Poly Skrevet onsdag kl 20:08 #561 Skrevet onsdag kl 20:08 Hallepalle2 skrev (6 timer siden): Jeg er helt ny følger og syns hun er gøy å følge. Om de reiser så er jeg trygg på at det er i enighet med helsestasjon og sykehus. Det eneste jeg reagerer på er at det virker som de små ligger mye på magen, også når de sover. Det er jo en av svært få ting som de med sikkerhet linker til krybbedød, så det syns jeg er utrolig merkelig. Og at eldste sitter forovervendt i bilen. Det er visst veldig vanskelig og få premature til og sove på ryggen, da de er vant til og ligge på magen på sykehus. Hun tenker nok det er ok så lenge hun følger med de. 2 1
Himmelen_91 Skrevet 20 timer siden #562 Skrevet 20 timer siden Likte henne før tvillingene ble født, veldig søtt og positiv. Takler ikke den dama lenger, må være en måte å utlevere disse barna på. Vi har jo sett hvordan tvillingene ser ut, hvorfor er a forsiktig med eldste barnet? 1 5
Fotballmamma Skrevet 17 timer siden #563 Skrevet 17 timer siden Himmelen_91 skrev (3 timer siden): Likte henne før tvillingene ble født, veldig søtt og positiv. Takler ikke den dama lenger, må være en måte å utlevere disse barna på. Vi har jo sett hvordan tvillingene ser ut, hvorfor er a forsiktig med eldste barnet? Jeg har ikke sett tvillingenes ansikt, har sett et par bilder fra siden, men ikke forfra. Vet ikke helt hvor du har sett mer enn det? 4
Himmelen_91 Skrevet 15 timer siden #564 Skrevet 15 timer siden Fotballmamma skrev (1 time siden): Jeg har ikke sett tvillingenes ansikt, har sett et par bilder fra siden, men ikke forfra. Vet ikke helt hvor du har sett mer enn det? Hehe! Hvordan tenker du da at andre halvdelen ser ut da? 5
Fotballmamma Skrevet 14 timer siden #565 Skrevet 14 timer siden Himmelen_91 skrev (46 minutter siden): Hehe! Hvordan tenker du da at andre halvdelen ser ut da? Du mener du kan kjenne igjen guttene ut fra det som er postet av bilder? Wow! Da har du et vesentlig skarpere blikk for gjenkjennelse enn mange andre. Så små babyer forandrer seg også mye bare på en mnd eller to, så da blir det enda vanskeligere å vite noe om hvordan de ser ut. 5 1
elskersommer Skrevet 13 timer siden #566 Skrevet 13 timer siden (endret) Fotballmamma skrev (42 minutter siden): Du mener du kan kjenne igjen guttene ut fra det som er postet av bilder? Wow! Da har du et vesentlig skarpere blikk for gjenkjennelse enn mange andre. Så små babyer forandrer seg også mye bare på en mnd eller to, så da blir det enda vanskeligere å vite noe om hvordan de ser ut. Spiller liten rolle att hun poster fra ene eller andre siden.. Hun eksponerer de små noe så enormt 😔 Endret 13 timer siden av elskersommer 5
Jente456 Skrevet 9 timer siden #567 Skrevet 9 timer siden Hun har mistet det, når snap betaler som de gjør er målet å poste så mye som mulig. Skulle tro de hadde nok penger til at hun ikke trengte å eksponere seg og sine små så mye… 4
Himmelen_91 Skrevet 8 timer siden #568 Skrevet 8 timer siden Fotballmamma skrev (5 timer siden): Du mener du kan kjenne igjen guttene ut fra det som er postet av bilder? Wow! Da har du et vesentlig skarpere blikk for gjenkjennelse enn mange andre. Så små babyer forandrer seg også mye bare på en mnd eller to, så da blir det enda vanskeligere å vite noe om hvordan de ser ut. Spiller ingen rolle om de forandrer seg eller ikke, vi ser hvordan dem så ut når dem var nyfødt, at man deler noe som er så privat. Hvordan tenker du det kommer til å føles for disse små barna når dem blir litt eldre, så får de med seg at mor har delt så mye bilder av dem i så mange forskjellige vinkler? 3
Himmelen_91 Skrevet 8 timer siden #569 Skrevet 8 timer siden Jente456 skrev (28 minutter siden): Hun har mistet det, når snap betaler som de gjør er målet å poste så mye som mulig. Skulle tro de hadde nok penger til at hun ikke trengte å eksponere seg og sine små så mye… Hun må jo jobbe, i tilfelle Kristian går fra henne. 😴😴😴 3
Himmelen_91 Skrevet 7 timer siden #570 Skrevet 7 timer siden Håper ikke det inneholder noe alkohol. Trist om barnet plutselig drikker fra den, vet ikke hvor vanlig det er å ha de flaskene liggende så lavt, når man har små barn. 3
smurfebuss Skrevet 7 timer siden #571 Skrevet 7 timer siden Himmelen_91 skrev (6 minutter siden): Håper ikke det inneholder noe alkohol. Trist om barnet plutselig drikker fra den, vet ikke hvor vanlig det er å ha de flaskene liggende så lavt, når man har små barn. Ei sånn flaske er i seg sjøl så tung at ungen nok søler ut innholdet før den får drukket. Dessuten er begge foreldrene rett ved. Barn kan også klatre opp på bord/benk og få tak i ting. Du setter vel ikke flasker to meter opp i høyden, du heller. 3 1
Vokteren Skrevet 6 timer siden #572 Skrevet 6 timer siden (endret) Jeg følger ikke KV fast, og ser ikke alle snappene hennes. Mulig jeg bare har sett innom på feil dager, men virker som det er mye vin drikking i det hjemmet? Jeg er kanskje sær, men jeg syns det er rart med 3 små barn i hus. Spesielt med to nyfødte som er premature. Endret 4 timer siden av Vokteren 3
Himmelen_91 Skrevet 6 timer siden #573 Skrevet 6 timer siden smurfebuss skrev (36 minutter siden): Ei sånn flaske er i seg sjøl så tung at ungen nok søler ut innholdet før den får drukket. Dessuten er begge foreldrene rett ved. Barn kan også klatre opp på bord/benk og få tak i ting. Du setter vel ikke flasker to meter opp i høyden, du heller. Legger vel ting på plass jeg da, så tung e den nok ikke. Nja en mor som e mer opptatt av skjerm enn sine egne barn, da får vi da håpe på at far passer på. 😁 2 2
J.. Skrevet 6 timer siden Forfatter #574 Skrevet 6 timer siden Vokteren skrev (40 minutter siden): Jeg følger ikke KV fast, og ser ikke snappene hennes. Mulig jeg bare har sett innom på feil dager, men virker som det er mye vin drikking i det hjemmet? Jeg er kanskje sær, men jeg syns det er rart med 3 små barn i hus. Spesielt med to nyfødte som er premature. Merkelig påstånd,når du også sier du sjekker innom sporadisk.. De siste 3 ukene har det vel blitt postet at de har drukket vin til middag 2 ganger..
Vokteren Skrevet 4 timer siden #575 Skrevet 4 timer siden J.. skrev (1 time siden): Merkelig påstånd,når du også sier du sjekker innom sporadisk.. De siste 3 ukene har det vel blitt postet at de har drukket vin til middag 2 ganger.. 2 ganger? Da følger du dårligere med enn meg til og med 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå