AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Heihei! Jeg er førstegangsfødende og helt på tampen av svangerskapet, og har kjøpt meg to myke amme-BH'er/bralettes som jeg bruker nå, siden jeg har vokst ut av mine vanlige BH'er for lenge siden. Nå er det jo black week og det selges en del BH'er på 50% osv nå, så jeg tenkte kanskje benytte meg av det, men så lurer jeg på hvor mange man trenger? Hvis man lekker masse er det kanskje lurt å ha en del skift selv om man bruker ammeinnlegg? Jeg prøver generelt å ikke kjøpe for mye av ting med tanke på miljøet og sånt. Brukte/bruker dere ammeBH på natt? Ser at sånn som medela har noen natt BH'er, men er usikker på om det trengs? Jeg har små bryst så det er ikke sånn at jeg trenger BH for støtte. Forstår at man ofte lekker om natta etc, men det er vel ikke så komfortabelt eller lettvint for nattamming å sove med BH og ammeinnlegg for at det ikke skal lekke ned på senga? Kanskje man kan ha type håndduk under seg i stedet og ligge med puppene fri? Har også kjøpt madrassbeskytter mtp lekkasje. Lurer på hvordan dere som har ammet har løst det Anonymkode: 732ad...025 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Del Skrevet 1 time siden Jeg hadde først bare tre stk, men syns det ble lite så kjøpte tre til. Fint å ha både svart, hvit og nude til å ha under ulike typer klær. Det kan sikkert funke uten på natt om man ikke er så nøye, men jeg syns det ble ekkelt og kaldt å sove med våt pysj. Anbefaler amme-bh fra kappahl, de er veldig gode å ha på. Anonymkode: 202b0...b3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 56 minutter siden #3 Del Skrevet 56 minutter siden (endret) Jeg hadde fem og det var i grenseland lite. Til denne runden kjøper jeg nok inn ett par til, må bare finne noen jeg virkelig liker. jeg har ikke store pupper i utgangspunktet (75-c) men måtte bruke ammebh på natt fordi jeg lakk som en sil første 6 mnd. Ungen hadde blitt klissvåt på natt om jeg prøvde sove uten bh. 😅☺️ Endret 54 minutter siden av PurpleTuliip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 45 minutter siden #4 Del Skrevet 45 minutter siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg hadde først bare tre stk, men syns det ble lite så kjøpte tre til. Fint å ha både svart, hvit og nude til å ha under ulike typer klær. Det kan sikkert funke uten på natt om man ikke er så nøye, men jeg syns det ble ekkelt og kaldt å sove med våt pysj. Anbefaler amme-bh fra kappahl, de er veldig gode å ha på. Anonymkode: 202b0...b3d PurpleTuliip skrev (10 minutter siden): Jeg hadde fem og det var i grenseland lite. Til denne runden kjøper jeg nok inn ett par til, må bare finne noen jeg virkelig liker. jeg har ikke store pupper i utgangspunktet (75-c) men måtte bruke ammebh på natt fordi jeg lakk som en sil første 6 mnd. Ungen hadde blitt klissvåt på natt om jeg prøvde sove uten bh. 😅☺️ Takk for svar 🥰 Da skal jeg bestille noen flere+ noen som egner seg til bruk på natt. Anonymkode: 732ad...025 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå