AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Del Skrevet 1 time siden Er jeg sjanseløs på datingmarkede om jeg har en penis som er både under gj.snittet og som ikke fungerer optimalt pga inngrep? Mann 44 Anonymkode: 35262...88e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Del Skrevet 1 time siden Du hadde fint hatt sjans på meg. Sex er så mye mer enn penis-i-vagina. De som har "normal " penis og er klar over det er langt over snittet i senga. Anonymkode: 89f9c...979 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden Om du ikke kompenserer på andre måter, blir det vanskelig. Anonymkode: ef2bc...d84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden Det finnes jo kvinner som setter pris på andre typer sex, men det er klart det kan gjøre datingen litt vanskeligere. Anonymkode: cd2f2...39f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 57 minutter siden #5 Del Skrevet 57 minutter siden Mannen min har mindre penis enn gjennomsnittet, og er operert for kort/trangt urinrør i ungdommen. På grunn av det er sex er ofte smertefullt for ham. Vært gift i snart 15 år, har 3 barn, og har allikevel et godt sexliv. Det meste går an, ts😊 Anonymkode: 712eb...29e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 56 minutter siden #6 Del Skrevet 56 minutter siden Jeg hadde ikke latt drømmemannen gå på grunn av det. Andre egenskaper er tross alt viktigere. Anonymkode: 48003...f54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå