Minnus Skrevet i går, 19:03 #581 Skrevet i går, 19:03 Jente456 skrev (30 minutter siden): Veldig viktig å legge ut bilde fra tiden før graviditet, da hun gikk så mye ned før bryllupet. Lurer på hvilke hjelpemidler hun brukte🫢 Sikkert wegovy, sikkert derfor hun ble gravid med tvilling og. Sies at man blir ekstra fruktbar av å gå på det 1 6
cerruti Skrevet i går, 22:01 #582 Skrevet i går, 22:01 Minnus skrev (2 timer siden): Sikkert wegovy, sikkert derfor hun ble gravid med tvilling og. Sies at man blir ekstra fruktbar av å gå på det Samme m Helene Drage og kanskje hun Martine er el annet? 2
Tough cookie Skrevet i går, 22:52 #583 Skrevet i går, 22:52 Minnus skrev (3 timer siden): Sikkert wegovy, sikkert derfor hun ble gravid med tvilling og. Sies at man blir ekstra fruktbar av å gå på det Får man Wegovy når man er slank/ normalvektig og vil slanke seg til tynn/ mager da?
Donnap Skrevet 22 timer siden #584 Skrevet 22 timer siden Ja der mistet hun nok noen følgere med å poste fra da hun var så sykt tynn... Var ikke lite hun postet heller, og flere bikinibilder, som hun plutselig postet uten noen grunn. Sikkert minner fra ett annet år, men hvem i all verden har interesse av å se masse bilder fra ett annet år plutselig, iallfall ikke jeg. Jeg har egentlig sluttet å følge alle influensere, men syntes svangerskapet og tiden etterpå har vært intressant, så har delvis fulgt henne. Har likt at hun har hatt ett avslappet forhold til mammakroppen, og synes hun har vært finere enn noengang både i og etter svangerskapet. Jeg heier på henne når det gjelder å komme seg i form å gå turer, men å gå 10000 skritt hver dag med 3 unger er jo helt vilt om hun får til. Håper hun firer på de kravene når man ser hvor sliten hun er... Husker hun la ut på tik tok før hun ble gravid om hun skulle fortelle hva man måtte gjøre for å bli like tynn som henne, hun fikk kraftig kritikk for det, så hun slettet den videoen. I mine øyne var hun da sykt tynn. Virker som hun er i gang med det samme nå, så da får hun ikke flere klikk fra meg iallfall. Og så må jeg jo si at jeg synes de virker som veldig fine foreldre, men liker ikke at de bruker ungene for å få flere klikk. 2 3
Donnap Skrevet 22 timer siden #585 Skrevet 22 timer siden Tough cookie skrev (2 timer siden): Får man Wegovy når man er slank/ normalvektig og vil slanke seg til tynn/ mager da? Kan ikke engang innbille meg at hun har fått Wegovy, mener man må være overvektig for å få det, og hun var definitivt ikke overvektig. 1
Pasha Skrevet 21 timer siden #586 Skrevet 21 timer siden Donnap skrev (44 minutter siden): Ja der mistet hun nok noen følgere med å poste fra da hun var så sykt tynn... Var ikke lite hun postet heller, og flere bikinibilder, som hun plutselig postet uten noen grunn. Sikkert minner fra ett annet år, men hvem i all verden har interesse av å se masse bilder fra ett annet år plutselig, iallfall ikke jeg. Jeg har egentlig sluttet å følge alle influensere, men syntes svangerskapet og tiden etterpå har vært intressant, så har delvis fulgt henne. Har likt at hun har hatt ett avslappet forhold til mammakroppen, og synes hun har vært finere enn noengang både i og etter svangerskapet. Jeg heier på henne når det gjelder å komme seg i form å gå turer, men å gå 10000 skritt hver dag med 3 unger er jo helt vilt om hun får til. Håper hun firer på de kravene når man ser hvor sliten hun er... Husker hun la ut på tik tok før hun ble gravid om hun skulle fortelle hva man måtte gjøre for å bli like tynn som henne, hun fikk kraftig kritikk for det, så hun slettet den videoen. I mine øyne var hun da sykt tynn. Virker som hun er i gang med det samme nå, så da får hun ikke flere klikk fra meg iallfall. Og så må jeg jo si at jeg synes de virker som veldig fine foreldre, men liker ikke at de bruker ungene for å få flere klikk. 10000 skritt med 3 unger er virkelig ikke helt vilt! Det skal ikke så mye til å få det med trilletur. eldste er jo I barnehagen, og guttene sover tydeligvis godt i vogn 4 1
cerruti Skrevet 17 timer siden #587 Skrevet 17 timer siden (endret) Donnap skrev (4 timer siden): Kan ikke engang innbille meg at hun har fått Wegovy, mener man må være overvektig for å få det, og hun var definitivt ikke overvektig. Det er mye man kan få ved å bruke den rette legen og de rette argumentene. Forøvrig helt enig i det som skrives her- håpløst at ikke utdannede influensere driver og deler hard slanking med tips til andre. Mange av de har nettopp født og burde ha hodet fokusert på helt andre ting. Endret 17 timer siden av cerruti 3 4
Vanilje70 Skrevet 16 timer siden #588 Skrevet 16 timer siden Tough cookie skrev (8 timer siden): Får man Wegovy når man er slank/ normalvektig og vil slanke seg til tynn/ mager da? Ja, jeg fikk. Fikk en ro og aldri blitr fulgt opp. Får bare ny rp på hn. 1
Orly Skrevet 15 timer siden #589 Skrevet 15 timer siden Tough cookie skrev (8 timer siden): Får man Wegovy når man er slank/ normalvektig og vil slanke seg til tynn/ mager da? Nei det gjør man ikke 1
Minnus Skrevet 12 timer siden #590 Skrevet 12 timer siden Tough cookie skrev (11 timer siden): Får man Wegovy når man er slank/ normalvektig og vil slanke seg til tynn/ mager da? Ja hvis man går privat 1
Donnap Skrevet 11 timer siden #591 Skrevet 11 timer siden Pasha skrev (9 timer siden): 10000 skritt med 3 unger er virkelig ikke helt vilt! Det skal ikke så mye til å få det med trilletur. eldste er jo I barnehagen, og guttene sover tydeligvis godt i vogn Ja men hun ser bare mer og mer sliten ut, å sette seg mål på 10 000 skritt pr dag er mye, med alt de har vært igjennom i svangerskapet. Så spørs det jo hva hun gjør hvis hun ikke greier det, blir hun helt desperat og gjennomfører likevel, eller skjønner hun at det kanskje ikke er det hun bør fokusere på akkurat nå med så små barn. Hurra for henne hvis hun får det til uten at det går på bekostning av helsen hennes eller ungene, ting skjer jo i livet med små barn som gjør at man ikke får gjort alt man vil
Tough cookie Skrevet 5 timer siden #592 Skrevet 5 timer siden Vanilje70 skrev (10 timer siden): Ja, jeg fikk. Fikk en ro og aldri blitr fulgt opp. Får bare ny rp på hn. Hvilke argument brukte du til legen?
Palmemor Skrevet 5 timer siden #593 Skrevet 5 timer siden Tough cookie skrev (12 minutter siden): Hvilke argument brukte du til legen? Bare å gå på nett å fikse det. Juge litt på vekta og voila. Kjenner mange som har fått det på nett, meg selv inkludert (men jeg er overvektig da, bare tør ikke ta det opp med fastlegen fordi hun er ekstremt overvektig🙈)
spirå12 Skrevet 2 timer siden #594 Skrevet 2 timer siden Donnap skrev (9 timer siden): Ja men hun ser bare mer og mer sliten ut, å sette seg mål på 10 000 skritt pr dag er mye, med alt de har vært igjennom i svangerskapet. Så spørs det jo hva hun gjør hvis hun ikke greier det, blir hun helt desperat og gjennomfører likevel, eller skjønner hun at det kanskje ikke er det hun bør fokusere på akkurat nå med så små barn. Hurra for henne hvis hun får det til uten at det går på bekostning av helsen hennes eller ungene, ting skjer jo i livet med små barn som gjør at man ikke får gjort alt man vil 10000 skritt er da virkelig ikke så mye ?!? Det er vel heller innafor anbefaling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå