Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Donnap skrev (På 26.8.2025 den 3.00):

Ja der mistet hun nok noen følgere med å poste fra da hun var så sykt tynn... Var ikke lite hun postet heller, og flere bikinibilder, som hun plutselig postet uten noen grunn. Sikkert minner fra ett annet år, men hvem i all verden har interesse av å se masse bilder fra ett annet år plutselig,  iallfall ikke jeg.

Jeg har egentlig sluttet å følge alle influensere, men syntes svangerskapet og tiden etterpå har vært intressant, så har delvis fulgt henne.  Har likt at hun har hatt ett avslappet forhold til mammakroppen,  og synes hun har vært finere enn noengang både i og etter svangerskapet. Jeg heier på henne når det gjelder å komme seg i form å gå turer, men å gå 10000 skritt hver dag med 3 unger er jo helt vilt om hun får til. Håper hun firer på de kravene når man ser hvor sliten hun er...

Husker hun la ut på tik tok før hun ble gravid om hun skulle fortelle hva man måtte gjøre for å bli like  tynn som henne, hun fikk kraftig kritikk for det, så hun slettet den videoen. I mine øyne var hun da sykt tynn. Virker som hun er i gang med det samme nå, så da får hun ikke flere klikk fra meg iallfall.  Og så må jeg jo si at jeg synes de virker som veldig fine foreldre, men liker ikke at de bruker ungene for å få flere klikk. 

10 000 skritt er ikke mye for et normalt aktivt menneske. Jeg regner med at en trebarnsmor får ca halvparten av dem bare ved å være aktiv med barn og husarbeid. Legg så til en trilletur eller to så er man i mål uten noe stress. Jeg syns hun legger listen fornuftig når det er snakk om å komme i form etter et hardt svangerskap og barseltid. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gikk hun rundt i bikini på vinsmaking? 🫣🫣

• Liker 3
Skrevet
Pasha skrev (På 31.8.2025 den 17.07):

Gikk hun rundt i bikini på vinsmaking? 🫣🫣

Det reagerte jeg på også🤨

• Liker 3
Skrevet

Ser far Spetalen overfører verdier til sine døtre. Står at sønnen ikke kan få pga han er aksjeanalytiker. Men likevel er det noe som skurrer her… noe sier meg at det er unge fru Spetalen de ikke er så gira at skal få tak i denne formuen…? Og det skjønner jeg jo godt… Men kan jo selvsagt være jeg tar helt feil og han har fått noe annet….

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
ForumMaria skrev (1 time siden):

Ser far Spetalen overfører verdier til sine døtre. Står at sønnen ikke kan få pga han er aksjeanalytiker. Men likevel er det noe som skurrer her… noe sier meg at det er unge fru Spetalen de ikke er så gira at skal få tak i denne formuen…? Og det skjønner jeg jo godt… Men kan jo selvsagt være jeg tar helt feil og han har fått noe annet….

Håper han får tilsvarende. Alt annet blir jo helt horribelt. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
cerruti skrev (1 time siden):

Håper han får tilsvarende. Alt annet blir jo helt horribelt. 

Ja det er jeg enig i. Men rart det ikke står det?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
ForumMaria skrev (2 minutter siden):

Ja det er jeg enig i. Men rart det ikke står det?

Man gir vel uansett ikke til to av tre barn. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
cerruti skrev (49 minutter siden):

Nei. Eller jo man kan. 

Arv kan ikke forfordeles, men man kan gi gaver og slik kan vel det bli skjevt fordelt?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
cerruti skrev (1 time siden):

Man burde ikke, men mange gjør det likevel. 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
ForumMaria skrev (7 timer siden):

Men likevel er det noe som skurrer her… noe sier meg at det er unge fru Spetalen de ikke er så gira at skal få tak i denne formuen…? 

Ja, for søstrene Spetalen er jo veldig nøysomme i sin livsstil… 🧐😂

• Liker 10
Skrevet

Ifølge Karianne sin snapschat så måtte Kristian nå få ut litt "frustrasjon" på treningsrommet.. Ble han blindsided av at arven fra far gikk til søstrene? 👀

• Liker 2
Skrevet
Fotballmamma skrev (2 timer siden):

Blir det ikke litt annet med egne barn? Enn en inngiftet pr kåt influencer?

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Fotballmamma skrev (1 time siden):

De er i hvert fall døtrene hans.. 

• Nyttig 2
Skrevet
Jente456 skrev (På 25.8.2025 den 20.32):

Veldig viktig å legge ut bilde fra tiden før graviditet, da hun gikk så mye ned før bryllupet. Lurer på hvilke hjelpemidler hun brukte🫢 

Damer er de verste! Wtf, skjerp deg. Du fremstår som en sjalu ungjente. Det er da svært mange som velger å legge seg i hardtrening/diett før bryllup. Hun har både tid og penger til å spise riktig og trene mye. Da er det faktisk ikke så vanskelig for mange. Skulle gjerne ønske jeg hadde samme mulighet. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Jente456 skrev (23 timer siden):

De er i hvert fall døtrene hans.. 

Hun virker som en svært god kone og en veldig god mamma. Lager mye fantastisk mat, lager det koselig hjemme, flink med barna. Hva er det som gjør deg så sint? At hun snapper mye, det er jo det hun tjener penger på ? Du ser sjeldent hun skryte over pengebruket som f.eks. pilotfrue, mamma til Michelle etc.  jeg syntes hun eksponerer barna men det er en annen debatt 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
ForumMaria skrev (På 2.9.2025 den 20.01):

Blir det ikke litt annet med egne barn? Enn en inngiftet pr kåt influencer?

Ene datteren er jo mye mer PR kåt haha. Kristian har dog blitt holdt utenom familien lenge før Kariann. Han tok mor sin side og er knyttet til sin mor og stefar. 

Skrevet
SigridElise skrev (1 time siden):

Damer er de verste! Wtf, skjerp deg. Du fremstår som en sjalu ungjente. Det er da svært mange som velger å legge seg i hardtrening/diett før bryllup. Hun har både tid og penger til å spise riktig og trene mye. Da er det faktisk ikke så vanskelig for mange. Skulle gjerne ønske jeg hadde samme mulighet. 

Super sjalu er jeg!
Joda, mange som velger å komme i form før bryllupet sitt. Men har du sett hvor tynn hun ble? Litt begrenset hvor mye man klarer å gå ned i vekt på så kort tid uten hjelpemidler, når man faktisk er slank fra før av. Letter å gå ned i vekt når man er overvektig. Så enten har hun brukt hjelpemidler (mange influenser som har gjort det), ellers har hun virkelig kun spist et måltid om dagen og vært på skikkelig hard diett, noe jeg tviler på. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
SigridElise skrev (1 time siden):

Hun virker som en svært god kone og en veldig god mamma. Lager mye fantastisk mat, lager det koselig hjemme, flink med barna. Hva er det som gjør deg så sint? At hun snapper mye, det er jo det hun tjener penger på ? Du ser sjeldent hun skryte over pengebruket som f.eks. pilotfrue, mamma til Michelle etc.  jeg syntes hun eksponerer barna men det er en annen debatt 

Hun bare handlet som gal på Hermès i sommer og la dette ut på snap.. alle har sin egen måte å skryte over pengene sine på

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Jente456 skrev (15 minutter siden):

Super sjalu er jeg!
Joda, mange som velger å komme i form før bryllupet sitt. Men har du sett hvor tynn hun ble? Litt begrenset hvor mye man klarer å gå ned i vekt på så kort tid uten hjelpemidler, når man faktisk er slank fra før av. Letter å gå ned i vekt når man er overvektig. Så enten har hun brukt hjelpemidler (mange influenser som har gjort det), ellers har hun virkelig kun spist et måltid om dagen og vært på skikkelig hard diett, noe jeg tviler på. 

Tenker at dette er ikke noe vi trenger å diskutere i 2025? Jeg har selv gått ned så mye på kort tid, brukte jeg hjelpemidler ? Nei. Hadde jeg et godt selvbilde ? Nei. Man vet ikke hva andre står i. Andre raser ned akkurat like mye som hun gjorde når de går gjennom sorg eller brudd. Så absolutt mulig å gjøre det uten hjelpemidler jo… Du hadde ikke kritisert vekten hennes om det var grunnet sorg , men siden hun er (etter hva vi tolker ) lykkelig så er det ok å kritisere? 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
SigridElise skrev (Akkurat nå):

Tenker at dette er ikke noe vi trenger å diskutere i 2025? Jeg har selv gått ned så mye på kort tid, brukte jeg hjelpemidler ? Nei. Hadde jeg et godt selvbilde ? Nei. Man vet ikke hva andre står i. Andre raser ned akkurat like mye som hun gjorde når de går gjennom sorg eller brudd. Så absolutt mulig å gjøre det uten hjelpemidler jo… Du hadde ikke kritisert vekten hennes om det var grunnet sorg , men siden hun er (etter hva vi tolker ) lykkelig så er det ok å kritisere? 

Jeg gikk ned faktisk enda mer enn henne og var enda tynnere da jeg skulle imponere en fyr 😞 Jeg spiste lite og jogga veldig mye- det gikk fort. Så jo absolutt mulig å gjøre selv 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...