AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:59 #1 Del Skrevet mandag kl 13:59 Jeg har de siste ukene hatt en dag i uka der jeg kun spiser grønnsaker. Mest rotgrønnsaker. Det jeg legger merke til er at jeg dagen etter må prompe så utrolig ofte og mye? Jeg tar meg i å undres hvordan vegetarianere må fungere i dagliglivet, om de går rundt og må prompe dagen lang, hele uka? Er det sånn at alle promper mye når man bare spiser grønnsaker eller mye grønnsaker? Anonymkode: ac167...0d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:46 #2 Del Skrevet mandag kl 14:46 Det kommer vel an på hvilke planter man spiser. Noen fiser veldig mye av frukt for eksempel. Men ja, når jeg spiser bare animalsk blir det veldig lite gass. Anonymkode: 75aca...7a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:54 #3 Del Skrevet mandag kl 14:54 Det kommer helt ann på hva man spiser, men det gjelder jo alle uansett hva slags kosthold man har. Anonymkode: 28d84...443 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:00 #4 Del Skrevet mandag kl 15:00 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har de siste ukene hatt en dag i uka der jeg kun spiser grønnsaker. Mest rotgrønnsaker. Det jeg legger merke til er at jeg dagen etter må prompe så utrolig ofte og mye? Jeg tar meg i å undres hvordan vegetarianere må fungere i dagliglivet, om de går rundt og må prompe dagen lang, hele uka? Er det sånn at alle promper mye når man bare spiser grønnsaker eller mye grønnsaker? Anonymkode: ac167...0d4 Selvfølgelig. Se på drøvtyggere. Kufis er blitt et så stort problem at de har utviklet fôr med metanhemmere. Anonymkode: c86ef...e98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:01 #5 Del Skrevet mandag kl 16:01 Jepp, hele sju ganger mer enn altetere!!! Større volum og oftere. Og mer illeluktende. Og de bæsjer mye mer. https://www.mdpi.com/2072-6643/13/8/2638 Merkelig nok valgte de da å si at "mye fising er et sunnhetstegn", selv om det er det motsatte... Anonymkode: 79277...22b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:01 #6 Del Skrevet mandag kl 20:01 Vegetarianer her. Magen har blitt mye bedre av vegetarisk kosthold. Mye mindre luft og «bråk» fra magen nå enn før. Regelmessig og normal avføring 😊 Anonymkode: 579cc...293 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå