Melus Skrevet 29. mai #181 Skrevet 29. mai Doris Becker skrev (8 minutter siden): Mange influensere er blitt avhengige av sine sosiale medier. Det handler ikke lenger bare om inntjening, de klarer ikke logge av. De er totalt avhengige av oppmerksomheten og bekreftelsen det gir. De vet ikke hvem de er uten. Det er en trist utvikling med disse influenserne. Uansett står jeg for det jeg skrev, dette synes jeg var skikkelig usmakelig, sjokk eller ei. 11 1
ForumMaria Skrevet 29. mai #182 Skrevet 29. mai Melus skrev (1 time siden): Krysser fingrene for at alt går fint. -Selv om jeg synes det er snodig å ta selfie og snappe av at man ikke holder ut. Fy faen. Og å snappe at far fikk et sammenbrudd etter å ha sett avdelingen er voldsomt langt over alle streker. 10 5
Melus Skrevet 29. mai #183 Skrevet 29. mai ForumMaria skrev (2 minutter siden): Fy faen. Og å snappe at far fikk et sammenbrudd etter å ha sett avdelingen er voldsomt langt over alle streker. Ja, det er det. Veldig langt. Vi har vært i lik situasjon, det er overveldende og man er i sjokk, men man mister ikke all hjernekapasitet. 6 3
Doris Becker Skrevet 29. mai #184 Skrevet 29. mai Melus skrev (16 minutter siden): Det er en trist utvikling med disse influenserne. Uansett står jeg for det jeg skrev, dette synes jeg var skikkelig usmakelig, sjokk eller ei. Vi er enige. Det er tragisk. Spesielt når de har barn. 5 1
Palmemor Skrevet 29. mai #185 Skrevet 29. mai Fødte ikke hu i dag?? I uke 28?! HVORDAN er snap viktigst nå!? 6 2
Tough cookie Skrevet 29. mai #186 Skrevet 29. mai Palmemor skrev (10 minutter siden): Fødte ikke hu i dag?? I uke 28?! HVORDAN er snap viktigst nå!? Hun snappet mens hun lå i rier 2 1
Melus Skrevet 29. mai #187 Skrevet 29. mai Palmemor skrev (30 minutter siden): Fødte ikke hu i dag?? I uke 28?! HVORDAN er snap viktigst nå!? Antakeligvis har hun sin største inntjening på snap så langt, akkurat nå. 7 4
Eyr Skrevet 29. mai #188 Skrevet 29. mai Ville logget av. Tatt noen bilder og logget på igjen om 1-2uker. Så kan man dele fødselshistorien. Gjelder de fleste influenserne. Har blitt usmakelige og griske hele gjengen. Den snapbetalinga er en bjørnetjeneste. 7 5
hvaduikkeser Skrevet 29. mai #189 Skrevet 29. mai Snapper helt fram til keisersnitt og rett etter keisersnitt. Merkelig prioritering 10 5
bonsaijenta Skrevet 29. mai #190 Skrevet 29. mai Melus skrev (15 minutter siden): Antakeligvis har hun sin største inntjening på snap så langt, akkurat nå. Ikke en krone fra meg, men jeg måtte sjekke tråden for å se om hun virkelig hadde en oppdatering fra fødestuen😮 Penger er ikke alt. 1 2
Justlooking Skrevet 30. mai #191 Skrevet 30. mai mimimi123 skrev (På 9.5.2025 den 23.41): Ja altså Kristian tjener åpenbart veldig godt, poenget mitt er bare at han på ingen måte er like rik som faren, eller har den type rikdom som ville livnært en ekskones veldig ekstravagante livsstil kun gjennom barnebidrag. Grunnen til at vi snakker om skillsmisse er jo fordi så mange her mener at Kv ikke har noen grunn til å jobbe selv siden hun kan leve på mannen - men som noen av oss sier så er det alltid lurt å ha egen inntekt/kapital. Kv eier lite selv (mannen eier feks hele huset alene), så hun gjør absolutt lurt i å smi mens snap-jernet er varmt De to døtrene til Spetalens fikk vel hver sin bygård for en stund siden. Det ville kanskje vært rart om ikke sønnen fikk noe tilsvarende? Selv om han jobbet som vel ikke søstrene gjør? Spetalen kjøpe hus til eksen og sønnen da det ble slutt, det er antagelig det huset han bor i fortsatt. 1 2
Fenomen Skrevet 30. mai #192 Skrevet 30. mai LANGT over streken å legge ut bilder av samboeren sin som er bekymret og i en ekstrem situasjon. Også veldig spesielt å si at hun ikke holder ut lenger. Det gjør vel ingen som er i fødsel når riene er på sitt verste, men hva skal man gjøre? For henne var det ennå viktigere at lungemodningen skulle virke lengst mulig, da er det spesielt at hun ikke kan stå i det slik som alle andre må. Jeg regner med at helsepersonell som tatt avgjørelsen her har tatt den av en grunn, men jeg synes uansett det er spesielt å kommunisere. For ikke å snakke om at bilder av barna på nyfødtintensiven er ute å nettet så fort hun får se de. Spesiell prioritering. 9 2
hvaduikkeser Skrevet 30. mai #193 Skrevet 30. mai Fenomen skrev (16 minutter siden): LANGT over streken å legge ut bilder av samboeren sin som er bekymret og i en ekstrem situasjon. Også veldig spesielt å si at hun ikke holder ut lenger. Det gjør vel ingen som er i fødsel når riene er på sitt verste, men hva skal man gjøre? For henne var det ennå viktigere at lungemodningen skulle virke lengst mulig, da er det spesielt at hun ikke kan stå i det slik som alle andre må. Jeg regner med at helsepersonell som tatt avgjørelsen her har tatt den av en grunn, men jeg synes uansett det er spesielt å kommunisere. For ikke å snakke om at bilder av barna på nyfødtintensiven er ute å nettet så fort hun får se de. Spesiell prioritering. Hvordan skal hun ellers tjene penger? Hun gidder jo ikke å ha en normal jobb. Tragiske influencere. 6
mcdreamsy Skrevet 30. mai #194 Skrevet 30. mai Fenomen skrev (17 minutter siden): LANGT over streken å legge ut bilder av samboeren sin som er bekymret og i en ekstrem situasjon. Også veldig spesielt å si at hun ikke holder ut lenger. Det gjør vel ingen som er i fødsel når riene er på sitt verste, men hva skal man gjøre? For henne var det ennå viktigere at lungemodningen skulle virke lengst mulig, da er det spesielt at hun ikke kan stå i det slik som alle andre må. Jeg regner med at helsepersonell som tatt avgjørelsen her har tatt den av en grunn, men jeg synes uansett det er spesielt å kommunisere. For ikke å snakke om at bilder av barna på nyfødtintensiven er ute å nettet så fort hun får se de. Spesiell prioritering. Jeg tolker " ikke holde ut lengre" som i at hun ønsker å "holde igjen" og ikke få større åpning gå mer inn i fødsel. Ikke at hun ikke takler smertene. 7 1
Minnus Skrevet 30. mai #195 Skrevet 30. mai mcdreamsy skrev (2 minutter siden): Jeg tolker " ikke holde ut lengre" som i at hun ønsker å "holde igjen" og ikke få større åpning gå mer inn i fødsel. Ikke at hun ikke takler smertene. Hun har skrevet at hun ikke hold ut mer fordi hun da hadde rier hvert minutt og at dattera måtte dra hjem fordi det da ble hastesnitt fordi hun ikke orket mer. 3
Melus Skrevet 30. mai #196 Skrevet 30. mai Det er kynisk uansett hva hun mente. «Jeg holder ikke ut disse smertene, selv om jeg absolutt bør slik at lungemodningen får virke lengst mulig. La meg ta en selfie og poste den, det orker jeg nemlig». «Jeg holder ikke ut lenger, tror barns blir født om de ikke tar keisersnitt. La meg bare poste en selfie først så jeg kan tjene penger på dette». 14
Doris Becker Skrevet 30. mai #197 Skrevet 30. mai hvaduikkeser skrev (16 minutter siden): Hvordan skal hun ellers tjene penger? Hun gidder jo ikke å ha en normal jobb. Tragiske influencere. De minner meg om Anna Nicole Smith. Det er bare tragisk. Spesielt for barna. Det må jo komme regelverk som beskytter barn av disse influenserne bedre. 5 1
Mippiie123 Skrevet 30. mai #198 Skrevet 30. mai Syns folk er litt stygge her nå. Jeg er enig i at prioriteringen hennes med snapping hvert sekund er merkelig. Både før og etter keisersnittet, men tror virkelig at de gjorde alt de kunne for å holde dem inne lengst mulig. Og det tror jeg Karianne også gjorde. Karianne og Kristian ser ut som et flott par som har det bra sammen. Men han virker veldig privat så lurer på hva han egentlig syntes om at alt deles. 15 1
bibliotekaren Skrevet 30. mai #199 Skrevet 30. mai Mippiie123 skrev (6 minutter siden): Syns folk er litt stygge her nå. Jeg er enig i at prioriteringen hennes med snapping hvert sekund er merkelig. Både før og etter keisersnittet, men tror virkelig at de gjorde alt de kunne for å holde dem inne lengst mulig. Og det tror jeg Karianne også gjorde. Karianne og Kristian ser ut som et flott par som har det bra sammen. Men han virker veldig privat så lurer på hva han egentlig syntes om at alt deles. Jeg velger også å tro at de gjorde alt de kunne med å holde de inne lengst mulig. Men hvorfor må vi vite det? Det er veldig spesielt å ligge der å ta selfier mens man har rier, får morfin osv, og gidde/orke å tekste det i tillegg. 6 3
Helene J. Skrevet 30. mai #200 Skrevet 30. mai Mippiie123 skrev (30 minutter siden): Syns folk er litt stygge her nå. Jeg er enig i at prioriteringen hennes med snapping hvert sekund er merkelig. Både før og etter keisersnittet, men tror virkelig at de gjorde alt de kunne for å holde dem inne lengst mulig. Og det tror jeg Karianne også gjorde. Karianne og Kristian ser ut som et flott par som har det bra sammen. Men han virker veldig privat så lurer på hva han egentlig syntes om at alt deles. Hun har temperament, så jeg tror ikke han sier imot uansett. Han virker god, snill og rolig. 6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå