siden): Hvordan vet du at hun er en utrolig god mamma? Det VET man sjeldent om noen. Men av det man ser sammenlignet med mye annet på sosiale medier så virker hun som en veldig god mor. 2
S_ofie Skrevet 19. september #636 Skrevet 19. september mannor skrev (30 minutter siden): Jordnær er hun ikke Det syns nå jeg😂 2 1
mannor Skrevet 19. september #637 Skrevet 19. september S_ofie skrev (10 minutter siden): Det syns nå jeg😂 Å kjøpe vesker til mange tusen jevnlig, er ikke jordnært. Hun lever i sin egen boble, der materialistiske ting betyr alt. 7 11
anno19 Skrevet 19. september #638 Skrevet 19. september Jordnær er ikke den beskrivelsen jeg ville ha brukt på en person som shopper dyre merker så ofte som det der. God mor? Når en selger livet til barna på nett for egen inntekt og oppmerksomhet? Virkelig? 4 12
M.H85 Skrevet 19. september #639 Skrevet 19. september Jeg har ikke sett så mye, men det jeg har sett så fremstår hun både hyggelig og oppegående. Tenkte først hun virket litt enkel, men så etterhvert at hun hadde noe mellom øyrene. Synes de virker som et lykkelig fint par😊 4 1
bygdefruen Skrevet 20. september #640 Skrevet 20. september mannor skrev (11 timer siden): Å kjøpe vesker til mange tusen jevnlig, er ikke jordnært. Hun lever i sin egen boble, der materialistiske ting betyr alt. Hun hadde påfallende mange, nye vesker etter de kom hjem fra Tyrkia i fjor eller året før det igjen. Så tror ikke _alle_ veskene hennes er ekte. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå