Vokteren Skrevet 18. august #542 Skrevet 18. august spirå12 skrev (16 minutter siden): Ungene er vaksinert. Vaksinasjonsprogrammet er ikke fullført i så ung alder. 3 6
Tessa12 Skrevet 18. august #543 Skrevet 18. august Vokteren skrev (1 time siden): De var på politistasjonen i dag for å ordne pass til tvillingene. De skal til Mallorca i bryllup/ferie. Har leid et stort hus og har med barnevaktER. Forsto det slik at dette er i nærmeste fremtid, da KV er redd passene ikke skal komme frem i tide. Vaksiner er visst ikke så viktig... så det nå, men hun snakket om tur over nyttår forrige uke.
Nillani Skrevet 19. august #544 Skrevet 19. august mannor skrev (11 timer siden): Kjerringa er jo syk. Filmer alt hun gjør. Hva er greia med å dele spørsmål og kjærlighet fra følgere og sine egne svar hele tiden? Føler alle influensere gjør det snart. Totalt uinteressant. 7 6
Inga-pinga Skrevet 19. august #545 Skrevet 19. august Nillani skrev (49 minutter siden): Hva er greia med å dele spørsmål og kjærlighet fra følgere og sine egne svar hele tiden? Føler alle influensere gjør det snart. Totalt uinteressant. Mulig jeg tar feil, men Isabel Raad har gjort suksess med den metoden og andre henger seg på. Jeg slutter å følge de som holder på sånt, men tror det tiltrekker seg en viss type følgere? De som vil føles som «venner»? 5 3
Nillani Skrevet 19. august #546 Skrevet 19. august Inga-pinga skrev (56 minutter siden): Mulig jeg tar feil, men Isabel Raad har gjort suksess med den metoden og andre henger seg på. Jeg slutter å følge de som holder på sånt, men tror det tiltrekker seg en viss type følgere? De som vil føles som «venner»? Blir mye tapping som gir cash til disse damene, det er vel det de har skjønt også. Derfor det tar helt av. 3 3
anno19 Skrevet 19. august #547 Skrevet 19. august Jeg tror det er en måte å få følgere til å føle seg sett og så blir en «bestiser», og folk er så enkle at de da føler at de kjenner vedkommende…… 4 2
Tillia Skrevet 19. august #548 Skrevet 19. august Hun har vokst på meg. Syns hun virker som en flott jente, virker komfortabel i egen kropp noe som er et godt forbilde. Hun er også god til å lage mat, virker som et stå på menneske - som er inspirerende 3 3
Anim92 Skrevet 19. august #549 Skrevet 19. august mannor skrev (På 18.8.2025 den 20.30): Kjerringa er jo syk. Filmer alt hun gjør. «Kjerringa» er som de fleste andre som har dette yrket som sitt levebrød. I så fall bransjen, og ikke dama du bør kalle syk. 1
anno19 Skrevet 20. august #550 Skrevet 20. august Tillia skrev (14 timer siden): Hun har vokst på meg. Syns hun virker som en flott jente, virker komfortabel i egen kropp noe som er et godt forbilde. Hun er også god til å lage mat, virker som et stå på menneske - som er inspirerende Hun slanker seg, igjen……så spesielt komfortabel er hun vel da ikke med egen kropp? Stå på menneske? Ja, det er hun👍🏼 står på med mobilen sin 24/7….. 12
J.. Skrevet 20. august Forfatter #551 Skrevet 20. august anno19 skrev (22 minutter siden): Hun slanker seg, igjen……så spesielt komfortabel er hun vel da ikke med egen kropp? Stå på menneske? Ja, det er hun👍🏼 står på med mobilen sin 24/7….. Nå slanker hun seg for å komme tilbake til vekten som var før svangetskapet,noe som er ganske vanlig.. Man trenger ikke akkurat den ekstra vekten etter fødsel.. 1 2
anno19 Skrevet 20. august #552 Skrevet 20. august J.. skrev (2 minutter siden): Nå slanker hun seg for å komme tilbake til vekten som var før svangetskapet,noe som er ganske vanlig.. Man trenger ikke akkurat den ekstra vekten etter fødsel.. Hun slanker seg for å komme tilbake der som hun var før bryllupet, som hun slanket seg til….. Hun er flott akkurat som hun er, men komfortabel er hun tydeligvis ikke. 3 4
J.. Skrevet 20. august Forfatter #553 Skrevet 20. august anno19 skrev (Akkurat nå): Hun slanker seg for å komme tilbake der som hun var før bryllupet, som hun slanket seg til….. Hun er flott akkurat som hun er, men komfortabel er hun tydeligvis ikke. Og vekten før bryllupet,var vekten før tvillingsvangerskap,som jo nettopp var det jeg sa. De færreste er komfortable i postpartum kroppen i den grad at de ønsker å beholde den resten av livet. Helt innafor å gjøre endringer for å komme "tilbake til start". 2 2
Fizzypo Skrevet 20. august #554 Skrevet 20. august J.. skrev (2 timer siden): Og vekten før bryllupet,var vekten før tvillingsvangerskap,som jo nettopp var det jeg sa. De færreste er komfortable i postpartum kroppen i den grad at de ønsker å beholde den resten av livet. Helt innafor å gjøre endringer for å komme "tilbake til start". Hverken vekten før bryllupet eller før tvillingsvangerskapet er en naturlig vekt for henne og det vet du utmerket godt. At folk reagerer på ønsket vektnedgang til undervekt er vel ikke så vanskelig å forstå? Man behøver ikke å være vrang bare for å være vrang. 6 7
cerruti Skrevet 20. august #555 Skrevet 20. august anno19 skrev (4 timer siden): Hun slanker seg, igjen…… Utrolig at dette må deles med alle. Kan ikke nybakte mødre få lov til å nyte tilværelsen uten påvirkning og press om å miste vekt så fort. Burde gå an å la være å dele sånt. Hun er dessuten i en unik situasjon ved at hun har mye midler til rådighet og også en svært fri jobb. 1 5
anno19 Skrevet 20. august #556 Skrevet 20. august cerruti skrev (3 minutter siden): Utrolig at dette må deles med alle. Kan ikke nybakte mødre få lov til å nyte tilværelsen uten påvirkning og press om å miste vekt så fort. Burde gå an å la være å dele sånt. Hun er dessuten i en unik situasjon ved at hun har mye midler til rådighet og også en svært fri jobb. Det er hun selv som sier det, så det er ikke noe jeg finner på eller synest at hun bør gjøre. Så hun deler det med alle, og de som vil kan delta på det. 1
Tessa12 Skrevet 20. august #557 Skrevet 20. august anno19 skrev (43 minutter siden): Det er hun selv som sier det, så det er ikke noe jeg finner på eller synest at hun bør gjøre. Så hun deler det med alle, og de som vil kan delta på det. Nå var det vel det personen mente, ikke at det ble delt her, men at KV som infl deler dette og (potensielt)legger press på andre 3 1
mannor Skrevet 20. august #558 Skrevet 20. august Anim92 skrev (12 timer siden): «Kjerringa» er som de fleste andre som har dette yrket som sitt levebrød. I så fall bransjen, og ikke dama du bør kalle syk. Det ene utelukker ikke det andre. Hun må ikke være influenser; hun kan finne en helt vanlig jobb. At bransjen er slik unnskylder ikke hennes eksponering av barna i sosiale medier. 1 3
Hallepalle2 Skrevet 20. august #559 Skrevet 20. august Jeg er helt ny følger og syns hun er gøy å følge. Om de reiser så er jeg trygg på at det er i enighet med helsestasjon og sykehus. Det eneste jeg reagerer på er at det virker som de små ligger mye på magen, også når de sover. Det er jo en av svært få ting som de med sikkerhet linker til krybbedød, så det syns jeg er utrolig merkelig. Og at eldste sitter forovervendt i bilen. 2
FruRosa Skrevet 20. august #560 Skrevet 20. august J.. skrev (10 timer siden): Nå slanker hun seg for å komme tilbake til vekten som var før svangetskapet,noe som er ganske vanlig.. Man trenger ikke akkurat den ekstra vekten etter fødsel.. Man trenger ikke akkurat dele slanking etter fødsel heller! Er vel det som er poenget her. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå