refill Skrevet 4. juni #281 Skrevet 4. juni Karianne har "repostet" så mange heiarop om hvor viktig det er å ta vare på sin egen mentale helse, at jeg nesten lurer på om hun iherdig prøver å rettferdiggjøre det for seg selv. For å være ærlig, jeg kunne egentlig ikke brydd meg mindre, men at hun orker skjønner jeg ikke. Hun hadde keisersnitt for under en uke siden, og i går (eller dagen før) var hun dausliten og var redd hun holdt på å bli syk. Da passer mingling og klemming på fremmede bra 🫣 At de ikke sitter på pasienthotellet skjønner jeg godt, men "se og bli sett" fest? Jaja.. 😅 23 3 9
kubein Skrevet 4. juni #282 Skrevet 4. juni Men er det der hun bør være, uansett om det er for en drøy time eller ei?🤔 Hvor mange mennesker har hun møtt og hvilken smittefare vil det evt medføre tilbake for tvillingene? Synes det er horribelt… det er under en uke siden fødsel, så mye har du ikke gått glipp av på de dagene, det er greit å ikke stikke seg frem og vise seg hele tiden. ALLE hadde tenkt at det var greit at hun ikke dukket opp der… men er vel ute etter mer klikk og views, så da er det jo greit å dukke opp🙈 14 17
Vokteren Skrevet 4. juni #283 Skrevet 4. juni kubein skrev (3 minutter siden): Men er det der hun bør være, uansett om det er for en drøy time eller ei?🤔 Hvor mange mennesker har hun møtt og hvilken smittefare vil det evt medføre tilbake for tvillingene? Synes det er horribelt… det er under en uke siden fødsel, så mye har du ikke gått glipp av på de dagene, det er greit å ikke stikke seg frem og vise seg hele tiden. ALLE hadde tenkt at det var greit at hun ikke dukket opp der… men er vel ute etter mer klikk og views, så da er det jo greit å dukke opp🙈 Tok dette skjermbildet fra et annet diskusjonsforum. Lurer på hva de som jobber på sykehuset tenker om prioriteringene hennes. 5 4 11
refill Skrevet 4. juni #284 Skrevet 4. juni (endret) Auda.. fikk denne i feeden.. "Nekter å snakke med TV2" https://www.tv2.no/video/underholdning/se-nekter-a-snakke-med-tv-2/JI19dxLbnd-20291884?fbclid=IwQ0xDSwKtgftjbGNrAq2B7WV4dG4DYWVtAjExAAEeU5kTVO7ARYc-OawmqP4Z_fS995iGVv1WrVQ3DWI3U3EeDzzKowHM1eQdQ3s_aem_S3V_ZUmPfDuKutEwaH45Hg Endret 4. juni av refill 3 6
J.. Skrevet 4. juni Forfatter #285 Skrevet 4. juni Vokteren skrev (Akkurat nå): Tok dette skjermbildet fra et annet diskusjonsforum. Lurer på hva de som jobber på sykehuset tenker om prioriteringene hennes. Mtp smitte,bakterier og sykdommer har de allerede et barnehagebarn,som er en enorm smittebombe i seg selv. Mye er gjort med å dusje før man reiser tilbake til sykehuset,og grundig håndvask når man ankommer. Og det er ikke akkurat slik at sykehus er spesielt rene eller smittefrie,heller.. 2 2
Frk nysgjerrig Skrevet 4. juni #286 Skrevet 4. juni Likte Karianne jeg , helt til jeg så denne videoen.. Ja, man skal ta rede på seg selv…… 6 12
Cami9 Skrevet 4. juni #287 Skrevet 4. juni Enig! Blir litt sånn «hva tror hun at hun er» ut ifra den attituden der🤣 Voldsom reaksjon og såå bitchy! 6 9
Irja Skrevet 4. juni #288 Skrevet 4. juni Justlooking skrev (42 minutter siden): Karianne er ikke stinn av penger. Kristian har nok en del siden han er sønn av sin far samt tjener bra selv. For et halvt år siden skrev tv2 om Spetalen familien, der Karianne står som gift med Kristian. Hun tjente under 400.000. Neste ligning kommer vel ca desember 2025. Tidligere år har hun tjent mye mindre. https://www.tv2.no/underholdning/sa-mye-tjener-de-pa-sosiale-medier/17214667/ Kristian har nok en del? Hahahah. Ja, han har en god del kroner på konto. Karianne er gift med Kristian, og de har tre barn sammen.. hun trenger ikke selge barnas privatliv på snapchat. 4 5
Hønemoor Skrevet 4. juni #289 Skrevet 4. juni Syns det var litt kjekt å følge reisen til Ulrikke Brandstorp, og de tok seg jevnlig pustepauser fra sykehuset noe jeg egentlig bare applauderer. Men Karianne? I dont know, får meg bare ikke til å like henne. Hun er brautende og usympatisk. Virker desperat etter oppmerksomhet og melker dette, til tross for at hennes familie egentlig ikke trenger disse pengene. Da er det for meg svært umusikalsk at hun deler så mye. Og at hun er på Elle-festen seks dager etter fødsel er jo bare helt hinsides. Ikke helt det samme som å gå ut og ta seg en sandwich på kafeen nedi gata mens babyene sover… hun var vel så vidt jeg vet ei lita ei som sikkert hadde satt pris på at mor ville tilbrakt en time og to heller. 8 14
oss-to Skrevet 4. juni #290 Skrevet 4. juni refill skrev (14 minutter siden): Auda.. fikk denne i feeden.. "Nekter å snakke med TV2" https://www.tv2.no/video/underholdning/se-nekter-a-snakke-med-tv-2/JI19dxLbnd-20291884?fbclid=IwQ0xDSwKtgftjbGNrAq2B7WV4dG4DYWVtAjExAAEeU5kTVO7ARYc-OawmqP4Z_fS995iGVv1WrVQ3DWI3U3EeDzzKowHM1eQdQ3s_aem_S3V_ZUmPfDuKutEwaH45Hg Heia tv2 ! Eg syntes jo artikkelen var for mild. Håpar dette er berre starten på medias dekning av barn i media. 8 21
oss-to Skrevet 4. juni #291 Skrevet 4. juni Hønemoor skrev (2 minutter siden): Syns det var litt kjekt å følge reisen til Ulrikke Brandstorp, og de tok seg jevnlig pustepauser fra sykehuset noe jeg egentlig bare applauderer. Men Karianne? I dont know, får meg bare ikke til å like henne. Hun er brautende og usympatisk. Virker desperat etter oppmerksomhet og melker dette, til tross for at hennes familie egentlig ikke trenger disse pengene. Da er det for meg svært umusikalsk at hun deler så mye. Og at hun er på Elle-festen seks dager etter fødsel er jo bare helt hinsides. Ikke helt det samme som å gå ut og ta seg en sandwich på kafeen nedi gata mens babyene sover… hun var vel så vidt jeg vet ei lita ei som sikkert hadde satt pris på at mor ville tilbrakt en time og to heller. Er heilt ueinig med deg. Ja, klart det er spennande være fluge på veggen. Men vi må være klar over ,at er er barn som betalar prisen for at vi synast det er kjekt. Desse sakene smakar like vondt. 2 6
Hermines Skrevet 4. juni #292 Skrevet 4. juni Altså.. merkelig prioritering. Hun skal blir den personen hun var før hun fødte? Man blir jo ikke den samme som før.. Man har blitt en flerbarnsmor. Om man er så fornøyd med slik det var før - hvorfor endre det livet og få flere barn? Jeg skjønner virkelig ikke den redselen for å gå glipp av noe. Hun har vært på sykehuset 6 dager. Og dette er den andre festen? Hun burde logge av, og logge på livet sitt. Sammen med sine tre barn… 10 17
Cami9 Skrevet 4. juni #293 Skrevet 4. juni Hun var visstnok oppservert på Elle-festen med mikrofon på kjolen og et kamerateam på slep??! Skjønner ikke at man ikke kan ta seg «fødselspermisjon» som vanlige folk?! 7 5
J.. Skrevet 4. juni Forfatter #294 Skrevet 4. juni Hermines skrev (19 minutter siden): Altså.. merkelig prioritering. Hun skal blir den personen hun var før hun fødte? Man blir jo ikke den samme som før.. Man har blitt en flerbarnsmor. Om man er så fornøyd med slik det var før - hvorfor endre det livet og få flere barn? Jeg skjønner virkelig ikke den redselen for å gå glipp av noe. Hun har vært på sykehuset 6 dager. Og dette er den andre festen? Hun burde logge av, og logge på livet sitt. Sammen med sine tre barn… Hvor har du det fra at dette er "fest" nr 2? 1 1
spenol Skrevet 4. juni #295 Skrevet 4. juni Cami9 skrev (44 minutter siden): Enig! Blir litt sånn «hva tror hun at hun er» ut ifra den attituden der🤣 Voldsom reaksjon og såå bitchy! Vi (hun) må ikke glemme at hun fra naturens side nå er en veldig hormonell BARSELkvinne… Føler hennes oppmøte på festen er et godt bilde på hvor syk og unaturlig verden vi lever i. 9
oss-to Skrevet 4. juni #296 Skrevet 4. juni refill skrev (59 minutter siden): Karianne har "repostet" så mange heiarop om hvor viktig det er å ta vare på sin egen mentale helse, at jeg nesten lurer på om hun iherdig prøver å rettferdiggjøre det for seg selv. For å være ærlig, jeg kunne egentlig ikke brydd meg mindre, men at hun orker skjønner jeg ikke. Hun hadde keisersnitt for under en uke siden, og i går (eller dagen før) var hun dausliten og var redd hun holdt på å bli syk. Da passer mingling og klemming på fremmede bra 🫣 At de ikke sitter på pasienthotellet skjønner jeg godt, men "se og bli sett" fest? Jaja.. 😅 Lurer på kor mange mentale helser desse influensarane ramponerar med deira framstilling av å få barn. Snakk om å ha ei verkelegheit dei færraste når opp til. 2 1 8
Justlooking Skrevet 4. juni #297 Skrevet 4. juni Irja skrev (33 minutter siden): Kristian har nok en del? Hahahah. Ja, han har en god del kroner på konto. Karianne er gift med Kristian, og de har tre barn sammen.. hun trenger ikke selge barnas privatliv på snapchat. Jeg mente det absolutt ikke slik. Selvsagt trenger hun ikke selge barnas privatliv på Snapchat. Selvsagt ikke!! Det var en kommentar til at tilsynelatende er ikke Karianne full av penger, som noen skrev hun var. Kristian har penger og selvsagt tar han vare på kone og barn. Hans far tok særeie da han giftet seg med Charlotte men han bidrar selvsagt til både henne og barnas liv. Og han kjøpte hus til Kristian og moren hans for 30 mill, for minst 20 år tilbake. 1
Tough cookie Skrevet 4. juni #298 Skrevet 4. juni Cami9 skrev (1 time siden): Hun var visstnok oppservert på Elle-festen med mikrofon på kjolen og et kamerateam på slep??! Skjønner ikke at man ikke kan ta seg «fødselspermisjon» som vanlige folk?! "Bloggerne" innspilling? 1 2
Jente456 Skrevet 4. juni #299 Skrevet 4. juni refill skrev (1 time siden): Auda.. fikk denne i feeden.. "Nekter å snakke med TV2" https://www.tv2.no/video/underholdning/se-nekter-a-snakke-med-tv-2/JI19dxLbnd-20291884?fbclid=IwQ0xDSwKtgftjbGNrAq2B7WV4dG4DYWVtAjExAAEeU5kTVO7ARYc-OawmqP4Z_fS995iGVv1WrVQ3DWI3U3EeDzzKowHM1eQdQ3s_aem_S3V_ZUmPfDuKutEwaH45Hg Hah! Det er sånn vi kjenner Karianne. Bitchy. Alle som har hengt i samme miljø som henne, har den samme oppfatningen. Ikke basert på rykter eller noe, det er mine egne observasjoner. Hun tar ingen hensyn og har kun fokus på seg selv. Jeg hadde aldri i mitt liv dratt på noe fest med mange andre mennesker hvis jeg hadde fått prematur babyer og babyene var sårbare.. tragisk prioritering. Det der handler ikke om mental helse, da logger man av og bruker tid med Olivia og mannen og ser en film eller finner på noe fint sammen som familie. Vi får oppdateringer døgnet rundt fra henne på snap, fra hun står opp til hun legger seg. Jeg syns det er litt merkelig hvordan hun prioriterer snap når hun er sammen med babyene sine. Og Kristian? Opplever han egentlig som mer privat, men det ser ikke ut til at Karianne gidder å ta hensyn til det. Meg, meg, meg hele veien. 11 14
Cami9 Skrevet 4. juni #300 Skrevet 4. juni Tough cookie skrev (31 minutter siden): "Bloggerne" innspilling? Sikkert, eller girls of oslo? Bare ikke det er keeping up with the spetalens🤣 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå