Gå til innhold

Promper vegetarianere mer enn vanlige folk gjør?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har de siste ukene hatt en dag i uka der jeg kun spiser grønnsaker. Mest rotgrønnsaker. Det jeg legger merke til er at jeg dagen etter må prompe så utrolig ofte og mye? Jeg tar meg i å undres hvordan vegetarianere må fungere i dagliglivet, om de går rundt og må prompe dagen lang, hele uka?

Er det sånn at alle promper mye når man bare spiser grønnsaker eller mye grønnsaker?

Anonymkode: ac167...0d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer vel an på hvilke planter man spiser. Noen fiser veldig mye av frukt for eksempel. 

Men ja, når jeg spiser bare animalsk blir det veldig lite gass.

Anonymkode: 75aca...7a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer helt ann på hva man spiser, men det gjelder jo alle uansett hva slags kosthold man har.

Anonymkode: 28d84...443

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har de siste ukene hatt en dag i uka der jeg kun spiser grønnsaker. Mest rotgrønnsaker. Det jeg legger merke til er at jeg dagen etter må prompe så utrolig ofte og mye? Jeg tar meg i å undres hvordan vegetarianere må fungere i dagliglivet, om de går rundt og må prompe dagen lang, hele uka?

Er det sånn at alle promper mye når man bare spiser grønnsaker eller mye grønnsaker?

Anonymkode: ac167...0d4

Selvfølgelig. Se på drøvtyggere. Kufis er blitt et så stort problem at de har utviklet fôr med metanhemmere.

Anonymkode: c86ef...e98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, hele sju ganger mer enn altetere!!! Større volum og oftere. Og mer illeluktende. Og de bæsjer mye mer. https://www.mdpi.com/2072-6643/13/8/2638

Merkelig nok valgte de da å si at "mye fising er et sunnhetstegn", selv om det er det motsatte... 

Anonymkode: 79277...22b

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vegetarianer her. Magen har blitt mye bedre av vegetarisk kosthold. Mye mindre luft og «bråk» fra magen nå enn før. Regelmessig og normal avføring 😊

Anonymkode: 579cc...293

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...