Nattie- Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Jeg ser det er mange salonger som tilbyr dette. Har noen her fått det utført med veldig bra resultat? Tar gjerne anbefalinger om sted og behandler 🥰 Å tatovere farge på leppene er noe jeg har veldig lyst til å gjøre for å korrigere små ujevnheter og få en mindre blass look uten å måtte ty til leppestift hver dag. Men vil minimere risikoen for å havne hos en dårlig behandler.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Nattie- skrev (5 minutter siden): Jeg ser det er mange salonger som tilbyr dette. Har noen her fått det utført med veldig bra resultat? Tar gjerne anbefalinger om sted og behandler 🥰 Å tatovere farge på leppene er noe jeg har veldig lyst til å gjøre for å korrigere små ujevnheter og få en mindre blass look uten å måtte ty til leppestift hver dag. Men vil minimere risikoen for å havne hos en dårlig behandler.. Wowbrow i Bjørvika er dyktige på dette! Anonymkode: cb733...c8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden Invisibly i Middelthunsgate. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden Muah, veldig flinke 😊 Anonymkode: 7ba69...18d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden I alle fall ikke på invisibli. Jeg forsøkte tre ganger der (anbefalt er vel to ganger, tror jeg), og resultatet ble ujevnt og dårlig. Blekket satt heller ikke. Alt ble først helt svart, og så forsvant absolutt all farge etter en uke. lederen der, solvår, Solveig, eller noe slik, garanterte et så fantastisk resultat og bla bla bla. Da jeg kom dit tredje gang, så bare lo hun bort det ujevne resultatet og sa at alt kom til å ordne seg nå som jeg var hos den beste av de beste (nemlig henne selv), så nå denne gangen skulle resultatet bli skikkelig. Hun hadde tydeligvis glemt at det var hun som utførte arbeidet de to første gangene også. Anonymkode: 4dcf0...bef 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå