Anneisabell Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Hva betyr det at det er en gul stjerne bak min offentlige profil på snap, altså der jeg kan trykke og legge ut noe offentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Anneisabell skrev (34 minutter siden): Hva betyr det at det er en gul stjerne bak min offentlige profil på snap, altså der jeg kan trykke og legge ut noe offentlig At du er "snapstjerne",som betyr at du kan søke om å få betalt for å snappe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 3 timer siden Forfatter #3 Del Skrevet 3 timer siden J.. skrev (1 time siden): At du er "snapstjerne",som betyr at du kan søke om å få betalt for å snappe. Er du sikker? Det er ikke bak navnet mitt, bare der jeg kan velge hvor jeg vil legge ut mine snapper...ikke finner jeg ut av det heller og ut i fra kriteriene så stemmer det ikke at jeg kan ha fått stjerne..bare hatt flaks da kanskje?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Anneisabell skrev (30 minutter siden): Er du sikker? Det er ikke bak navnet mitt, bare der jeg kan velge hvor jeg vil legge ut mine snapper...ikke finner jeg ut av det heller og ut i fra kriteriene så stemmer det ikke at jeg kan ha fått stjerne..bare hatt flaks da kanskje?? Ja. Man får ikke stjerne uten å fylle kriteriene,bl.a 50K følgere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå