Mellion Skrevet 5. juni #401 Skrevet 5. juni Angel75 skrev (Akkurat nå): Kommer på Viaplay i høst Å så det er en serie på gang 😅 2
Angel75 Skrevet 5. juni #402 Skrevet 5. juni Mellion skrev (2 minutter siden): Å så det er en serie på gang 😅 2
Katten89 Skrevet 5. juni #403 Skrevet 5. juni Rart at sophie elise ikke er invitert på den mødreserien 2 3
AprilLudgate Skrevet 5. juni #404 Skrevet 5. juni Aner ikke hvem hun er, men så klippet fra løperen på Ellefest og kikket dermed på IG. Mulig hun overdeler på snap, det vet jeg ikke. Men jeg synes det står respekt av at hun setter grenser helt tydelig - Løvemammavibes 😅👏 1 1
hvaduikkeser Skrevet 5. juni #405 Skrevet 5. juni AprilLudgate skrev (6 minutter siden): Aner ikke hvem hun er, men så klippet fra løperen på Ellefest og kikket dermed på IG. Mulig hun overdeler på snap, det vet jeg ikke. Men jeg synes det står respekt av at hun setter grenser helt tydelig - Løvemammavibes 😅👏 Har ingenting med å sette grenser. Hun selger babyene sine og tåler ikke at media reagerer på det. Hun er en dårlig mamma. 20 17
AprilLudgate Skrevet 5. juni #406 Skrevet 5. juni hvaduikkeser skrev (Akkurat nå): Har ingenting med å sette grenser. Hun selger babyene sine og tåler ikke at media reagerer på det. Hun er en dårlig mamma. Enig i at medier og folk generelt skal få debattere nisjen. Men foreldreegenskapene vet vi ingenting om. Og hvorfor adresseres aldri fedrene i disse trådene? 🤷♀️ 3 1 3
oss-to Skrevet 5. juni #407 Skrevet 5. juni AprilLudgate skrev (28 minutter siden): Aner ikke hvem hun er, men så klippet fra løperen på Ellefest og kikket dermed på IG. Mulig hun overdeler på snap, det vet jeg ikke. Men jeg synes det står respekt av at hun setter grenser helt tydelig - Løvemammavibes 😅👏 Litt rar kommentar. Du er selfølgeleg i din fulle rett å hylle ,men ein bør jo vite kva ein hyllar, og stå for det.. Ingen som helst Løvemammavibes men heller ei som følte seg uthengt for å sette penger før barns rett til privatliv. 13 9
Ninaen Skrevet 5. juni #408 Skrevet 5. juni oss-to skrev (1 time siden): Får ein feeling at serien Exit ikkje er tatt ut av lause lufta. Det er ikke bare en følelse, serieskaperne har vært åpne om at den er basert på ekte miljøer i Oslo, de har intervjuet folk og brukt ekte historier (med noe omskriving selvsagt). Hun står nok fort igjen med «Cubusbarn» om det blir skilsmisse ja. 4
Hermines Skrevet 5. juni #409 Skrevet 5. juni AprilLudgate skrev (2 timer siden): Enig i at medier og folk generelt skal få debattere nisjen. Men foreldreegenskapene vet vi ingenting om. Og hvorfor adresseres aldri fedrene i disse trådene? 🤷♀️ Fordi det er hun, moren, som legering hele livet til barna sine på snap? 🤷🏼♀️ 14 3
Vintermåne Skrevet 6. juni #410 Skrevet 6. juni AprilLudgate skrev (10 timer siden): Aner ikke hvem hun er, men så klippet fra løperen på Ellefest og kikket dermed på IG. Mulig hun overdeler på snap, det vet jeg ikke. Men jeg synes det står respekt av at hun setter grenser helt tydelig - Løvemammavibes 😅👏 Hvilke tydelige grenser mener du?? 4
Blåttvann Skrevet 6. juni #411 Skrevet 6. juni hvaduikkeser skrev (12 timer siden): Hva er grunnen til at hun ser like gravid ut? Er det pga ks? Hvorfor skulle KS ha noe å si? 1
Smågodt23 Skrevet 6. juni #412 Skrevet 6. juni hvaduikkeser skrev (12 timer siden): Hva er grunnen til at hun ser like gravid ut? Er det pga ks? Du tuller nå sant? Hun har født for bare noen dager siden. Tvillinger. Det tar tid før magen og livmoren trekker seg sammen og tilbake. Magemusklene og huden er strekt. Det kan ta dager, uker, år (og for enkelte aldri). 9 7
Helene J. Skrevet 6. juni #413 Skrevet 6. juni Jeg har visst ei navnesøster, som skriver de merkeligste kommentarer på Snap til K. Det er IKKE meg. God helg til dere! 😊
ForumMaria Skrevet 6. juni #414 Skrevet 6. juni Hun får sinnsykt mye støtte av følgerne sine ser jeg, de heier og applauderer. En av de skal til og med nominere henne til Jenteprisen til Plan, og skal kontakte de. Om DET skjer skal jeg faktisk klage. Hun har da ikke gjort noe for kvinners rettigheter.. Hun har kjøpt en kvinnelig au pair fra et fattig land som skal rydde til seg, så hun får tid til å ta manikyr og pedikyr og hente pakker. Hun har giftet seg rik, etter hun ble kjent for å ha meldt seg på Farmen. Hun drar på rød løper 6 dager etter fødsel- med kamera på slep. Noen som aner hvor god tv dette er? Hun snapper da overhode ikke for at hun skal vise noen hvordan livet på NIF er og gjøre det enklere for de. Det er noe hun har kommet på i etterkant. Hun gjør dette fordi det gir mange klikk og dermed mye penger. Ingen annen grunn om folk tror det. Fatter ikke alle disse som er så støttende på snap, jeg mistenker nesten at hun må skrive noen av disse kommentarene selv…. 10 24
HMK Skrevet 6. juni #415 Skrevet 6. juni spenol skrev (På 4.6.2025 den 22.35): Vi (hun) må ikke glemme at hun fra naturens side nå er en veldig hormonell BARSELkvinne… Føler hennes oppmøte på festen er et godt bilde på hvor syk og unaturlig verden vi lever i. Korreksjon- syk og unaturlig verden HUN lever i. For jeg lever i en helt annen verden. I min verden ser alt helt annerledes ut. 3 6
Helene J. Skrevet 6. juni #416 Skrevet 6. juni ForumMaria skrev (1 time siden): Hun får sinnsykt mye støtte av følgerne sine ser jeg, de heier og applauderer. En av de skal til og med nominere henne til Jenteprisen til Plan, og skal kontakte de. Om DET skjer skal jeg faktisk klage. Hun har da ikke gjort noe for kvinners rettigheter.. Hun har kjøpt en kvinnelig au pair fra et fattig land som skal rydde til seg, så hun får tid til å ta manikyr og pedikyr og hente pakker. Hun har giftet seg rik, etter hun ble kjent for å ha meldt seg på Farmen. Hun drar på rød løper 6 dager etter fødsel- med kamera på slep. Noen som aner hvor god tv dette er? Hun snapper da overhode ikke for at hun skal vise noen hvordan livet på NIF er og gjøre det enklere for de. Det er noe hun har kommet på i etterkant. Hun gjør dette fordi det gir mange klikk og dermed mye penger. Ingen annen grunn om folk tror det. Fatter ikke alle disse som er så støttende på snap, jeg mistenker nesten at hun må skrive noen av disse kommentarene selv…. Vi må huske at influenserne bare deler det de vil vi skal se. Og det er mange som tror at det er virkeligheten. 🤷♀️ 2 1
AprilLudgate Skrevet 6. juni #417 Skrevet 6. juni Hermines skrev (11 timer siden): Fordi det er hun, moren, som legering hele livet til barna sine på snap? 🤷🏼♀️ Far er med på en haug bilder og tjener på det han og. Bare se på den nærmest infantiliseringen av mannen til hun fra Kristiansand….ah..Nyhus. Han fremstilles som er stakkarslig intetanende type. Han skjønner hva som foregår. 3 1
Hermines Skrevet 6. juni #418 Skrevet 6. juni AprilLudgate skrev (34 minutter siden): Far er med på en haug bilder og tjener på det han og. Bare se på den nærmest infantiliseringen av mannen til hun fra Kristiansand….ah..Nyhus. Han fremstilles som er stakkarslig intetanende type. Han skjønner hva som foregår. Men denne tråden er vel ikke om den familien? Av det lille jeg har sett av familien i denne tråden, så har jeg ikke sett at far er veldig delaktig i influensingen(?), 2
LivEinar Skrevet 6. juni #419 Skrevet 6. juni AprilLudgate skrev (1 time siden): Far er med på en haug bilder og tjener på det han og. Bare se på den nærmest infantiliseringen av mannen til hun fra Kristiansand….ah..Nyhus. Han fremstilles som er stakkarslig intetanende type. Han skjønner hva som foregår. Man ser det samme i Sara E sin omtale av sin samboer, han vitses om og til en viss grad - latterliggjøres. Fedrene samtykker til utlevering av barna når de stiller opp og deltar, de kan si NEI! Hermines skrev (1 time siden): Men denne tråden er vel ikke om den familien? Av det lille jeg har sett av familien i denne tråden, så har jeg ikke sett at far er veldig delaktig i influensingen(?), Mener du KV? Det er mødrene som aktivt snapper, fedrene bifaller passivt. Begge deler er like ille! 2 2
anno19 Skrevet 6. juni #420 Skrevet 6. juni Jeg tviler ikke på at det er mange tilhengere som synest at alt er tipp topp og ikke rynker på nesen over at barns liv blir solgt for egen inntekt og oppmerksomhet. Ikke alt er som det ser ut for på some, og jeg lurer nå på om alle de fantastiske heiaropene og forslag om nominering kanskje ikke er helt hva det ser ut som heller…… produsert, redigert og publisert? 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå