Fenomen Skrevet 8. oktober #681 Skrevet 8. oktober (endret) Vanilje70 skrev (På 5.10.2025 den 1.00): Hun sier jo at hun er enten syk elller på ferie. Nå var hun vist syk da Likevel. Jeg skulle hatt ganske mye mer energi om jeg kunne outsourcet alt husarbeid Edit: Siterte feil. Skulle sitere den som skrev at hun ”bare” hadde au pair 5 timer om dagen. Endret 9. oktober av Fenomen 3 2
Vanilje70 Skrevet 8. oktober #682 Skrevet 8. oktober Fenomen skrev (5 timer siden): Likevel. Jeg skulle hatt ganske mye mer energi om jeg kunne outsourcet alt husarbeid Haha jeg og- 2 2
Livetskjer Skrevet 13. oktober #683 Skrevet 13. oktober Norah.A. skrev (På 23.9.2025 den 14.07): Jeg oppfattet ikke henne som beruset, men ekstremt trøtt og sliten. Jeg syntes jo det er rart at hvis man er SÅ trøtt og sliten…. at man da orker å snappe? At det er det man tenker på …. Da må man hvile/sove. Så dårlig råd har ikke Spetalen av hun må snappe akkurat da. De aller fleste med barn veit hvordan dette livet er i en periode. 4 2
Nillani Skrevet 24. oktober #684 Skrevet 24. oktober Karianne er den verste av dem alle (influensere) til å eksponere barna🙈 Ansiktet er lite eksponering ifht all informasjonen.. gårsdagen med dattera som synger karaoke eller hva det nå er, så er dette veldig ugreit. All den klaginga på gulping/spying på tvilling-gutta også... ++++ 6 6
ForumMaria Skrevet 25. oktober #685 Skrevet 25. oktober Folkelige og jordnære Karianne som drar på Folkemuseum med barna iført Chanel støvler og en lue som ligner noe en russisk h#%* går med.. En pels klump av et slag. Og står på kjøkkenet og sier man skal spise rene råvarer og kle seg i kvalitet. Hun er så usmakelig… 7 5
J.. Skrevet 26. oktober Forfatter #686 Skrevet 26. oktober (endret) ForumMaria skrev (8 timer siden): Folkelige og jordnære Karianne som drar på Folkemuseum med barna iført Chanel støvler og en lue som ligner noe en russisk h#%* går med.. En pels klump av et slag. Og står på kjøkkenet og sier man skal spise rene råvarer og kle seg i kvalitet. Hun er så usmakelig… Synes dette er mer usmakelig å si noen ser ut som en russisk hore pga valg av hodeplagg,enn å si man bør spise rene råvarer og ha med barna på museum,gitt.. Endret 26. oktober av J.. 17 8
ForumMaria Skrevet 26. oktober #687 Skrevet 26. oktober J.. skrev (26 minutter siden): Synes dette er mer usmakelig å si noen ser ut som en russisk hore pga valg av hodeplagg,enn å si man bør spise rene råvarer og ha med barna på museum,gitt.. Jeg sa ikke hun så ut som en russisk hore! Men hun ser tacky og usmakelig ut ja, og at det plagget forbinder jeg slik. Alle har ikke råd til å kjøpe rene råvarer, det er dyrt.. Samme med klær i rent ull f eks. Poenget er bare at hun kan jo bare gjøre alt det men ikke kringkaste det slik at vi andre føler vi ikke gjør noe rett.. 2 1
Hallepalle2 Skrevet 26. oktober #688 Skrevet 26. oktober ForumMaria skrev (9 timer siden): Folkelige og jordnære Karianne som drar på Folkemuseum med barna iført Chanel støvler og en lue som ligner noe en russisk h#%* går med.. En pels klump av et slag. Og står på kjøkkenet og sier man skal spise rene råvarer og kle seg i kvalitet. Hun er så usmakelig… Er det fottøyet av avgjør om det er bra å ta med barna på museum? For en idiotisk holdning! 5 1
Kalkula Skrevet 26. oktober #689 Skrevet 26. oktober Lurer veldig på hva svigerfar synes om henne 😆 2 1
J.. Skrevet 26. oktober Forfatter #690 Skrevet 26. oktober Kalkula skrev (29 minutter siden): Lurer veldig på hva svigerfar synes om henne 😆 Virker ikke som han har problemer med at datteren henger med en av Norges mest profilerte OF creators,så at sønnen har funnet en "dødelig" går nok også bra,skal du se. 6
Måne Rampelyset Skrevet 27. oktober #691 Skrevet 27. oktober Tråden er ryddet for brukerdebatt. Måne, admin. 1
Lyslys Skrevet 28. oktober #692 Skrevet 28. oktober Kalkula skrev (På 26.10.2025 den 19.22): Lurer veldig på hva svigerfar synes om henne 😆 Han er nok vant til litt av hvert, i de Exit miljøene han er kjent med. 2
Vanilje70 Skrevet 29. oktober #693 Skrevet 29. oktober Hvor "kort" er hun egt. Veldig naivt å høre henne snakke om trollmannen som har vært der i dag og fixet alle friske. Virker veldig kort når hun kan si at en osteopat woooow skjønner hvordan kroppen henger sammen. Det gjør jo ikke en lege. Hjelpes 4 2
Tough cookie Skrevet 30. oktober #694 Skrevet 30. oktober Vanilje70 skrev (9 timer siden): Hvor "kort" er hun egt. Veldig naivt å høre henne snakke om trollmannen som har vært der i dag og fixet alle friske. Virker veldig kort når hun kan si at en osteopat woooow skjønner hvordan kroppen henger sammen. Det gjør jo ikke en lege. Hjelpes Det hun mente var nok at en osteopat tenker holistisk, og at problemet man har i én kroppsdel ofte kommer fra et annet sted i kroppen. 1
-Turtle Skrevet 30. oktober #695 Skrevet 30. oktober Vanilje70 skrev (9 timer siden): Hvor "kort" er hun egt. Veldig naivt å høre henne snakke om trollmannen som har vært der i dag og fixet alle friske. Virker veldig kort når hun kan si at en osteopat woooow skjønner hvordan kroppen henger sammen. Det gjør jo ikke en lege. Hjelpes Det virket som et merkelig opplegg det der ja. Jeg googlet fyren og da kom jeg inn på ei nettside hvor det står "Underviser i KST KST-terapeut + en haug med andre kurs /utdanninger" En haug med andre kurs og utdanninger? De kunne vel spesifisert litt mer vel 😅 5 1
Vanilje70 Skrevet 30. oktober #696 Skrevet 30. oktober -Turtle skrev (3 timer siden): Det virket som et merkelig opplegg det der ja. Jeg googlet fyren og da kom jeg inn på ei nettside hvor det står "Underviser i KST KST-terapeut + en haug med andre kurs /utdanninger" En haug med andre kurs og utdanninger? De kunne vel spesifisert litt mer vel 😅 Kan vel hvem som helsta, og er vel heller ikke en beskytta tittel? Hadde ikke latt noen hjøre sånn på mine unger uten å vite mer enn at han var ett tips fra en følger 2 1
Norah.A. Skrevet lørdag kl. 19:06 #698 Skrevet lørdag kl. 19:06 Mulig jeg misforsto! Charity event for å samle inn penger til barneidretten med vors og berusa foreldre? Satser på at jeg gjorde det, ja😅🙈 2 4
Vanilje70 Skrevet lørdag kl. 20:47 #699 Skrevet lørdag kl. 20:47 Norah.A. skrev (1 time siden): Mulig jeg misforsto! Charity event for å samle inn penger til barneidretten med vors og berusa foreldre? Satser på at jeg gjorde det, ja😅🙈 Så fikk hun ikke shoppe for K, trodde de skulle støtte barneidretten jeg og 1
Norah.A. Skrevet lørdag kl. 21:26 #700 Skrevet lørdag kl. 21:26 Vanilje70 skrev (37 minutter siden): Så fikk hun ikke shoppe for K, trodde de skulle støtte barneidretten jeg og Ja, hva er greia?🙈 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå