Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tough cookie skrev (15 minutter siden):

Skal de på utenlandsferie med guttene siden de skal skaffe pass??

Det tror jeg ikke. Hun sa vel det mest som en "vits". At de kan bruke hverandres pass fordi de neppe vil se forskjell på dem på flyplasser og andre steder.

Jeg synes hun er en sprudlende og positiv kvinne til tross for at de står i en svært krevende og vanskelig situasjon - og har stått i dette lenge nå. 

Jada - hun kjøper og bruker penger. Men hva? De har sannelig råd til det. Til tross for god råd så opplever jeg både hun og særs mannen som to sympatiske og fine personer. Hun har en selvironi som jeg elsker. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
Sur sitron skrev (2 timer siden):

Det tror jeg ikke. Hun sa vel det mest som en "vits". At de kan bruke hverandres pass fordi de neppe vil se forskjell på dem på flyplasser og andre steder.

Jeg synes hun er en sprudlende og positiv kvinne til tross for at de står i en svært krevende og vanskelig situasjon - og har stått i dette lenge nå. 

Jada - hun kjøper og bruker penger. Men hva? De har sannelig råd til det. Til tross for god råd så opplever jeg både hun og særs mannen som to sympatiske og fine personer. Hun har en selvironi som jeg elsker. 

Jeg bryr meg ikke om hva hun bruker penger på, men jeg bare fikk inntrykk av at de skulle på ferie, og trodde at de skulle avgårde med premature babyer rett fra kuvøsen, men så blåste er de vel ikke.

• Nyttig 1
Skrevet
Tough cookie skrev (1 time siden):

Jeg bryr meg ikke om hva hun bruker penger på, men jeg bare fikk inntrykk av at de skulle på ferie, og trodde at de skulle avgårde med premature babyer rett fra kuvøsen, men så blåste er de vel ikke.

Jeg synes hun også sa at de snart skal på ferie. Håper jeg hørte feil. Ellers blir jeg langt mer bekymret enn moren. Ikke ofte jeg opplever at folk er for lite bekymret. 😁

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...